Για πολλοστή φορά η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιλέγει να δώσει στην ίδια εταιρεία, με απευθείας ανάθεση, επικοινωνιακή καμπάνια εκλογικού ενδιαφέροντος. Μάλιστα, τώρα η εκστρατεία ενημέρωσης για την επιστολική ψήφο αφορά σε δαπάνη ύψους σχεδόν πέντε εκατομμυρίων.
Σε έγγραφο του υπουργείου Εσωτερικών (Αριθ. Πρωτ.: 18771 – 28 Φεβρουαρίου 2024) που παρουσιάζει το Documento, ανατίθεται η παροχή υπηρεσιών για την άμεση υλοποίηση και έναρξη της εκστρατείας (καμπάνιας) ενημέρωσης των εκλογέων που βρίσκονται εντός και εκτός της ελληνικής επικράτειας , στην εταιρεία με την επωνυμία «FRANK AND FAME AΝΩΝΥΜΗ EΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ». Το υπουργείο Εσωτερικών καλεί τον ανάδοχο να προβεί σε δράσεις και υπηρεσίες, μέσω δημιουργικού σχεδιασμού, παραγωγής επικοινωνιακού υλικού και προβολής στα ΜΜΕ και στο διαδίκτυο, για την εκστρατεία ενημέρωσης των εκλογέων εντός και εκτός της ελληνικής επικράτειας, ενόψει της επικείμενης διεξαγωγής της ψηφοφορίας για την εκλογή των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 9ης Ιουνίου 2024. Η προκαλούμενη δαπάνη ανέρχεται στο ποσό των 4.979,740,01€ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% και βαρύνει τις πιστώσεις του Τακτικού Προϋπολογισμού του Υπουργείου Εσωτερικών, έτους 2024.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα, προ ενός έτους, το υπουργείο Εσωτερικών, όπως σημειώνεται σε έγγραφό του (Αριθμ. Πρωτ. : 11677-14 Φεβρουαρίου 2023), αποφάσισε να αναθέσει στην ίδια εταιρεία την υλοποίηση της εκστρατείας ενημέρωσης (καμπάνια) των εκλογέων που βρίσκονται εκτός της ελληνικής επικράτειας, για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος πλησίον του τόπου κατοικίας, δαπάνης ύψους 3.000,000 ευρώ.
Τo 2021 είχε προκληθεί διένεξη μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ, γιατί η εταιρεία αυτή μετείχε σε πρόσκληση του ΥΠΕΣ για ενημερωτική καμπάνια αναφορικά με την ψήφο εξωτερικού που όμως, σύμφωνα με την κυβέρνηση της ΝΔ, τελικά δεν τής ανατέθηκε ενώ παράλληλα οι γαλάζιοι επιτελείς θύμιζαν τότε ότι η εταιρεία είχε επίσης αναλάβει την προεκλογική καμπάνια του υπουργείου Εσωτερικών στις Ευρωεκλογές επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Μάλιστα, στελέχη της Κουμουνδούρου καλούσαν την κυβέρνηση ότι σταματήσει την τακτική προώθησης εταιρειών που έχουν προνομιακή σχέση με το Μαξίμου. Πάντως, αναφορικά με την εταιρεία, από την Kουμουνδούρου την περιέγραφαν ως την εταιρεία που προ τετραετίας δημιούργησε την καμπάνια της Marketing Greece «Oh My Greece! Unlock the feeling» και είχε αναλάβει και την προεκλογική καμπάνια του Κυριάκου Μητσοτάκη το 2019.
Πέραν των άλλων, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης αλλά και άλλα κόμματα έχουν κατά καιρούς θέσει γενικότερα το ζήτημα διαφάνειας ενώ έχουν κατ΄επανάληψιν καταγγείλει πάρτι εκατομμυρίων ευρώ αναφορικά με την τακτική των απ΄ευθείας αναθέσεων.
Διαβάστε επίσης: Απόφαση CAS για το Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός: Παραμένει ο μηδενισμός, οι Πειραιώτες παίρνουν πίσω ένα βαθμό
Πέφτουν οι τόνοι στον ΣΥΡΙΖΑ – Τα μηνύματα που έστειλε στην Κουμουνδούρου η δημοσκόπηση της MRB
Βρήκαν ευκαιρία να επιτεθούν στον Χάρη Δούκα
Έγκλημα Τεμπών: Άγνοια Μαρινάκη για το τσιμέντωμα – Επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ (Video)