Καμπάνια για την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ)
Μία από τις κύριες αιτίες τροχαίων ατυχημάτων είναι η οδήγηση μετά την κατανάλωση αλκοόλ, γι΄ αυτό, για 2η συνεχή χρονιά, πραγματοποιείται μία πρωτότυπη και διαφορετική καμπάνια ευαισθητοποίησης από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) με κύριο μήνυμα «Ακόμα και με ένα ποτό, η όρασή σου στο δρόμο μειώνεται επικίνδυνα. Μην οδηγείς όταν πίνεις».
Στόχος αυτής της ενέργειας είναι η ευαισθητοποίηση κυρίως των νέων και η αποτροπή τους να οδηγούν κάτω από την επήρεια του αλκοόλ. Φέτος, η διαφορετική αυτή δράση θα «ταξιδέψει» σε 14 σημεία όπου συχνάζουν νέοι, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το 2016 είχε πραγματοποιηθεί σε 12 σημεία, προσεγγίζοντας 35.000 περίπου πολίτες!
Χιλιάδες έντυπα, με κοπτικό ένα τεράστιο «ποτήρι» με cocktail, τοποθετούνται από την ειδική ομάδα, σε αυτοκίνητα και μηχανές προκειμένου να δημιουργήσουν έκπληξη και προβληματισμό σε εκείνους τους οδηγούς που μετά τη διασκέδασή τους και την κατανάλωση αλκοόλ θα αποφασίσουν να οδηγήσουν, παρά τη μειωμένη όραση που έχουν εξαιτίας του αλκοόλ.
Η Πρόληψη Τροχαίων Ατυχημάτων και η ανάδειξη της οδικής ασφάλειας είναι προτεραιότητα για την ΕΑΕΕ, η οποία έχει πραγματοποιήσει και συνεχίζει να σχεδιάζει σημαντικές κοινωνικές πρωτοβουλίες, με αποδέκτες όλους τους Έλληνες πολίτες, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων και των τραγικών συνεπειών τους.
Σε αυτό το πλαίσιο η ΕΑΕΕ, παράλληλα με το θεσμικό της έργο, επέλεξε να απευθυνθεί και να μιλήσει άμεσα και πρωτότυπα στους νέους, προσεγγίζοντας ένα τόσο σημαντικό θέμα όπως είναι η οδήγηση κάτω από την επήρεια του αλκοόλ, με έναν απλό αλλά θετικό τρόπο, χωρίς να θέλει να φοβίσει και τρομάξει.