Μαυραγάνης για ΟΑΣΘ: Εκτίθεται όποιος προσπαθεί να υπερασπιστεί την παλαιά κατάσταση

Μαυραγάνης για ΟΑΣΘ: Εκτίθεται όποιος προσπαθεί να υπερασπιστεί την παλαιά κατάσταση

“Ο οποιοσδήποτε πολιτικός φορέας προσπαθεί να υπερασπιστεί την παλαιά κατάσταση εκτίθεται” τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 FM” για το θέμα του ΟΑΣΘ.

“Η παλαιά κατάσταση έχει εκτεθεί στα μάτια του καταναλωτικού κοινού, στα μάτια των συνανθρώπων μας, των Θεσσαλονικέων, και με την επί πολλές δεκαετίες ταλαιπωρία αυτών των ανθρώπων έχει πλέον παγιωθεί η άποψη ότι ήταν μονόδρομος ουσιαστικά η λήψη αυτής της πρωτοβουλίας από την πλευρά της κυβέρνησης και του Κράτους του ίδιου για να μπορέσουν επιτέλους οι συγκοινωνίες να επιτελέσουν τον ρόλο της κρατικής πρόνοιας και κρατικής παροχής” ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης.

Σε ό,τι αφορά την εξέλιξη στο θέμα του ΟΑΣΘ σε σχέση με το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ), είπε πως πρόκειται για “μια προσωρινή διάταξη που απαγορεύει μόνο το να διενεργήσεις τον διαγωνισμό για να ορίσεις τη διεθνούς εμβέλειας λογιστική εταιρεία που θα κάνει την αποτίμηση της αξίας του ΟΑΣΘ”, επισημαίνοντας πως πρόκειται για ένα “προσωρινό μέτρο μέχρι το σημείο εκείνο που θα συζητηθεί η αίτηση αναστολής, δηλαδή μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου περίπου”.

Ο κ. Μαυραγάνης είπε ακόμη πως “είναι εν εξελίξει αρκετές δικαστικές διαμάχες, που θα δώσουν και θα αποκαλύψουν πολλά στοιχεία” και πρόσθεσε: “Είναι προφανές ότι όταν κάποιοι έχουν το θάρρος -και θα είμαι ευγενής και δεν θα πω το θράσος- να αντισταθούν σε αυτή την κρατική, κυβερνητική πρωτοβουλία υπέρ των πολιτών και να πούνε ότι τα έκαναν όλα καλά, πρέπει να αποδείξουν τι ακριβώς έκαναν καλά, όταν έπαιρναν τα ίδια χρήματα με τα χρήματα που έπαιρνε ο ΟΣΥ για το 1/5 του έργου που επιτελούσαν”.

Όπως είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών θα πρέπει “να μας πούνε πού τα πήγαιναν αυτά τα χρήματα και ήταν πάλι ζημιογόνοι, να μας πούνε επίσης για ποιο λόγο έκαναν το μισό συγκοινωνιακό έργο από αυτό που είχαν δεσμευτεί και για ποιο λόγο δεν έδιναν στοιχεία στον εποπτεύοντα συγκοινωνιακό φορέα” και “γιατί ο ΣΑΣΘ δεν μπορούσε να πάρει στοιχεία από το ηλεκτρονικό αρχείο του ΟΑΣΘ και τού έδιναν μόνο σε φλασάκι στοιχεία και μάλιστα ετεροχρονισμένα”.

Documento Newsletter