Μένιος Φουρθιώτης: Στο Twitter γνωστός ως #SixaMENIOS

Μένιος Φουρθιώτης:  Στο Twitter γνωστός ως #SixaMENIOS

Είναι ο απόλυτος άνθρωπος τεντόπανο πριμαβέρα, που το κατεβάζει επειδή «δεν με φτύνουν, ψιχαλίζει». Τα λεφτά που παίρνει, ο τρόπος που φέρεται και το παρελθόν του τον δικαιολογούν.

Κείμενο Τάσος Κατρής-Θεοδωρόπουλος

Ρεπορτάζ Παύλος Μεθενίτης

Είναι πολύ εύκολο να επιτεθείς στον Μένιο Φουρθιώτη µε χοντρή αγριάδα σε µηνύσιµο επίπεδο για τον τηλεοπτικό του καλόγερο (σωµατικό εξάνθηµα ή κρεµάστρα παλτού), την έπαρση Μαρίας Αντουανέτας (που είναι πλέον στάµπα στη δηµόσια εικόνα του), το άθλιο ως προς τη δραµατουργική του επεξεργασία µονόπρακτο της Μάγιας της µέλισσας που µετατρέπεται σε Κούρκουλο φωσκολικής ταινίας να καταγγέλλει τη σήψη της κοινωνίας (εικόνα της οποίας είναι και της µοιάζει) και την ηθική της αισθητικής που αντιπροσωπεύει ως τηλεοπτικό προϊόν.

Εχει υπερβεί κάθε όριο ναρκισσισµού, αυτοθαυµασµού και ισορροπίας, φτάνοντας στο σηµείο να σκίσει στον αέρα εφηµερίδα που του επιτέθηκε (σκίσε µε κι εµένα να αλλάξω ράφτη, ρε αγόρι). Από την άλλη, κοιτάζοντας πιο ψύχραιµα, ψυχρά κι εντελώς αναίσθητα «εµπορικά» την περίπτωσή του, οµολογώ –όσο κι αν αυτό δείχνει το επίπεδο των πιο ποταπών φιλοδοξιών µου– ότι τον ζηλεύω.

«Ρούλα, καλά να πάθεις που δεν έκανες παιδί»

Είναι µόλις 31 χρόνων, µεγάλωσε σε µια οικογένεια που δεν είχε αστική ευπορία, αλλά µια µάνα µόνο (ο πατέρας του πέθανε σε δυστύχηµα) που δούλεψε σκληρά για να τον µεγαλώσει. Είναι ευρέως γνωστό πως ο ίδιος είναι σκυλί εργατικότητας, φιλοδοξίας και πραγµατοποίησης στόχων από τα 14 του που έπιασε δουλειά σε µια δηµοτική εφηµερίδα, σπουδάζοντας αργότερα τεχνικός ηλεκτρονικών υπολογιστών και δικτύων.

Καταφέρνοντας σήµερα, µε την εκποµπή του «Αποκαλυπτικά» στο Epsilon ως παρουσιαστής µε κατακίτρινο χρώµα και εκπορνευµένο άλλοθι κοινωνικού σχολιασµού –ανάλυσης– ρολό χαρτιού υγείας και τον ρόλο του ως εµπορικού διευθυντή του καναλιού, να ελέγχει κυριολεκτικά µια τεράστια επιχείρηση.

Ενα τεράστιο τηλεµάρκετινγκ στην ουσία, που κάτω από το δηµοσιογραφικό του άλλοθι αποτελεί εταιρεία προώθησης προϊόντων στα όρια του νόµιµου, µε παραπλανητικές τακτικές διαφηµιστικής προώθησης και ένα τάνκερ από µικρούς, µικροµεσαίους και µεγάλους σταρ δηµοσιογράφους να στελεχώνουν το εγχείρηµα και να στέκονται µπροστά του γατούλες σούζα, ακυρώνοντας το όποιο τους παρελθόν και τσαµπουκά. Με µοναδική εξαίρεση τη Ρούλα Κοροµηλά, που είχε την ατυχή και επώδυνη για αυτήν εµπειρία συνεργασίας µε το κανάλι, από το οποίο αποχώρησε.

Την ίδια γυναίκα που το κανάλι κι ο ίδιος αποθέωναν για εβδοµάδες, δεν δίστασε (πολύ απλά επειδή είναι αδίστακτος σε όλα) να την ξεφτιλίσει δηµόσια, λέγοντας µε υπονοούµενο στον αέρα απέναντι στο πρόβληµα της παρουσιάστριας να αποκτήσει παιδιά πως «ο Θεός δεν κάνει λάθος για το ποια θα κάνει µανούλα». Τι γλυκούλης.

Η Ρούλα κόπηκε γιατί, όπως λέει η ίδια: «Τρεις ηµέρες πριν από την προγραµµατισµένη µετάβαση τη δική µου, των συνεργατών, συντελεστών και όλων των καλεσµένων της εκποµπής στη Σύρο που αποτελούσε επιθυµία του σταθµού, τη ∆ευτέρα στις 20 Ιουνίου 2016 µε κάλεσε ο κ. Φίλιππος Βρυώνης µαζί µε τον κ. Μένιο Φουρθιώτη και την κ. Πολίνα Τόλη και επιχείρησαν αυθαίρετα, αιφνιδιαστικά και µονοµερώς να µου επιβάλουν ως συµπαρουσιαστή τον κ. Μένιο Φουρθιώτη µε ύφος επιτακτικό και απειλητικό».

Της κοντής ψυχής τής φταίνε οι τρίχες

∆εν είναι η πρώτη φορά που ο Φουρθιώτης απειλεί. Το αξιοθαύµαστο στην περίπτωσή του είναι το πώς, ενώ έχει πολλούς λόγους να αισθανθεί ότι απειλείται, όχι µόνο σφυρίζει αδιάφορα, αλλά κερδίζει φαν από την Πετροµαγούλα ποζάροντας σαν αρσενική Αλίκη στο «νιάου, βρε γατούλα» µε µανικιούρ πεντικιούρ τίγρη, συντακτικό των σανσκριτικών, χαµόγελο και µακιγιάζ της Χατσεψούτ, βλέµµα του Φου Μαν Τσου και κινησιολογία (και ιδεολογία) –ειδικά όταν θέλει να δείξει «πολύ καλά περνάµε»– του παραπληγικού που µύρισε αιθέρα.

Η απογείωσή του στο κενό αέρος της εγχώριας σόου µπιζ, αυτό που τον έκανε γνωστό, ήταν ο ρόλος του ως µάνατζερ της Τζούλιας Αλεξανδράτου (πιθανότατα να είναι αυτός που επέλεξε το θρυλικό µπουκάλι της σαµπάνιας που η σταρ χρησιµοποίησε µε πρωτοποριακό τρόπο σε αριστούργηµα της 7ης τέχνης).

Μια αγαπηµένη σχέση που κατέληξε µε την ίδια να τον κατηγορεί ότι της έκλεψε 200.000 ευρώ, κάτι που εκείνος αρνείται κατηγορηµατικά. Ο ίδιος µπορεί να δηλώνει µε θαρραλέα αυτοκριτική ασβού ως προς το µυρωδάτο του αποτύπωµα ότι «στα 22 µου ήµουν κακός, αγενής και απρεπής», αλλά αποδεικνύεται πως αυτός είναι ένας ρόλος από τον οποίο δεν µπορεί να απεξαρτηθεί, όπως η Μπλανς Ντιµπουά από το αλκοόλ στο «Λεωφορείο ο πόθος».

Το 2016 καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης οκτώ µηνών µε τριετή αναστολή για απάτη από το Η΄ Μονοµελές Πληµµελειοδικείο της Αθήνας σχετικά µε το φέσι 3.000 ευρώ που άφησε σε κατάστηµα ηλεκτρονικών υπολογιστών. Σύµφωνα µε τη δικογραφία, εξαπάτησε τον επιχειρηµατία µε την υπόσχεση µόνιµης συνεργασίας σε εκποµπή τηλεµάρκετινγκ που δεν έγινε ποτέ!

Ο ιδιοκτήτης του καταστήµατος Μιχάλης Μακράκης κατέθεσε: «Μου είπε να κόψω τον λαιµό µου και ότι ο ίδιος έχει χαρτί γιατρού ότι πάσχει από νευρική ανορεξία και ότι δεν µπορώ να του κάνω τίποτα, ακόµη και αν κινηθώ δικαστικά». Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ, γαϊδαράκο κουτεντέ, όλοι µας περιµένουµε αποκαλυπτικό µπιντέ, έλα µου Μένιο, κάνε µου µπε (πάω να βάλω σκόρδο και σταυρουδάκι γιατί µε βλέπω να παθαίνω ατύχηµα).

Documento Newsletter