Εγκλημα Τέμπη: Σύγκρουση συμφερόντων στη διοίκηση του ΟΣΕ καταγγέλλει ο Χάρης Μαμουλάκης

Εγκλημα Τέμπη: Σύγκρουση συμφερόντων στη διοίκηση του ΟΣΕ καταγγέλλει ο Χάρης Μαμουλάκης

«Αυτό που συνέβη στις 28 Φεβρουαρίου 2023 άλλαξε τις ζωές πάρα πολλών συμπολιτών μας και θα πρέπει να αλλάξει εκ βάθρων τη λογική και την σκέψη του πολιτικού συστήματος γύρω από το ζήτημα των υποδομών» ανέφερε ο Χάρης Μαμουλάκης στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής κατά τη συνεδρίαση ενημέρωσης για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.

Ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ άσκησε κριτική στις κυβερνητικές επιλογές για τη νέα διοίκηση του ΟΣΕ και καυτηρίασε την πολιτική της που οδήγησε στο έγκλημα των Τεμπών.

Για τον ορισμό του μεταβατικού Προέδρου του ΟΣΕ κ. Γραμματίδη, ο οποίος κάλυπτε με νομικές υπηρεσίες την Hellenic Train, τόνισε ότι λόγω των σχετικών οικονομικών διεκδικήσεων του ΟΣΕ, αποτελεί την επιτομή της σύγκρουσης συμφερόντων. «Στην τοποθέτησή σας κ. Σταϊκούρα μιλήσατε για αλλαγές στη διοίκησης του Οργανισμού και δεν αναφέρατε ένα όνομα. Τώρα καταλαβαίνουμε το γιατί…» είπε χαρακτηριστικά ο Χάρης Μαμουλάκης, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στον κ. Τερεζάκη, ο οποίος ψευδομαρτύρησε στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής «Είναι το πρόσωπο που παραδέχθηκε ότι είχε τα ηχητικά από την πρώτη μέρα αλλά δεν μπορεί να εξηγήσει πώς αυτά κυκλοφορούν μονταρισμένα πριν τα λάβουν οι αρμόδιες αρχές. Γιατί τον στηρίζεται τόσο λυσσαλέα;»

Ο Χάρης Μαμουλάκης αναφέρθηκε επίσης στη Σύμβαση 717, στα προβλήματα που παραμένουν στο δίκτυο Αθήνας – Θεσσαλονίκης όπου ακόμη υπάρχει σημείο με μονή γραμμή λόγω της κακοκαιρίας Ντάνιελ, ζητώντας σαφή χρονοδιάγραμμα για το πότε θα ολοκληρωθεί η διπλή γραμμή, μίλησε για τα δίκτυα και τη διασύνδεση της Ελλάδας με τη δυτική Ευρώπη μέσω του άξονα Αλεξανδρούπολης – Ηγουμενίτσας και αναρωτήθηκε γιατί σταματάει ο όλος σχεδιασμός στη Θεσσαλονίκη και δεν προχωράει περαιτέρω.

Ανέφερε πόσο φιλικά για το περιβάλλον είναι τα μέσα σταθερής τροχιάς, ενώ καυτηρίασε την συνολική αποδόμηση του μέσου που ακολουθήθηκε την τελευταία 5ετία από την κυβέρνηση Μητσοτάκη και τον πρώην, μοιραίο υπουργό Κώστα Καραμανλή. Επίσης, αναρωτήθηκε γιατί αποδομήθηκε η ασφάλεια και η εύρυθμη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και φτάσαμε στη μοιραία βραδιά των Τεμπών και κατέληξε με τις προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ λέγοντας: «Ο ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, ως αξιόπιστη και με τεκμηριωμένο λόγο Αξιωματική Αντιπολίτευση, δεν μένει απλά σε όσα οφείλει να κάνει και να καταγγείλει, όπως τα θέματα διοικήσεως. Αλλά καταλήγουμε σε διακριτές προτάσεις που περιλαμβάνουν την άμεση επίλυση του ζητήματος χρηματοδότησης όλων των σιδηροδρομικών εμπλεκομένων, το ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα στα έργα, την ενίσχυση του ΟΣΕ με μόνιμο προσωπικό, δεδομένου ότι υπάρχουν περισσότερες από 1.000 κενές οργανικές θέσεις, αλλά και τα μεγάλα οραματικά έργα. Αυτά που πρέπει πάντα να έχουμε στο νου μας, για να προχωρήσει η χώρα πιο μπροστά. Όπως είναι η σιδηροδρομική Εγνατία αλλά και ένα τρένο στην Κρήτη. Ο προαστιακός Ηρακλείου, ένα οραματικό έργο από την εποχή του Ελευθερίου Βενιζέλου, που πρέπει να υλοποιηθεί.».

Διαβάστε επίσης:

Στη Νίσυρο ο Κασσελάκης: Συνομίλησε με κάτοικους, άκουσε τα προβλήματα τους – «Για να κάνω εξετάσεις θέλω 1000 ευρώ» (Video)

Απάντηση ΣΥΡΙΖΑ σε Μαρινάκη για Σπαρτιάτες: Η ΝΔ της υμνήτριας του Κασιδιάρη τολμά να μιλά για «ψήφους σε θολά νερά»

Documento Newsletter