Κούλογλου: Στην Ελλάδα δεν υπήρξε μέχρι τώρα δημόσιο έργο που να μην εμπεριέχει μίζα

Στην πορεία της χώρας μετά το μνημόνιο, αλλά και στο δίλημμα των εκλογών αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στέλιος Κούλογλου σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποίησε με αφορμή την παρουσίαση της νέας του ταινίας με τίτλο «Πεθαίνοντας στο γέλιο» αλλά και του βιβλίου του με τίτλο «Μαρτυρίες από τη δικτατορία και την αντίσταση»

Ο κ. Κούλογλου τόνισε με νόημα ότι «το δίλημμα των εκλογών το 2019 θα είναι εάν οι πολίτες θα εμπιστευτούν μια κυβέρνηση που τους έβγαλε από την περιπέτεια, η θα παραδώσουν την εξουσία σε αυτούς που προτείνουν τις ίδιες πολιτικές».

Μεταξύ άλλων ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ υποστήριξε ότι μετά την έξοδο της χώρας από τα μνημόνια «θα υπάρχουν περιθώρια ώστε να παρθούν περισσότερα μέτρα για την αναθέρμανση της οικονομίας», σημειώνοντας ότι αυτό έχει δείξει η εμπειρία άλλων χωρών που βγήκαν από τα μνημόνια.

Σχετικά με το αν υπάρχει κίνδυνος η Ελλάδα να βρεθεί ξανά αντιμέτωπη με το ΔΝΤ, ο κ. Κούλογλου είπε ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί μόνο εφόσον σταματήσει η πορεία της χώρας προς την κανονικότητα και έρθει μια κυβέρνηση που θα ακολουθήσει μια νεοφιλελεύθερη πολιτική.

Μεταξύ άλλων ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρθηκε και στην υπόθεση των σκανδάλων στη χώρα μας, υποστηρίζοντας ότι «στην Ελλάδα δεν υπήρξε μέχρι τώρα δημόσιο έργο που να μην εμπεριέχει μίζα για τους διάφορους κρατικούς και συχνά κυβερνητικούς αξιωματούχους».

Τέλος αναφερόμενος στο ζήτημα της αξιοπιστίας των ΜΜΕ στην Ελλάδα, ο κ. Κούλογλου υποστήριξε ότι τα ΜΜΕ περνάνε κρίση και πως οι καλοί δημοσιογράφοι έχουν πολλούς περιορισμούς στην δουλειά τους για να ερευνήσουν και να πουν την αλήθεια.

«Έχουμε μπει σε ένα φαύλο κύκλο όπου η έλλειψη αξιοπιστίας των ΜΜΕ τροφοδοτεί χαμηλότερες κυκλοφορίες στις εφημερίδες και χαμηλότερες τηλεθεάσεις και αυτό οδηγεί σε νέα κρίση στο χώρο, με αποτέλεσμα τα ΜΜΕ να είναι περισσότερο εξαρτημένα από οικονομικά συμφέροντα και τους δημοσιογράφους λιγότερο ελεύθερους να κάνουν την δουλειά τους» τόνισε.

ΑΠΕ – ΜΠΕ