Στο Μπακού, στο Αζερμπαϊτζάν, δίνεται η συνέχεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, με την Pirelli να προμηθεύει τις ομάδες με τη μεσαία γκάμα γομών των ελαστικών της.
Πρόκειται για τις C2 (σκληρή), C3 (μέση) και C4 (μαλακή), γόμες που χρησιμοποιήθηκαν και στην Κίνα.
Η πίστα στο Μπακού είναι μετά το Σπα, η γρηγορότερη και η πιο μακριά σε μήκος του πρωταθλήματος. Ανέρχεται σε 6.003 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με τις μεγάλες ταχύτητες που αναπτύσσονται και τα πολλά στενά τμήματά της, είναι πολύ πιθανό να συμβεί κάποιο ατύχημα.
Το Μπακού χαρακτηρίζεται σαν «πόλη των ανέμων», κάτι που επηρεάζει την αεροδυναμική των μονοθεσίων. Κατά το παρελθόν, έχουν επικρατήσει υψηλές θερμοκρασίες στην πίστα, αλλά και χαμηλές, αναφορικά με τον καιρό.
Οι μεγάλες ευθείες έχουν αποτέλεσμα τη μείωση της θερμοκρασίας των εμπρός ελαστικών – όπως στην Κίνα – κάτι που ενέχει τον κίνδυνο μπλοκαρίσματος.
Πέρυσι, ο αγώνας στιγματίστηκε από τις δύο επεμβάσεις του αλυτάρχη. Αυτό έχει συμβεί στους τελευταίους δύο από τους τρεις αγώνες που έχουν γίνει εκεί, άρα η στρατηγική των ομάδων θα πρέπει να είναι ευέλικτη.
Η επιφάνεια του οδοστρώματος είναι ολισθηρή και η πρόσφυση επηρεάζεται από τις διαγραμμίσεις, όμως, η φθορά των ελαστικών παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.
Ακόμα ένας παράγοντας που επηρεάζει τα ελαστικά, είναι τα φωτεινά και σκιερά μέρη της πίστας. Για τον δεύτερο παράγοντα ευθύνονται τα κτίρια που υπάρχουν πλησίον της πίστας. Ως εκ τούτου, οι θερμοκρασίες σε διάφορα μέρη της θα είναι διαφορετικές.
Πηγή: Pirelli