Κορονοϊός: Τρέχουν να προλάβουν τον συνωστισμό στο μετρό

Κορονοϊός: Τρέχουν να προλάβουν τον συνωστισμό στο μετρό

Σε προ κορονοϊού επίπεδα «πυκνώνει» η ΣΤΑΣΥ τη συχνότητα των δρομολογίων.

Αφού μείωσαν τα δρομολόγια έτσι ώστε ήταν αδύνατο για το επιβατικό κοινό να τηρεί τις προβλεπόμενες αποστάσεις, αφού η εξάπλωση της πανδημίας του κορονοϊού προσλαμβάνει πλέον εξαιρετικά ανησυχητικές διαστάσεις με σταθερά τριψήφιο αριθμό κρουσμάτων να ανακοινώνεται καθημερινά και εν αναμονή της επιστροφής και των εκδρομέων του Αυγούστου, τρέχουν και δεν φτάνουν στην κυβέρνηση να προλάβουν τα χειρότερα.

Στο πλαίσιο αυτό η ΣΤΑΣΥ Α.Ε. ανακοίνωσε σήμερα πύκνωση των δρομολογίων του μετρό κατά τις ώρες αιχμής από τη Δευτέρα 31 Αυγούστου έως την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου, και κατόπιν από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου. Δεν εξηγεί βέβαια η εταιρεία ότι οι χρόνοι που ανακοίνωσε στην ουσία κινούνται σε… προ κορονοϊού επίπεδα. 

Ειδικότερα, η ΣΤΑΣΥ Α.Ε. σημειώνει πως κατά τις ώρες αιχμής από τη Δευτέρα 31 Αυγούστου έως την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου οι χρονοαποστάσεις στις γραμμές 2 και 3 θα διαμορφωθούν στα 5 λεπτά (από 6΄) την τρέχουσα εβδομάδα. Από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου και μέχρι νεωτέρας οι χρονοαποστάσεις στη γραμμή 1 θα διαμορφωθούν στα 6 λεπτά, στη γραμμή 2 στα 4,5 λεπτά (όπως και πέρσι), ενώ στη γραμμή 3 οι χρόνοι διέλευσης των συρμών θα βελτιωθούν ακόμη περισσότερο και θα διαμορφωθούν στα 4 λεπτά, από τα 4,5΄ που ήταν πέρσι.

Ταυτόχρονα, από τη Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου επιλύεται το πρόβλημα των διπλών χρονοαποστάσεων που δημιουργήθηκε στο τμήμα Αγ. Μαρίνα- Νίκαια μετά την έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών της επέκτασης προς Πειραιά. Στο εξής από τους σταθμούς «Αγ. Μαρίνα», «Αγ. Βαρβάρα» και «Κορυδαλλός» οι συρμοί θα διέρχονται με τις ίδιες χρονοαποστάσεις του δικτύου της γραμμής 3 (ανά 4΄ τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο) και μόνο ο σταθμός «Νίκαια» θα έχει πλέον διπλές χρονοαποστάσεις.

Ο σταθμός αυτός είναι προσωρινά τερματικός και η διάταξη της γραμμής δεν προβλέπει όλες εκείνες τις δυνατότητες (σημείο αλλαγής κατεύθυνσης του συρμού) που είναι απαραίτητες για να μπορεί να επιτευχθεί η χρονοαπόσταση που υπάρχει στο υπόλοιπο δίκτυο της γραμμής 3. Με την απόδοση στην κυκλοφορία της επέκτασης προς Πειραιά, στο σύνολό της, θα ομαλοποιηθούν πλήρως οι χρονοαποστάσεις και σε αυτό το σταθμό.

Ετικέτες

Documento Newsletter