Περίπου στα 70.000 ευρώ ανέρχονται τα χρήματα που πήραν στο πλαίσιο της καμπάνιας ενημέρωσης για τον κορονοϊό τα MME του εκδότη που έχρισε τον Κυριάκο Μητσοτάκη ηγέτη του 21ου αιώνα.
Ο λόγος για τις δυο εφημερίδες και τις έξι ιστοσελίδες συμφερόντων του εκδότη Νίκου Καραμανλή. Συνολικά το ποσό που πήγε στα άνω ΜΜΕ ανέρχεται στα 68.200 ευρώ.
Στην εφημερίδα Παρασκήνιο τιμολογήθηκαν 24.800 ευρώ (+ΦΠΑ) και στην εφημερίδα Καρφιτσα, 18.600 ευρώ (+ΦΠΑ).
Πάμε να δούμε τώρα τα ποσά και τη θέση της αντίστοιχης ιστοσελίδας στο similaweb, τη δημοφιλή πλατφόρμα καταγραφής αναγνωσιμότητας ιστοσελίδων.
Το paraskhnio.gr (θέση 2,085) και η karfitsa.gr (θέση 3,896) πήραν έκαστα από 9.920 ευρώ (+ΦΠΑ).
Οι ιστοσελίδες toxrima.gr (δεν καταγράφεται στο similarweb, στην alexa βρίσκεται στη θέση 624), το backstage24.gr (δεν καταγράφεται στο similarweb, στην alexa βρίσκεται στη θέση 4.684), το policepress.gr (δεν καταγράφεται στο similarweb, στην alexa βρίσκεται στη θέση 7.863) και το dimosdata.gr (δεν καταγράφεται στο similarweb, στην alexa βρίσκεται παγκοσμίως στη θέση 2.138.385) παίρνουν έκαστη από 1.240 ευρώ (+ΦΠΑ).
Διαβάστε επίσης: Ο Πέτσας χρηματοδότησε και τα οκτώ Μέσα του εκδότη που έχρισε τον Μητσοτάκη ηγέτη του 21ου αιώνα