Χωρίς να λάβουν υπόψη τις μετρήσεις της ακροαματικότητας φαίνεται να έχουν μοιραστεί τα χρηματικά ποσά για την καμπάνια “μένουμε σπίτι”.
Με εξαίρεση το ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ που σύμφωνα με την λίστα Πέτσα πήρε 99.200 ευρώ και σύμφωνα με τις ακροαματικότητες βρίσκεται στην πρώτη θέση, στην πλειοψηφία τους τα ραδιόφωνα που έχουν πάρει τα μεγαλύτερα ποσά δεν δικαιολογούνται από τις ακροαματικότητες τους .
Σύμφωνα με την λίστα Πέτσα τα ίδια χρηματικά ποσά φαίνεται να παίρνουν ραδιόφωνα που βρίσκονται σε υψηλές θέσεις ακροαματικότητας με άλλα που βρίσκονται σε πολύ χαμηλότερες .
Για παράδειγμα το ραδιόφωνο Athens DeeJay που καταλαμβάνει την 3η θέση στις ακροαματικότητες -σύμφωνα με τελευταίες δημοσιευμένες μετρήσεις- παίρνει για την καμπάνια ενημέρωσης “μένουμε σπίτι” 49.598 σχεδόν ίδιο χρηματικό ποσό με ραδιόφωνο που βρίσκεται στην 35η θέση Athens Voice 102,5.
Ακόμα ένα παράδοξο είναι οτι ραδιόφωνο που οι ακροαματικότητες το κατατάσσουν στην 15η θέση τον Kiss FM λαμβάνει 86.800 ευρώ.
Ανάλογο παράδειγμα είναι αυτό όπου τρία ραδιόφωνα- δύο ενημερωτικά και ένα μουσικό- με μεγάλες διαφορές στις θέσεις που τις κατατάσσουν οι μετρήσεις παίρνουν ακριβώς το ίδιο ποσό 49.600 ευρώ.Αναλυτικά τα parapolitika fm που οι μετρήσεις το κατατάσσουν στην 27η θέση παίρνει από τη καμπάνια 49.600 ευρώ .Το ίδιο ποσό παίρνει το Θέμα fm που βρίσκεται στην 33η θέση και ο Σφαίρα fm που είναι στην 10η θέση .
Η ερώτηση που απαιτεί άμεση απάντηση είναι με ποια κριτήρια -αν όχι με τις ακροαματικότητες- μοιράστηκαν τα χρήματα για την εν λόγω ενημερωτική καμπάνια.
Οι θέσεις των ραδιοφώνων προκύπτουν από δημοσιευμένη μέτρηση της MRB και της Global Link.