Χρυσό Βραβείο απέσπασε ο Όμιλος Ν.Δασκαλαντωνάκη- Grecotel στη διοργάνωση Impact BITE Awards 2019 για την αναβάθμιση των υπηρεσιών του με τεχνολογίες αιχμής λογισμικού και δικτύωσης στον κλάδο του Τουρισμού.
Η βράβευση αυτή επισφραγίζει την τεχνολογική πρωτοπορία της Grecotel, καθώς και την αριστεία που διακρίνει τον Όμιλο σε κάθε επίπεδο λειτουργίας του.
Στα φετινά βραβεία τεχνολογικής καινοτομίας Impact BITE Awards η Grecotel απέσπασε την ανώτατη διάκριση στον κλάδο του τουρισμού χάρη στη μοναδική εμπειρία φιλοξενίας που προσφέρει σε όλους τους επισκέπτες της. Συγκεκριμένα, έλαβε Χρυσό Βραβείο για την αναβάθμιση της εμπειρίας των επισκεπτών με χρήση τεχνολογιών αιχμής λογισμικού μέσω του Guest Portal, καθώς και του εξοπλισμού με την ενσύρματη και ασύρματη δικτύωση στα ξενοδοχεία της. Βραβεύτηκε επίσης η HP Enterprise, στρατηγικός συνεργάτης του Ομίλου σε θέματα τεχνολογίας.
Το βραβείο παρέλαβε ο κος Ηλίας Κυριακάκης, μέλος του Δ.Σ. και CIO του Ομίλου Grecotel, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Την τελευταία τριετία, μέσω ενός εντατικού στρατηγικού επενδυτικού πλάνου, ο Όμιλος Grecotel προχώρησε στην ανακαίνιση ξενοδοχειακών μονάδων σε όλη την Ελλάδα καθώς και στον εκσυγχρονισμό των τεχνολογικών του υποδομών, με στόχο την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των εκατοντάδων χιλιάδων επισκεπτών του. Είμαστε ευτυχείς που οι επενδύσεις μας δημιουργούν νέες εμπειρίες εξυπηρέτησης και φιλοξενίας και αναγνωρίζονται από κορυφαίους θεσμούς. Το Χρυσό Βραβείο που λάβαμε στα Impact BITE Awards 2019 αποτελεί επιβράβευση των προσπαθειών μας να παρέχουμε ολοκληρωμένες εμπειρίες φιλοξενίας κορυφαίου επιπέδου αλλά και υπόσχεση να παραμείνουμε πρωτοπόροι εξελίσσοντας διαρκώς την αψεγάδιαστη εμπειρία φιλοξενίας που προσφέρουμε σε όλους επισκέπτες μας.»
Τα Impact BITE Awards διοργανώθηκαν για όγδοη συνεχή χρονιά από την Boussias Communications, υπό την αιγίδα του ΣΕΠΕ. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 28 Μαΐου 2019 στο Μουσείο Οίνου με την παρουσία 580 στελεχών του ελληνικού επιχειρείν.
Ο Όμιλος Ν.Δασκαλαντωνάκη- Grecotel συνεχίζει να επενδύει σε πρωτοπόρες ενέργειες δίνοντας έμφαση στα νέα σύγχρονα μέσα και τις τεχνολογίες αιχμής, σχεδιάζοντας digital-first ενέργειες επικοινωνίας σε διεθνή εμβέλεια και εφαρμόζοντας διαρκή επιμόρφωση του προσωπικού των ξενοδοχείων στην ψηφιακή καινοτομία, εφαρμογή και επικοινωνία.