Κλιμακώνονται οι αντιδράσεις, σε επίπεδο ΜΜΕ, για τις σκιώδεις διαδικασίες που ακολούθησε η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στην περιβόητη λίστα Πέτσα, μέσω της οποίας διένειμε κρατικό χρήμα ακόμα και σε ιστοσελίδες μηδαμινής επισκεψιμότηττας για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς».
Πρόκειται για ένα θέμα που ανέδειξε το Documento και το Κουτί της Πανδώρας, που αποκλείστηκαν σκανδαλωδώς από τη διαδικασία. Μία καμπάνια ενημέρωσης που θα έπρεπε να πραγματοποιείται δωρεάν από το σύνολο των ΜΜΕ.
Ωστόσο, εν όψει του… νέου γύρου διανομής χρήματος, αυτή τη φορά μόνο σε τηλεοπτικούς σταθμούς, οι αντιδράσεις από έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ αυξάνονται και γίνονται εντονότερες. Από την πλευρά του, ο Ομιλος του Γιάννη Φιλιππάκη (Εστία, Δημοκρατία, Espresso κ.ά.) κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα για τον τρόπο που επελέγησαν τα ΜΜΕ στα οποία διανεμήθηκε το περίφημο κονδύλι των 20 εκ.
«Καταθέσαμε σήμερα ασφαλιστικά μέτρα για τον τρόπο που επελέγησαν τα Μ.Μ.Ε., στα οποία διανεμήθηκε το περίφημο κονδύλι των 20 εκ. (διαδικασίες, κριτήρια κλπ.)», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
«O κ. Πέτσας προφανώς μένοντας ικανοποιημένος από την σκανδαλώδη διαχείριση των ενημερωτικών κονδυλίων για τον κορωνοϊό, καλεί την Βουλή των Ελλήνων, να νομιμοποιήσει την προσπάθειά του να χειραγωγήσει τα Μ.Μ.Ε. και να ελέγξει απόλυτα την ενημέρωση, λαμβάνοντας παράλληλα και την απαιτούμενη ασυλία.
Τα φαινόμενα της “εξαγοράς” της ενημέρωσης μέσω της λίστας Πέτσα, της παρέμβασης στην διανομή διαφημιστικών κονδυλίων, του ξεδιάντροπου ελέγχου της διανομής, των πάσης φύσεως απειλών, διασποράς ψευδών φημών και συκοφαντιών έχουν τον ίδιο στόχο: Να πάψουν να υπάρχουν ενοχλητικές φωνές!», προσθέτει.
«Σας διαβεβαιώνουμε ότι δεν θα καμφθούμε από τις μεθόδους του λούμπεν παρακράτους που ανθούν στον χώρο του τύπου, τα τελευταία χρόνια. Είμαστε και θα είμαστε παρόντες στην καθημερινή μάχη της ανεξάρτητης ενημέρωσης. Να γνωρίζουν δε όλοι οι υπαίτιοι αυτής της κατάστασης ότι αργά ή γρήγορα, έρχεται η ώρα της λογοδοσίας», καταλήγει.