Μαυραγάνης: Απαγόρευση ασφάλισης σε ΙΧ και ταξί που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

Μαυραγάνης: Απαγόρευση ασφάλισης σε ΙΧ και ταξί που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ

Την πρόταση να μην μπορούν να ασφαλίζονται τα οχήματα (ΙΧ ή δημόσιας χρήσεως όπως τα ταξί) που δεν περνούν ΚΤΕΟ, παρέθεσε στην Ολομέλεια της Βουλής ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, απαντώντας σε Επίκαιρη Ερώτηση του Σπύρου Λυκούδη για την παλαιότητα των ταξί και την ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλούν.

Ο κ. Μαυραγάνης παραδέχτηκε πως η πλειοψηφία των ταξί της χώρας κατατάσσεται στην κατηγορία Εuro 4 και 5. Υποστήριξε δε πως η ηγεσία του υπουργείου προβληματίζεται για το πώς θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα της περιβαλλοντικής ρύπανσης που προκαλούν οι μη σύγχρονοι κινητήρες των ταξί, ωστόσο αναγνωρίζει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες οδηγοί λόγω της οικονομικής κρίσης.

«Η ιδέα μας είναι να αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ» είπε ο κ. Μαυραγάνης ενόψει του επερχόμενου νομοσχεδίου που θα αφορά άμεσα τους οδηγούς ταξί. Κατά τον υφυπουργό, είτε για τα ΙΧ είτε για τα δημόσιας χρήσεως οχήματα που αποφεύγουν τον έλεγχο των ΚΤΕΟ, θα πρέπει να αυστηροποιηθούν οι κανόνες και γι’ αυτό «ίσως πρέπει να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα όχημα που δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ ή με την επίταση του προστίμου και τους ελέγχους που πρέπει να γίνονται». Όπως επισήμανε ο κ. Μαυραγάνης, θα ήταν πολύ σκληρό να ζητήσουν από όλους τους οδηγούς ταξί να αλλάξουν οχήματα έως το 2020, γεγονός που θα προσέβαλε το άρθρο 5 του Συντάγματος.

Αξίζει να σημειωθεί πως στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε την Τρίτη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, προκειμένου να παρουσιάσει το επικείμενο σχέδιο νόμου που βρίσκεται στο στάδιο της διαβούλευσης, αναφέρθηκε στην αναστολή της υποχρέωσης αντικατάστασης των παλαιών οχημάτων έως το 2020.

«Δεν πρόκειται για ρουσφέτι, είναι απόφαση που σχετίζεται με την οικονομική κρίση και το γεγονός ότι η παραγωγή των αυτοκινήτων είναι μηδενική στη χώρα μας» εξήγησε την Τρίτη ο υπουργός.

Documento Newsletter