Η Μέγκαν Μαρκλ, ανακοίνωσε το νέο lifestyle brand της, American Riviera Orchard, επιστρέφοντας στο Instagram μετά από μια παύση τεσσάρων ετών.
Η δούκισσα του Σάσσεξ κοινοποίησε μερικές φωτογραφίες σε έναν νέο λογαριασμό στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, προσθέτοντας ένα teaser video, προκειμένου να λανσάρει τον νέο της ιστότοπο.
Σύμφωνα με το Page Six, εγκαινίασε την επέκταση του παλιού της ιστολογίου που είχε τίτλο «The Tig», το οποίο θα επικεντρωθεί στο σπίτι, τον κήπο, το φαγητό και τον γενικό τρόπο ζωής.
Μια πηγή κοντά στη δούκισσα του Σάσσεξ δήλωσε στο Page Six, ότι η 42χρονη «δουλεύει πάνω σε αυτό για πάνω από ένα χρόνο, για όλα αυτά τα πράγματα με τα οποία είναι παθιασμένη».
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η American Riviera Orchard θα πουλά μια μεγάλη γκάμα οικιακών ειδών, συμπεριλαμβανομένων βρώσιμων λιχουδιών όπως ζελέ, μαρμελάδες και αλείμματα, καθώς και πολυτελή σερβίτσια, όπως μαχαιροπίρουνα, τραπεζομάντηλα και ποτά. Βιβλία μαγειρικής θα βρίσκονται επίσης μέσα στα προϊόντα που θα παρέχει ο ιστότοπός της.
Το λογότυπο της μάρκας διαθέτει μια γραμματοσειρά που μοιάζει με τα καλλιγραφικά γράμματα της ίδιας – μια πλάγια γραμματοσειρά που συνήθιζε να χρησιμοποιεί σε κάρτες γάμου στις προ-βασιλικές ημέρες της. Στον ιστότοπό της προς το παρόν εμφανίζεται το λογότυπο της μάρκας και ένας χώρο για να εγγραφεί κανείς σε μια «λίστα αναμονής» πριν το λανσάρισμα (newsletter).
Μέχρι στιγμής, η Μέγκαν Μαρκλ δεν έχει κάνει κάποιο σχόλιο για το νέο της επιχειρηματικό βήμα.
Διαβάστε επίσης: «Καρφιά» από Ζαχάροβα κατά Βρετανίας για την Κέιτ Μίντλετον – Η ατάκα για το… «νόβιτσοκ»
Το κρυφό σχέδιο της Τζόρτζια Μελόνι να «κυβερνήσει» την Ευρώπη και ο ρόλος του Τραμπ