Πανηγυρική υποδοχή θα κάνουν στον μετροπόντικα, στις 12 το μεσημέρι της Τετάρτης, στον σταθμό Μανιάτικα του Πειραιά ο υπουργός Μεταφορών, Χρίστος Σπίρτζη, η διοίκηση της Αττικό Μετρό, ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλη, ο αντιπεριφερειάρχης Γιώργος Γαβρίλης, βουλευτές και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών.
To μεγαλύτερο έργο που έχει γίνει ποτέ στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, τις τελευταίες δεκαετίες και αναμένεται να αλλάξει ριζικά την εικόνα του, δίνοντας ώθηση στην εμπορική και τουριστική κίνηση, αλλά και σε επενδύσεις, είναι η άφιξη του Μετρό, με την επέκταση της γραμμής 3 από την Αγία Μαρίνα προς Πειραιά, μήκους 7,6 χιλιομέτρων, με έξι σταθμούς.
Με την ολοκλήρωση του έργου, που αναμένεται στα τέλη του 2020 με αρχές του 2021, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας θα συνδεθεί με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», με μία ενιαία γραμμή 50 χιλιομέτρων, διάρκειας μόλις 65 λεπτών.
Θα απομένουν 2,2 χλμ, έως το κέντρο του Πειραιά, ενώ το μεγαλύτερο πρόβλημα, που αντιμετωπίζεται ωστόσο από τα στελέχη της εταιρείας ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, είναι σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή τη στιγμή, δίπλα στον τερματικό σταθμό του Ηλεκτρικού, όπου δημιουργήθηκε θέμα στεγανότητας, ενώ πρόσφατα είχε εντοπιστεί μία βόμβα από την περίοδο της Κατοχής, που απομακρύνθηκε.
Πάντως, παρά τις καθυστερήσεις που μπορεί να έχουν παρουσιαστεί σε κάποιους σταθμούς, το έργο προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2019, αναμένεται να λειτουργήσει τμηματικά για τους τρεις πρώτους σταθμούς Αγία Βαρβάρα -Κορυδαλλός – Νίκαια.
Η παράδοση πλατειών, όπου διέρχονται συγκεκριμένοι σταθμοί και είναι ένα θέμα που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες, θα γίνεται τρεις έως έξι μήνες νωρίτερα από την εταιρεία της Αττικό Μετρό.
Σημειώνεται ότι, με αφορμή την έλευση του ΜΕΤΡΟ στον Πειραιά, η εταιρεία «DIMAND AE» υπέγραψε πρόσφατα μνημόνιο συναντίληψης με τις τοπικές αρχές, προκειμένου να προχωρήσει η ανάπλαση και αναβάθμιση ολόκληρης της περιοχής του Αγίου Διονυσίου στον Πειραιά, όπου στην περιοχή βρίσκονται, υπό την ιδιοκτησία της συγκεκριμένης εταιρείας, τα βιομηχανικά και τα αποθηκευτικά κτίρια του πρώην καπνεργοστασίου «Παπαστράτος».
Τα κτίρια αυτά αναμένεται να ξαναζωντανέψουν με νέες σύγχρονες χρήσεις και λειτουργίες τοπικού, υπερτοπικού και μητροπολιτικού χαρακτήρα, συμβάλλοντας στην αναζωογόνηση όλης της περιοχής, ενώ η επένδυση αναμένεται να αγγίξει σε βάθος χρόνου τα 100 εκατομμύρια ευρώ.
Επίσης, με την ανάληψη της διαχείρισης του λιμανιού από την Cosco pacific, πολλές εταιρείες κρουαζιέρας έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για την εξέλιξη του έργου του μετρό στον Πειραιά.
Είναι το μεγαλύτερο έργο, σε επίπεδο υποδομών, μετά την Ψυτάλλεια, για την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, είχε αναφέρει πρόσφατα ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά, Γιώργος Γαβρίλης, προσθέτοντας ότι με την ολοκλήρωση του έργου, αναμένεται να αλλάξει σημαντικά η λειτουργία της ευρύτερης περιοχής, αλλά και η ποιότητα της ζωής των ανθρώπων.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ