Λέκκας για Κακιά Σκάλα: Μεγάλη η πιθανότητα κατολίσθησης σε μήκος ενός χιλιομέτρου

Λέκκας για Κακιά Σκάλα: Μεγάλη η πιθανότητα κατολίσθησης σε μήκος ενός χιλιομέτρου

«Υπάρχει μια αυξημένη κατολισθητική επικινδυνότητα στην περιοχή» επισήμανε o πρόεδρος του ΟΑΣΠ, Ευθύμιος Λέκκας, σχετικά με την κατολίσθηση που σημειώθηκε στην Κακιά Σκάλα, με αποτέλεσμα να μείνει για ώρες κλειστή η Αθηνών – Κορίνθου στο ρεύμα προς Αθήνα, με τους οδηγούς να υποχρεώνονται σε παράκαμψη αρκετών χιλιομέτρων, από την Παλαιά Εθνική Οδό, σταματημένοι έως και… μισή ώρα στο ίδιο σημείο δίχως καμία ενημέρωση.

Διαβάστε επίσης: Αθηνών – Κορίνθου: Δόθηκε στην κυκλοφορία η δεξιά λωρίδα στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας

Μετά από ώρες ταλαιπωρίας αποκαταστάθηκε -μερικώς- η κυκλοφορία των οχημάτων στην νέα εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου από τον κόμβο Κινέτας έως τον κόμβο της Πάχης στο ρεύμα προς Αθήνα. Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από την ΕΛ.ΑΣ. δόθηκε στην κυκλοφορία η δεξιά λωρίδα και η Λ.Ε.Α.

Διαβάστε επίσης: Ολύμπια… υπομονή των οδηγών στην Παλαιά Εθνική Οδό: Άγνωστο πότε θα ανοίξει η Κακιά Σκάλα

Όπως είπε ο ίδιος μιλώντας στο ertnews, «είναι γύρω στο ένα χιλιόμετρο που ο κίνδυνος αυτός είναι υψηλός» και πρόσθεσε «στο πρανές επάνω υπάρχουν ογκόλιθοι οι οποίοι έχουν μεγάλη πιθανότητα να κατολισθήσουν».

«Εκείνο το οποίο θα πρέπει να πούμε είναι ότι κατ’ αρχάς στην Κακιά Σκάλα από αρχαιοτάτων χρόνων έχουμε μεγάλο κατολισθητικό κίνδυνο που σημαίνει ότι έχουμε απότομες πλαγιές και μορφολογικές ασυνέχειες, κατακερματισμένα πετρώματα, πετρώματα τα οποία αποκόπτονται σε τεμάχια και ογκόλιθους και μπορούν να καταπέσουν. Όλα αυτά είναι οι αιτίες των κατολισθήσεων. Τώρα το ποια θα είναι η αφορμή για να κινηθεί μια κατολίσθηση είναι όπως σε έναν πόλεμο, αιτίες υπάρχουν, αλλά οι αφορμές δεν υπάρχουν» πρόσθεσε.

Δείτε επίσης: Ουρές χιλιομέτρων στην παλαιά Εθνική Αθηνών – Κορίνθου από πτώση βράχων (Video)

Για τυχόν απόδοση ευθυνών σημείωσε ότι πρόκειται για κάτι που «θέλει μεγάλη συζήτηση, δεν σπεύδω να αποδώσω ευθύνες από την πρώτη στιγμή ή εν πάση περιπτώσει να δείξω κάποιους υπεύθυνους, αυτό θα το δείξει μετά η έρευνα, η οποία θα γίνει. Πάντως εδώ στην περιοχή ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με πολύ δύσκολες συνθήκες. Συνθήκες οι οποίες παρά το γεγονός ότι έχουν κατασκευαστεί έργα, δίκτυα συγκράτησης, παγίδες συγκράτησης κλπ. επειδή ήταν μεγάλος όγκος αυτά δεν λειτούργησαν, καταστράφηκαν όλα και υπάρχει ένας γενικότερος προβληματισμός για το πώς θα μπορέσουν να πιαστούν όλοι αυτοί οι ογκόλιθοι στα μεγάλα ύψη που υπάρχουν».

Κλείνοντας απαντώντας σε σχετική ερώτηση τόνισε ότι θα μπορούσαμε να είχαμε και θύματα.

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter