Μαρκ Ζούκερμπεργκ: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο ξεπερνώντας τον Τζεφ Μπέζος

Μαρκ Ζούκερμπεργκ: Έγινε ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο ξεπερνώντας τον Τζεφ Μπέζος

Ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ξεπέρασε τον Τζεφ Μπέζος ως ο δεύτερος πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο, σύμφωνα με τον Δείκτη Δισεκατομμυριούχων Bloomberg Billionaires Index. Ο συνιδρυτής του Facebook τώρα ακολουθεί τον ιδιοκτήτη της Tesla, της SpaceX και του Χ (πρώην Twitter), Έλον Μασκ, κατά περίπου 50 δισεκατομμύρια δολάρια.

Με το μερίδιο του 13% στη Meta, η περιουσία του Ζούκερμπεργκ έχει αυξηθεί κατά 78 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, περισσότερο από οποιοδήποτε μέλος των 500 πλουσιότερων ανθρώπων που παρακολουθεί ο δείκτης.

Οι μετοχές της Meta έκλεισαν σε υψηλό ρεκόρ την Πέμπτη στα 582,77 δολάρια, σημειώνοντας άλμα περίπου 68% από τις αρχές Ιανουαρίου, όταν οι μετοχές της διαπραγματεύονταν στα 346,29 δολάρια.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ, αριστερά, καταθέτει ενώπιον της Επιτροπής Οικονομικών Υπηρεσιών της Βουλής των Αντιπροσώπων στο Καπιτώλιο στην Ουάσιγκτον, σχετικά με τα σχέδιά του για το νέο κρυπτονόμισμα Libra, Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2019. Το Libra, το οποίο αργότερα έγινε γνωστό ως το σχέδιο ψηφιακού νομίσματος Diem, είναι νεκρό και τα περιουσιακά του στοιχεία πωλήθηκαν στην εταιρεία τραπεζικών συμμετοχών Silvergate Capital. (AP Photo/Susan Walsh, File)

Η άνοδος του Ζούκερμπεργκ στη δεύτερη θέση του δείκτη την Πέμπτη υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο ο προσωπικός του πλούτος έχει αυξηθεί παράλληλα με τον ενθουσιασμό των επενδυτών για τα αυξανόμενα κέρδη του γίγαντα των social media φέτος.

Η Meta έχει επισημάνει ότι οι τεράστιες επενδύσεις της στην τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλουν στη βελτίωση της απόδοσης της διαδικτυακής διαφημιστικής πλατφόρμας της ως αιτία για την αύξηση των πωλήσεών της. Το διαδικτυακό σύστημα διαφήμισης της εταιρείας υπέστη σημαντική οπισθοδρόμηση το 2021, όταν η Apple παρουσίασε μια ενημέρωση απορρήτου για το iOS που αποδυνάμωσε την ικανότητά της να παρακολουθεί τους χρήστες στον Ιστό. Η Meta τον Φεβρουάριο του 2022 είπε ότι οι αλλαγές απορρήτου θα της κοστίσουν 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.

Οι επενδυτές αντέδρασαν θετικά στη μείωση του κόστους της Meta, ενώ η επιχείρηση διαδικτυακής διαφήμισης της εταιρείας άρχισε να ανακάμπτει και ενισχύθηκε από τις μαζικές εκστρατείες ψηφιακών διαφημιστικών δαπανών των κινεζικών συνδεδεμένων λιανοπωλητών Temu και Shien.

Διαβάστε επίσης:

Λίβανος: Ετάφη «προσωρινά» ο Χασάν Νασράλα


Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ: Κοινός εχθρός το Ισραήλ – Τα μουσουλμανικά έθνη να ετοιμαστούν για αντίσταση


Ακροβασίες τρόμου στη Μέση Ανατολή: 3+1 σενάρια για ισραηλινά αντίποινα – Σε ποιο βάζουν «φρένο» οι ΗΠΑ




 

Documento Newsletter