Μία εβδομάδα μετά η Ryanair απαντά για τη ρατσιστική επίθεση επιβάτη της

Μία εβδομάδα μετά η Ryanair απαντά για τη ρατσιστική επίθεση επιβάτη της

Περίπου μία εβδομάδα μετά το σάλο που προκλήθηκε από ένα βίντεο που ήρθε στη δημοσιότητα και έδειχνε την ρατσιστική επίθεση που δέχτηκε μια έγχρωμη γυναίκα από έναν λευκό άνδρα μέσα στο αεροσκάφος της Ryanair, η εταιρεία έδωσε τη δική της απάντηση για το περιστατικό.

Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωσή της η Ryanair αναφέρει:

«Η Ryanair ενημερώθηκε για το περιστατικό το Σάββατο 20 Οκτωβρίου και αμέσως ανέφερε το βίντεο με την ρατσιστική επίθεση, στην αστυνομία του Έσεξ στο αεροδρόμιο Stansted στις 9 π.μ. την Κυριακή 21 Οκτωβρίου. Παρείχαμε στην Αστυνομία ένα αντίγραφο του βίντεο και τα σχετικά στοιχεία των δύο εμπλεκομένων επιβατών. Αυτές οι άμεσες ενέργειες διαψεύδουν τους ψευδείς ισχυρισμούς ότι η Ryanair δεν απάντησε «γρήγορα» ή «κατάλληλα» σε αυτό το βίντεο. Για να ξεκινήσει η αστυνομική έρευνα, η Ryanair αρνήθηκε να σχολιάσει τα όσα σχολίαζαν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης παρά τα ανακριβή τους σχόλια».

Η Ryanair επισημαίνει επίσης ότι το πλήρωμα καμπίνας δεν γνώριζε για τα ρατσιστικά σχόλια που έγιναν και γνώριζε μόνο ότι υπήρχε ένα περιστατικό μεταξύ δύο επιβατών.

«Συνέχισαν την προβλεπόμενη διαδικασία για να αποδυναμώσουν το επιχείρημα και να χωρίσουν τους επιβάτες ζητώντας να μετακινηθούν σε εναλλακτικές θέσεις. Στην περίπτωση αυτή, η γυναίκα επιβάτης μετακινήθηκε κατόπιν αιτήματός της, σε μια θέση δίπλα στην κόρη της που ταξίδευε επίσης σε αυτή την πτήση. Μετά τη μετακίνηση της γυναίκας, αμφότεροι οι επιβάτες ρωτήθηκαν αν ήταν «εντάξει», και οι δύο επιβεβαίωσαν ότι ήταν. Όσον αφορά το πλήρωμα θαλάμου επιβατών, δεδομένου ότι δεν υπήρχε καμία απειλή όσον αφορά την ασφάλεια του αεροσκάφους, δεν τέθηκε ζήτημα να κατέβει κάποιος επιβάτης από αυτό» προσθέτει η εταιρεία.

Η Ryanair αναφέρει ακόμα ότι ο πιλότος του αεροσκάφους δεν ενημερώθηκε για το περιστατικό μεταξύ των δύο επιβατών, ούτε προειδοποίησε το προσωπικό ασφαλείας του αεροδρομίου στη Βαρκελώνη, επειδή το πλήρωμα καμπίνας θεώρησε ότι το λεκτικό περιστατικό έχει λήξει με επιτυχία.

«Ο ισχυρισμός που ειπώθηκε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης τις τελευταίες ημέρες, ότι η Ryanair δεν ήρθε σε επαφή ή δεν ζήτησε συγνώμη από την γυναίκα επιβάτη, είναι αναληθής» προσθέτει η αεροπορική εταιρεία.

Ο επικεφαλής των επικοινωνιών της Ryanair, Robin Kiely, δήλωσε τα εξής: «Εκφράζουμε και πάλι την ειλικρινή μας συγγνώμη στον επιβάτη για τις λυπηρές και απαράδεκτες παρατηρήσεις που του έγιναν από έναν άλλο επιβάτη και πιστεύουμε ότι αναφέροντας το θέμα αμέσως στη Αστυνομία του Έσεξ και με την γραπτή συγγνώμη στον πελάτη νωρίς το πρωί της Κυριακής, η Ryanair αντιμετώπισε το ζήτημα με την επείγουσα ανάγκη που αρμόζει στο ζήτημα και με σοβαρότητα».

Υπενθυμίζεται ότι το περιστατικό συνέβη σε αεροσκάφος της Ryanair που εκτελούσε την πτήση Βαρκελώνη – Λονδίνο στις 19 Οκτωβρίου. Στο βίντεο, ο άνδρας ακούγεται να χρησιμοποιεί ρατσιστικούς χαρακτηρισμούς προς την έγχρωμη γυναίκα αποκαλώντας την «ηλίθια, άσκημη αγελάδα» και στη συνέχεια – παρά την παρέμβαση τρίτου προσώπου – συνεχίζει να την αποκαλεί: «άσκημη, μαύρη».

Επίσης, η Ryanair είχε αντιδράσει την επόμενη ημέρα Κυριακή και με ένα tweet, της επισήμανε ότι «έχει γνώση» του βίντεο και έχει «αναθέσει την υπόθεση στην αστυνομία του Έσεξ», την κομητεία του αεροδρομίου του Στάνστεντ, όπου κατευθυνόταν το αεροπλάνο. 

Δείτε το επίμαχο βίντεο

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter