Λέξη δεν ψέλλισε ο πρωθυπουργός στη Βουλή για την αποκάλυψη του Documento σε σχέση με τις ψευδείς δηλώσεις πόθεν έσχες που καταθέτει τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Αντί των απαντήσεων που υποχρεούται να δώσει, αρκέστηκε στις πομπώδεις κοινοτοπίες για τα πολιτικά κατορθώματα της κυβέρνησης με φόντο τα έργα υποδομής ανά την επικράτεια.
Διαβάστε επίσης: Ιδού το έγγραφο που εκθέτει τον Κυριάκο Μητσοτάκη για το ψευδές πόθεν έσχες
Παρά τον σάλο που έχει προκληθεί και τις ευθείες βολές του Αλέξη Τσίπρα από τη Θεσσαλονίκη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης προτίμησε να κρυφτεί στα… εργοτάξια των δημόσιων έργων για να αποφύγει τις απαιτούμενες διευκρινίσεις ενώπιον της εθνικής αντιπροσωπείας σχετικά με την γαλλική εταιρία που αποκρύπτει από τις δηλώσεις περιουσιακής του κατάστασης ακόμα και την περίοδο που κατέχει το πιο κρίσιμο πολιτειακό αξίωμα.
Μιλώντας στην Ολομέλεια με αφορμή το νομοσχέδιο που αφορά την τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης για τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε65), υποστήριξε ότι η ψήφιση του υπό συζήτηση σχεδίου νόμου σηματοδοτεί τη λήξη μίας εκκρεμότητας 14 ετών. «Επιβεβαιώνεται το σύνθημά μας: ¨Το είπαμε, το κάναμ娻, διαπίστωσε ταπεινά και εξέθεσε τον υπουργό Μεταφορών με την (εξίσου ταπεινή) παραδοχή ότι παρενέβη προσωπικά στη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κομισιόν για να «πάρουμε επιτέλους το πράσινο φως» αναφορικά με την χρηματοδότηση του Ε65.
Ο πρωθυπουργός καπέλωσε πολιτικά το οικονομικό επιτελείο για την «πανηγυρική έγκριση του εθνικού σχεδίου ανάκαμψης ¨Ελλάδα 2.0¨» δίχως να προχωρά σε κάποια επαινετική αναφορά για τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών που είχαν αναλάβει το συγκεκριμένο εγχείρημα. Εντύπωση προκάλεσε ότι απέφυγε να πει το όνομα του Χρήστου Καλογρίτσα στην κριτική που άσκησε στον ΣΥΡΙΖΑ για την κατάτμηση του έργου για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος σε οκτώ σημεία. «Γνωρίζετε πολύ καλά σε ποιον θα δίνονταν τα τέσσερα (σημεία του έργου)» σχολίασε με σαρδόνιο γέλιο.
«450 εκατ. για την αναβάθμιση 7.000 σημείων του επαρχιακού δικτύου»
Ο Κυρ. Μητσοτάκης ανέφερε πως 450 εκατ. ευρώ από το ταμείο ανάκαμψης θα κατευθυνθούν για την αναβάθμιση 7.000 σημείων του επαρχιακού δικτύου, τονίζοντας πως στη χώρα ξεδιπλώνεται ένα πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων που αγγίζει τα 13 δισ. ευρώ. Στο εν λόγω πρόγραμμα συμπεριέλαβε τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, έργο το οποίο είχε χλευάσει όσο βρισκόταν στα έδρανα της αντιπολίτευσης. Παράλληλα, στο πρόγραμμα ενέταξε και το μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο συντελείται «με απόλυτο σεβασμό στην πολιτιστική κληρονομιά της πόλης». Το σχόλιο αυτό προκάλεσε αντιδράσεις από τα έδρανα της αξιωματικής αντιπολίτευσης λόγω της φθοράς που προβλέπεται ότι θα υποστούν τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου, με τον πρωθυπουργό να απαντά με δηκτικό ύφος ότι «θα σας καλέσουμε στα εγκαίνια όχι στους μουσαμάδες».