«Maestro»: Είδαμε σε αβάν πρεμιέρ το πρώτο επεισόδιο του τρίτου κύκλου

«Maestro»: Είδαμε σε αβάν πρεμιέρ το πρώτο επεισόδιο του τρίτου κύκλου

Καλεσμένοι του MEGA βρεθήκαμε πολλοί δημοσιογράφοι στην αίθουσα προβολών της Εθνικής Πινακοθήκης προκειμένου να παρακολουθήσουμε το πρώτο επεισόδιο του πολυαναμενόμενου τρίτου κύκλου της σειράς «Maestro». Εκεί ήταν όλο το επιτελείο της σειράς, που αγαπήθηκε από το τηλεοπτικό κοινό, με προεξάρχοντα φυσικά τον δημιουργό της, Χριστόφορο Παπακαλιάτη, αλλά και τη Χαρούλα Αλεξίου, τη Μαρία Καβογιάννη, τον Αντίνοο Αλμπάνη, τον Κώστα Μπερικόπουλο, τον Γιώργο Μπένο, τη Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου κ.α.

Ομολογώ πως δεν ανήκω στους φαν του «Maestro», όπως και στους φαν των σήριαλ γενικότερα, αλλά για να είμαι ειλικρινής το συγκεκριμένο πρώτο επεισόδιο του πρώτου κύκλου με κέρδισε. Καταρχάς η θέαση του σε μεγάλη κινηματογραφική οθόνη και η ωριαία διάρκεια του, που το κατατάσσει αυτομάτως στις τηλεταινίες, ανάδειξε τη δυναμική της σκηνοθεσίας του Παπακαλιάτη. Έτσι, το ενδιαφέρον μου δεν μονοπώλησαν οι όμορφες «τουριστικές» εικόνες των Παξών – θα αδικούσα τη δραματουργία πάνω απ’ όλα – αλλά το δεξιοτεχνικό πλανάρισμα του Παπακαλιάτη και φυσικά οι ερμηνείες ενός καθ’ όλα αξιόλογου κάστινγκ.

Ξανά επί της οθόνης, λοιπόν, ο Παπακαλιάτης αυτοπροσώπως, η Αλεξίου, η Καβογιάννη, ο Μπένος, αλλά και ο Μπερικόπουλος που του πάει πολύ ο ρόλος του αστυνομικού Κουβά. Ο Μπερικόπουλος δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας ως ένας άλλος αστυνόμος Μπέκας στο πιο…αφελές, που γυρνάει στους Παξούς και προσπαθεί να αποσπάσει πληροφορίες για το φονικό, το οποίο συντελέστηκε στον προηγούμενο κύκλο της σειράς.

Στο πρώτο επεισόδιο κυριαρχεί η έντονη κοινωνική ματιά πάνω στη βία της πατριαρχίας, αλλά και η σάτιρα στο μοντέλο μιας σύγχρονης «γιάπικης» ζωής. Οι ήρωες του Παπακαλιάτη έχουν σάρκα και οστά, μοιάζουν απλοί και καθημερινοί, παρόλο που εμπλέκονται στα τεχνάσματα μιας σεναριακής πλοκής, η οποία – ευτυχώς – δεν τραβιέται απ’ τα μαλλιά εν αναμονή της πολυπόθητης τηλεθέασης. Διότι, κακά τα ψέματα, μιλάμε για επεισόδιο ενός σήριαλ και όχι για μια φεστιβαλική κινηματογραφική δημιουργία, όπου το άγχος από τα «μηχανάκια» της θεαματικότητας χτυπάει κόκκινο για όλους τους συντελεστές με την πρώτη εμφάνιση στους τηλεοπτικούς δέκτες.

Ας σταματήσω εδώ, δεν υπάρχει λόγος να κάνω spoiler για όλα όσα παρακολούθησα στην Εθνική Πινακοθήκη. Τα υπόλοιπα από τις τηλεοράσεις του καθενός. Κάτι μου λέει παρόλα αυτά πως οι αναρίθμητοι φαν της σειράς θα μείνουν ευχαριστημένοι και θα περιμένουν με ανυπομονησία το «τι θα γίνει παρακάτω», που λέγαμε και παλιότερα. Εδώ δηλαδή έμεινα εγώ ευχαριστημένος που δεν ανήκα – επαναλαμβάνω – στους θεατές του «Maestro».

Καλή επιτυχία στον επερχόμενο τρίτο κύκλο μιας τηλεοπτικής σειράς που αγαπήθηκε και που έθιξε με πρωτοφανή ρεαλισμό, μα και με απαραίτητες δόσεις χιούμορ, όλες τις παθογένειες της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας.

Διαβάστε επίσης:

Το ΕΣΡ καλεί σε απολογία τρεις τραγουδιστές τραπ για τους στίχους τους στο YouTube – Τι λέει στο Documento μέλος του ΕΣΡ

Ο καταφερτζής παραγωγός Αντώνης Καρατζόπουλος

Χαστούκι στο Χόλιγουντ η εκλογή Τραμπ

Documento Newsletter