Κυβερνητική ομολογία για νοσηρό σιδηροδρομικό δίκτυο μετά τις δηλώσεις Κυρανάκη – «Πρέπει να γίνουν περισσότερα»

Κυβερνητική ομολογία για νοσηρό σιδηροδρομικό δίκτυο μετά τις δηλώσεις Κυρανάκη – «Πρέπει να γίνουν περισσότερα»

Η κυβέρνηση σε μία σειρά από ζητήματα συμπεριφέρεται λες και είναι στην αντιπολίτευση, τη στιγμή που κυβερνάει τον τόπο περίπου έξι χρόνια. Το ίδιο μοτίβο ακολούθησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, όταν σε ερώτηση του Documentonews, εάν το Μαξίμου συμφωνεί με τη δήλωση του νέου αναπληρωτή υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη, ο οποίος είπε ότι το «σιδηροδρομικό δίκτυο νοσεί βαθιά και ότι χρειάζονται αποφασιστικές κινήσεις» συμπληρώνοντας ότι «τα προβλήματα δεν λύνονται με μία ασπιρίνη».

Ο Παύλος Μαρινάκης ανέφερε ότι «προφανώς πρέπει να γίνουν περισσότερα για το σιδηρόδρομο. Δεν είναι από τα πεδία του κράτους που θα μπορούσε να πει κανείς ότι οι πολύ μεγάλες πληγές έχουν κλείσει. Στην ίδια δήλωση αναφέρει και ο νέος αναπληρωτής υπουργός όσα έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια. Αλλά θα ήμασταν υποκριτές εάν λέγαμε ότι αρκούν αυτά. Αυτή είναι και η συζήτηση η περιβόητη που έγινε όταν ο πρωθυπουργός έγραψε για ασφαλή τρένα το 2027, όπου προφανώς αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γίνουν πολλά περισσότερα. Το έχουμε πει και μάλιστα να σας ενημερώσω στη συνέχεια προηγούμενων απαντήσεων, ότι τις επόμενες μέρες η πολιτική ηγεσία του υπουργείου θα παραθέσει αναλυτική ενημέρωση στους δημοσιογράφους και για όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα και για όσα σκοπεύει να κάνει τους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια, μέχρι τις εκλογές του 2027».

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι «το ξαναλέω για να μην αποφύγω την απάντηση, είναι δεδομένο ότι χρειάζονται περισσότερα και είναι βούληση της κυβέρνησης να κάνει περισσότερα. Το γεγονός ότι έχουμε πετύχει πράγματα δεν σημαίνει ότι τα έχουμε κάνει όλα σωστά. Πρέπει να τρέξουμε πιο γρήγορα στα τρένα, με ακόμη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, χωρίς να μηδενίζουμε αυτά τα οποία έχουν γίνει μέχρι τώρα».

Με λίγα λόγια η κυβέρνηση για άλλη μία φορά παραδέχεται ότι έξι χρόνια που έχει τα πολιτικά ηνία της χώρας, δεν έχει εξασφαλίσει την ασφάλεια των πολιτών στο σιδηρόδρομο, ενώ έχουν περάσει και δύο χρόνια από την τραγωδία των Τεμπών. Υπενθυμίζεται ότι ο πρωθυπουργός λίγα 24ωρα μετά τα μαζικά συλλαλητήρια για το έγκλημα των Τεμπών είχε πει ότι θα έχουμε «μία άρτια και ασφαλή γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έως το 2027».

Διαβάστε επίσης:

Προανακριτική: Παρέμβαση Κακλαμάνη ζητά η αντιπολίτευση για να μπει φρένο στις μεθοδεύσεις – Τι απαντά ο ΠτΒ

Παραδοχή Πορτοσάλτε με βαριά καρδιά: Ο Δένδιας έχει τη στήριξη Σαμαρά – Καραμανλή (Video)

Έκρηξη σε υποσταθμό της ΔΕΗ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Documento Newsletter