Η μία κυβερνητική εξυπηρέτηση διαδέχεται την άλλη προς τους ιδιοκτήτες τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών, καθώς ο Στέλιος Πέτσας μειώνει την προβολή των δωρεάν ενημερωτικών μηνυμάτων προκειμένου να δικαιολογηθούν τα επιπλέον 9 εκατ. που αποδεσμεύτηκαν για τη νέα καμπάνια, «Μένουμε Ασφαλείς».
Μετά τα 20 εκατ. ευρώ για τις ενημερωτικές εκστρατείες επιλεκτικής προβολής και την απαλλαγή των καναλαρχών από την υποχρέωση καταβολής της δόσης για τις τηλεοπτικές άδειες, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, σε ρόλο μπάτλερ, «σερβίρει» μέσω νέας υπουργικής απόφασης τη μείωση των δωρεάν ενημερωτικών μηνυμάτων με νέα υπουργική απόφαση.
Ενώ επικαλείται «την κατεπείγουσα ανάγκη ευαισθητοποίησης» για τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων αλλά και την ανάγκη «διαμόρφωσης στοχευμένης και ισορροπημένης στρατηγικής εξόδου», ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ αποφάσισε να προβάλλεται τουλάχιστον ένα δωρεάν κοινωνικό μήνυμα ανά δύο ώρες τη στιγμή που ο ίδιος είχε θεσμοθετήσει την προβολή τουλάχιστον ενός δωρεάν μηνύματος ανά μία ώρα από τις 06:00 έως τις 23:59. Παράλληλα, από τις 00:00 έως τις 05:59 θα προβάλλεται τουλάχιστον ένα δωρεάν μήνυμα ανά τρεις ώρες, ενώ ο ίδιος είχε προβλέψει στην προηγούμενη υπουργική του απόφαση την προβολή τουλάχιστον ενός μηνύματος ανά δύο ώρες.
Σύμφωνα με αυτό το αντιφατικό σκεπτικό, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος άγχεται για την ενημέρωση των πολιτών και παράλληλα μειώνει την προβολή των δωρεάν κοινωνικών μηνυμάτων. Εάν και πάλι η απάντηση του Στ. Πέτσα είναι το περιορισμένο φιλότιμο των καναλαρχών, τότε σίγουρα οι αφιλότιμοι καναλάρχες αποτελούν το μέτρο των υπουργικών του αποφάσεων. Τώρα, ως προς το φιλότιμο του κ. Πέτσα, αυτό ας κριθεί από τους πολίτες.
Να σημειωθεί ότι η υπουργική απόφαση του Στ. Πέτσα ίσως έχει και νομική διάσταση. Σύμφωνα με νομικές πηγές, η εν λόγω απόφαση μπορεί να αποτελεί την εκ των προτέρων θωράκιση του κυβερνητικού εκπροσώπου για το ενδεχόμενο που κάποιος κινήσει ένδικα μέσα προκειμένου να διερευνηθεί η προτίμηση της πληρωτέας εκστρατείας έναντι των δωρεάν ενημερωτικών μηνυμάτων. Κατά τις ίδιες πηγές, με την τροποποίησή της προηγούμενης απόφασης του, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ θα μπορεί να επικαλεστεί το μειωμένο χρόνο προβολής των δωρεάν μηνυμάτων ως αιτία στροφής στην δαπανηρή καμπάνια.
Σε κάθε περίπτωση, όλα τα παραπάνω πρέπει να αποσαφηνιστούν από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο.
Η υπουργική απόφαση του Στ. Πέτσα στις 30/4:
Η υπουργική απόφαση του Στ. Πέτσα στις 15/3: