Με το σήμα των Rolling Stones στη φανέλα, την περίφημη γλώσσα, θα εμφανιστεί η Μπαρτσελόνα στο αποψινό «κλάσικο» με τη Ρεάλ. Οι συμπαίκτες και οι αντίπαλοι δεν είχαν ιδέα για την πρωτοβουλία, η οποία ξεκίνησε από τον κανονικό σπόνσορα της ομάδας, το Spotify, για να διαφημιστεί το νέο άλμπουμ της ακοίμητης παρά τα χρονάκια της μπάντας. Με το καλό (ή μάλλον με το… κακό) να εμφανιστεί ελληνική ομάδα σε ντέρμπι με τη φάτσα του Βέρτη ή του Κιάμου στο μέρος της καρδιάς…Νικ.α.π.