Σε μια σύλληψη και τέσσερις προσαγωγές, προχώρησε η αστυνομία για τα επεισόδια που έγιναν στην περιοχή της Ομόνοιας, μετά την ολοκλήρωση του μαθητικού – φοιτητικού συλλαλητηρίου.
Σύμφωνα με την αστυνομία, ο συλληφθείς συμμετείχε σε επίθεση ομάδας ατόμων με πέτρες και διάφορα άλλα αντικείμενα κατά αστυνομικών δυνάμεων.
Σημειώνεται ακόμη, ότι αστυνομικοί εντόπισαν στην περιοχή ένα σακίδιο με πέντε βόμβες μολότοφ.
Μαθητές και φοιτητές μαζί με εκπαιδευτικούς βγήκαν σήμερα Δευτέρα στους δρόμους και με κεντρικό σύνθημα «Θέλουμε σχολείο που να μορφώνει και όχι να εξοντώνει», εκφράζουν την αντίθεσή τους στις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Παιδείας.
Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της πορείας προς τη Βουλή, μικρή ομάδα νεαρών με κουκούλες που βγήκαν από την πορεία πέταξαν πέτρες και μολότοφ. Οι αρχές έκαναν εκτεταμένη χρήση χημικών.
Μάλιστα ορισμένοι από τους ταραξίες προκάλεσαν φθορές και σε στάσεις λεωφορείων στην οδό Πανεπιστημίου.
Ακολουθούν φωτογραφίες από τα επεισόδια σε slider:
Μαθητές και φοιτητές βγήκαν στους δρόμους αντιδρώντας μεταξύ άλλων στη θέσπιση ορίου εισαγωγής στα πανεπιστήμια, ενώ ταυτόχρονα ζητούν την κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό στα σχολεία.
Ακολουθούν φωτογραφίες σε slider:
Μαθητική κινητοποίηση και στη Θεσσαλονίκη
Συγκέντρωση στο άγαλμα Βενιζέλου και πορεία στο κέντρο της πόλης πραγματοποίησαν μαθητές από σχολεία της Θεσσαλονίκης, διαμαρτυρόμενοι για τις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Παιδείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στο εξεταστικό σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια, καθώς και για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες.
Στην κινητοποίηση συμμετείχαν και φοιτητικοί σύλλογοι, σύλλογοι γονέων, καθώς και οι ΕΛΜΕ (Ενώσεις Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης) της πόλης, που για τη διευκόλυνση συμμετοχής εκπαιδευτικών στην κινητοποίηση κήρυξαν στάσεις εργασίας.
Η πορεία των μαθητών αφότου έκανε στάση έξω από το υπουργείο Μακεδονίας Θράκης και κατέληξε στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, όπου το συντονιστικό όργανο των μαθητών συνεδριάζει για να αποφασίσει τις περαιτέρω κινητοποιήσεις.
Ακολουθούν φωτογραφίες σε slider: