Μετρό Θεσσαλονίκης: Κυβερνητική φιέστα με το βλέμμα στις εκλογές

Μετρό Θεσσαλονίκης: Κυβερνητική φιέστα με το βλέμμα στις εκλογές

Σε προεκλογική φιέστα παρέπεμψε περισσότερο η επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή στο Αμαξοστάσιο και το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης στην Πυλαία την Τετάρτη η οποία συνοδεύτηκε από τις συνήθεις υποσχέσεις περί παράδοσης του έργου σε λιγότερο από έναν χρόνο.

«Βρισκόμαστε στην τελική φάση ενός έργου, το οποίο είχε καταντήσει το πιο σύντομο ανέκδοτο. Ένα έργο, το οποίο έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια και το οποίο ποτέ δεν ολοκληρωνόταν», τόνισε μεταξύ άλλων ο υπουργός.

Μάλιστα, ο κ. Καραμανλής δεν δίστασε να δηλώσει υπερήφανος επειδή «τα δοκιμαστικά δρομολόγια έχουν πλέον ξεκινήσει κανονικά», λησμονώντας ότι σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της παρελθούσας ηγεσίας προβλεπόταν ότι το Μετρό θα είχε τεθεί σε λειτουργία μέσα στο 2021, με τους 12 από τους 13 σταθμούς.

Γεμάτη περηφάνια στο πλάι του κ. Καραμανλή και η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μνεδώνη, υπεύθυνη για ένα από τα μεγαλύτερο έγκληματα σε βάρος της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, με την απόσπαση των αρχαίων από το σταθμό Βενιζέλου, που είχε προκαλέσει την οργή της αρχαιολογικής κοινότητας και ανθρώπων του πολιτισμού.

«Οι αρχαιότητες που αποκαλύφθηκαν στις ανασκαφές του Μετρό Θεσσαλονίκης, πρόκειται να αναδειχθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προκειμένου να αποδοθούν στους πολίτες και στους επισκέπτες της πόλης. Επομένως, ισχύει στο έπακρο η φράση «Και Μετρό και Αρχαία» δήλωσε ανερυθρίαστα η κ. Μενδώνη και ενώ συνδικαλιστικοί φορείς υπαλλήλων του ΥΠΠΟΑ κατήγγειλαν την πολιτική καθοδήγηση των αποφάσεων του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου σχετικά με την απόσπαση του βυζαντινού μνημειακού συνόλου στον σταθμό Βενιζέλου στο μετρό Θεσσαλονίκης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι -σύμφωνα πάντα με τις διαβεβαιώσεις των υπεύθυνων για τη συνέχιση του έργου- στο Αμαξοστάσιο, που έχει έκταση 1.200 τ.μ θα απασχολούνται περίπου 350 άτομα, θα ελέγχεται ηλεκτρονικά η κίνηση των 18 συρμών, ενώ οι συρμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης θα κινούνται χωρίς οδηγό, τα δρομολόγια θα προγραμματίζονται κάθε βράδυ και το τρένο θα ξεκινά μόνο του το πρωί.

Διαβάστε επίσης:

Χρ. Γιαννούλης: Απανωτά ψέματα Καραμανλή για το μετρό Θεσσαλονίκης

Έπεσαν οι μάσκες για το «ανεξάρτητο» Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο

Documento Newsletter