Χαοτική είναι η κατάσταση που επικρατεί και στις τηλεφωνικές ή διαδικτυακές παραγγελίες καταναλωτών για παράδοση κατ’ οίκον από σούπερ μάρκετ. Πού κυμαίνεται η ελάχιστη χρέωση και σε πόσο χρονικό διάστημα προγραμματίζονται οι παραδόσεις των προϊόντων.
Μη διαχειρίσιμη είναι η κατάσταση που επικρατεί με τις online ή τηλεφωνικές παραγγελίες καταναλωτών σε σούπερ μάρκετ προκειμένου να γίνει κατ’ οίκον παράδοση των προϊόντων. Τα τηλεφωνικά κέντρα δέχονται «βροχή» τηλεφωνημάτων ενώ δυσλειτουργίες παρουσιάζουν και οι διαδικτυακές τους πλατφόρμες λόγω συνωστισμού.
Το documentonews.gr επικοινώνησε με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, διαπιστώνοντας ότι στην καλύτερη περίπτωση η αναμονή για delivery είναι μία εβδομάδα. Μάλιστα, επιχείρηση που δραστηριοποιείται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου στον συγκεκριμένο τομέα απάντησε πως η πρώτη παράδοση που μπορεί να γίνει είναι στις 4 Απριλίου.
Ως προς την ελάχιστη τιμή χρέωσης, δεν παρατηρούνται ιδιαίτερες αποκλίσεις στην αγορά. Μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ έχει ως ελάχιστη τιμή χρέωσης για τηλεφωνική παραγγελία τα 60 ευρώ, ενώ στα 40 ευρώ ανέρχεται η on-line παραγγελία. Άλλη επιχείρηση κοστολογεί την ελάχιστη χρέωση στα 30 ευρώ, ενώ αλυσίδα σούπερ μάρκετ με αξιέπαινες πρωτοβουλίες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης δεν έχει ορίσει ελάχιστη τιμή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αρκετές είναι οι μεγάλες επιχειρήσεις του συγκεκριμένου κλάδου που δεν έχουν αναπτύξει την υπηρεσία παράδοσης κατ’ οίκον, γεγονός που δυσχεραίνει την κατάσταση και προσθέτει επιπλέον φόρτο σε όσα σούπερ μάρκετ κάνουν ντελίβερι.