Κόμπι Μπράιαντ: Ανατριχιαστικό ηχητικό ντοκουμέντο από το ελικόπτερο την ώρα της συντριβής

Κόμπι Μπράιαντ: Ανατριχιαστικό ηχητικό ντοκουμέντο από το ελικόπτερο την ώρα της συντριβής

Ένα ανατριχιαστικό ηχητικό ντοκουμέντο είδε το φως της δημοσιότητας, στο οποίο ακούγεται η επικοινωνία που είχε ο πιλότος του ελικοπτέρου με τον πύργο ελέγχου λίγα μόλις λεπτά πριν από την πτώση.

Ο πιλότος λαμβάνει οδηγίες από τον πύργο ελέγχου καθώς όπως φαίνεται έχει αποπροσανατολιστεί από την ομίχλη που επικρατεί στην περιοχή της Καλαμπάσας της Καλιφόρνια.

Για λίγο το ελικόπτερο κάνει συνεχώς κύκλους. Στην συνέχεια αλλάζει πορεία και ο πύργος ελέγχου τον ρωτάει αν θέλει να τον ακολουθήσει κάποιο βοηθητικό ελικόπτερο.

Διαβάστε επίσης: Κόμπι Μπράιαντ: Τα σενάρια για την πτώση του ελικοπτέρου – Πώς έγινε το δυστύχημα

Εκεί ο πιλότος δεν ακούγεται καθαρά, και το κέντρο τον ξαναρωτά αν θέλει βοήθεια.  Μάλιστα ο ελεγκτής ακούγεται να προειδοποιεί τον πιλότο ότι «είσαι πολύ χαμηλά» για να τον παρακολουθούν τα ραντάρ.

Στη συνέχεια σιγή. Το ελικόπτερο χάνεται από το ραντάρ καθώς συντρίβεται παρασύροντας στο θάνατο εννέα άτομα ανάμεσα τους και ο Κόμπι Μπράιαντ με την 13χρονη κόρη του.

Διαβάστε επίσηςΗ αντίδραση του Αντετοκούνμπο για το θάνατο του Κόμπι Μπράιαντ

Τα σενάρια για την πτώση του ελικοπτέρου

Οι αρχές έχουν ξεκινήσει ήδη να ερευνούν για τα αίτια της τραγωδίας με τα σενάρια να είναι κυρίως δύο. Το ένα αφορά πιθανή μηχανική βλάβη του ελικοπτέρου τύπου S-76B και το άλλο την περιορισμένη ορατότητα λόγω ομίχλης. Ωστόσο, δεδομένου ότι οι συγκεκριμένος τύπος ελικοπτέρου, θεωρούνται από τα κορυφαία και διαθέτουν δυο μηχανές, θεωρείται σχεδόν απίθανο να παρουσίασαν βλάβη και οι δυο την ίδια στιγμή με αποτέλεσμα να συντριβεί το ελικόπτερο. 

Αυτό εκτίμησε ο Kurt Deetz, πρώην πιλότος της Island Express Helicopters, με την οποία συνήθιζε να πετά ο Κόμπι Μπράιαντ, σύμφωνα με τους Los Angeles Times.

Έτσι το σενάριο της πτώσης εξαιτίας της ομίχλης κι της κακοκαιρίας που επικρατούσε στην περιοχή ενισχύεται και από τις καταθέσεις που έδωσαν οι αυτόπτες μάρτυρες. Οι ελεγκτές εναέριου χώρου, όπως αναφέρει το AP, είχαν προειδοποιήσει για την χαμηλή ορατότητα και ειδοποίησαν τον πιλότο να αλλάξει διαδρομή. Στις 9:40, δηλαδή 40 λεπτά μετά την απογείωση, το ελικόπτερο αναγκάστηκε να γυρίσει και πάλι στα νοτιοανατολικά, ανεβαίνοντας στα 2,000 πόδια. Ωστόσο, λίγα λεπτά μετά έπεσε στον λόφο, σε περίπου 1.400 πόδια, σύμφωνα με τα στοιχεία των ραντάρ. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το ελικόπτερο πετούσε με περίπου 184 μίλια όταν προσέκρουσε στο έδαφος, όπου η πτώση του γινόταν με 4.000 πόδια ανά λεπτό, όπως αναφέρει το Flightradar24.

Επίσης, το γεγονός πως τα συντρίμμια του ελικοπτέρου διασκορπίστηκαν σε μεγάλη απόσταση, μαρτυρά πως το ελικόπτερο του Κόμπι Μπράιαντ πετούσε με μεγάλη ταχύτητα την ώρα της συντριβής, με σχεδόν 160 μίλια την ώρα.

Οι αρχές ερευνούν παράλληλα, το ιστορικό του πιλότου του ελικοπτέρου. Όπως αναφέρουν τα αμερικανικά ΜΜΕ, γίνεται έρευνα ήδη και για τον πιλότο, αλλά και για το ιστορικό συντήρησης του ελικοπτέρου, αλλά και όλα τα αρχεία που αφορούν τον ιδιοκτήτη (Μπράιαντ).

Documento Newsletter