Το πρώτο Salesforce Summit Athens, μια ημερίδα σε ό,τι αφορά στην τεχνολογία και πώς μπορεί εκείνη να συμβάλλει στο customer experience και στην οργάνωση μιας εταιρείας, διοργάνωσε η Salesforce την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου.
Με θέματα όπως η δημιουργία νέων αυτοματισμών, η εξέλιξη των customer needs και η δυνατότητα πρόβλεψής τους, η αύξηση της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες και η δημιουργία εμπειριών omnichannel η Salesforce παρουσίασε στο κοινό τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες της στον χώρο του στο The Hub στα Κάτω Πετράλωνα.
Στην ημερίδα συμμετείχαν οι ήδη υπάρχοντες συνεργάτες των διοργανωτών, Accenture, Deloitte, Cognity, PwC, Intrasoft, NetU και IBM, ενώ το event οργάνωσε η Grow Agency.