Με φραπέ και τη λέξη «μ……ς», σποτ του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης – Θυελλώδεις αντιδράσεις

Σάλο προκάλεσε ένα σποτ του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης που έδωσε στη δημοσιότητα στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνια για την προβολή της πόλης.

Ειδικότερα, πρόκειται για ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε ως reel στο Instagram παρουσιάζοντας ως σήμα κατατεθέν της πόλης ο φραπές και η λέξη… «μαλ…ς»

Το βίντεο κατέβηκε μετά από λίγη ώρα.

Η πρόεδρος του Οργανισμού, Βούλα Πατουλίδου, ανέλαβε την ευθύνη μιλώντας στο Status 107,7.

Όπως είπε έχει συσταθεί μία ομάδα εννέα παιδιών και αποφασίστηκε να «γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό».

Παραδέχτηκε πως: «Προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει. Θέλουμε ναι μεν να είμαστε, όντως, μια πόλη, μια Ελλάδα όπου μπορεί η λέξη αυτή να ακούγεται κάθε δεύτερη κουβέντα, αλλά όταν τη διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε… προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά».

«Έχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα. Εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη, ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής. Είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Άρα την ευθύνη την έχω εγώ», είπε.