Η μείωση αυτή οφείλεται και στην εισαγωγή ενός νέου φαρδύτερου πίσω ελαστικού από το ισπανικό γκραν πρι κι έπειτα.
Η αλλαγή σε κινητήρες Triumph έχει μειώσει τους χρόνους ανά γύρο πάνω από 1δλ. στις περισσότερες πίστες του Moto2, κάτι που σημαίνει πως ο κινητήρας ωθεί τις μοτοσικλέτες να εξέρχονται των στροφών γρηγορότερα. Ακόμα ένας παράγοντας για τη μείωση των χρόνων, είναι η είσοδος νέων ελαστικών από την Dunlop από το ισπανικό γκραν πρι κι έπειτα.
Στους τρεις πρώτους αγώνες της σεζόν, η εταιρεία προμήθευσε τις ομάδες με το οπίσθιο ελαστικό πλάτους 195mm, αλλά στη Χερέθ εμφανίστηκε αυτό των 200mm. Η σειρά επιδεικνύει διαρκή απόδοση, κάτι που σημαίνει πως οι ταχύτεροι γύροι μπορούν να γίνονται προς τα τελευταία στάδια του αγώνα.
Πρόσφατα, η Dunlop δοκίμασε στο Red Bull Ring μερικά από τα πλάνα της για το 2020. Οι επόμενες δοκιμές με τα ελαστικά νέων προδιαγραφών θα γίνουν μετά το τέλος της σεζόν.
Πηγή: Dunlop