McDonalds: Τέλος το «Chicken Big Mac» στην ΕΕ – Το δικαστήριο που έχασε η εταιρεία

McDonalds: Τέλος το «Chicken Big Mac» στην ΕΕ – Το δικαστήριο που έχασε η εταιρεία

Η μικρή ιρλανδική αλυσίδα ταχυφαγείων «Supermac’s» κέρδισε τη δικαστική διαμάχη εναντίον της McDonald’s για τη χρήση του εμπορικού σήματος Big Mac. Μάλιστα, εξασφάλισε τη δυνατότητα να ανοίξει καταστήματα σε όλη την Ευρώπη, αφού οι δικαστές έκριναν ότι ο γίγαντας του fast food δεν έκανε αρκετά για να διεκδικήσει τα αποκλειστικά δικαιώματα.

Η απόφαση αυτή σημαίνει ότι η εταιρεία McDonald’s έχασε τα δικαιώματα εμπορικού σήματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) για τις εκδοχές κοτόπουλου των εμβληματικών της μπιφτεκιών «Chicken Big Mac».

Τέλος σε έναν μαραθώνιο νομικό αγώνα 17 ετών που έδωσε η ιρλανδική επιχείρηση εναντίον του παγκόσμιου αντιπάλου της, βάζει η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. Εκπρόσωπος της Supermac’s δήλωσε ότι η αλυσίδα έχει επίσης μια παρόμοια υπόθεση που εκκρεμεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία, αν επιτύχει, θα μπορούσε να οδηγήσει σε επέκταση στη βρετανική αγορά.

Η νομική διαμάχη ξεκίνησε το 2007, όταν η Supermac’s προσπάθησε να κατοχυρώσει το όνομά της στην ΕΕ ως εμπορικό σήμα για εστιατόρια, με σκοπό να κινηθεί στην υπόλοιπη Ευρώπη, με αποτέλεσμα η McDonald’s να αντιταχθεί στην αίτηση της Supermac’s ως όνομα και λογότυπο.

Η McDonald’s υποστήριξε ότι το όνομα ήταν πολύ παρόμοιο με τα μπιφτέκια της Big Mac και θα προκαλούσε σύγχυση στους πελάτες, κερδίζοντας μια μερική νίκη το 2016, όταν η Supermac’s έλαβε το εμπορικό σήμα για το όνομα του εστιατορίου της, αλλά όχι για πολλά είδη τροφίμων και ποτών.

Την επόμενη χρονιά, η ιρλανδική αλυσίδα που ιδρύθηκε το 1978 στο Ballinasloe, στην κομητεία Galway, κατέθεσε αίτηση στο Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της ΕΕ (EUIPO) για να τερματιστεί η αποκλειστική χρήση του όρου «Big Mac» από τη McDonald’s στο μπλοκ.

Υποστήριξε ότι το εμπορικό σήμα δεν είχε τεθεί σε πραγματική χρήση στην ΕΕ σε σχέση με όνομα εστιατορίου εντός συνεχούς πενταετούς περιόδου, και κατηγόρησε την McDonald’s ότι επιδίδεται σε «εκφοβισμό με εμπορικά σήματα, καταγράφοντας εμπορικά ονόματα τα οποία απλώς τίθενται στην άκρη για να χρησιμοποιηθούν εναντίον μελλοντικών ανταγωνιστών».

Διαβάστε επίσης:

Γεωργιάδης: «Η εικόνα ότι η δεύτερη κυβέρνηση του Μητσοτάκη δεν ήταν καλή έχει θεραπευτεί»

Το ΕΣΥ καταρρέει και ο Άδωνης παριστάνει τον λογιστή του Κασσελάκη

Ο Αυγενάκης στον χορό των απευθείας αναθέσεων: Η «χρυσή» ΙΚΕ των 1.000 ευρώ και οι καφέδες του ενός εκατομμυρίου

Καιρός: Χτύπησε… κόκκινο το κοντέρ – Σε ποια περιοχή «έγραψε» 42 βαθμούς (Photo)

«Καμπανάκι» για το νερό στη Μαγνησία: Πώς μπορεί να μολύνθηκε – «Η σαλμονέλα διατηρείται 30 ημέρες» (Video)

 

Ετικέτες

Documento Newsletter