Κόκκαλης για αποκάλυψη Documento: Ο Βορίδης επιβεβαίωσε το ρουσφέτι με τον σταθμάρχη

Κόκκαλης για αποκάλυψη Documento: Ο Βορίδης επιβεβαίωσε το ρουσφέτι με τον σταθμάρχη

Νέα τροπή λαμβάνει η πολύνεκρη τραγωδία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, μετά την παραδοχή του υπουργού Εσωτερικών κ. Μάκη Βορίδη, πως η μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη ήταν παράνομη σύμφωνα με τα ισχύοντα ηλικιακά κριτήρια. Η σχετική δήλωση έγινε σε απάντηση ερώτησης που κατέθεσε και ο Λαρισαίος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ – Π.Σ. κ. Βασίλης Κόκκαλης, ο οποίος σε δήλωσή του κάνει λόγο για «οσμή ρουσφετολογικού σκανδάλου», επιβεβαιώνοντας έτσι τις σχετικές αποκαλύψεις του Documento.

Υπενθυμίζεται πως με απάντηση που έδωσε στις 20 Απριλίου σε Ερώτηση και ΑΚΕ 29 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ -με πρωτοβουλία του Βασίλη Κόκκαλη- αναφορικά με τη μετάταξη του σταθμάρχη που έχει ξεκάθαρες ευθύνες για την τραγωδία στα Τέμπη ο Μάκης Βορίδης εξέθεσε με απάντησή του τον πρώην υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, καθώς στην απάντησή του παραθέτει την κείμενη νομοθεσία και επί της ουσίας εξαίρει τον νόμο (4440/2016) του ΣΥΡΙΖΑ που θεσπίζει τον τρόπο υλοποίησης αυτών των τοποθετήσεων μέσω αρμόδιου τριμελούς οργάνου, σημειώνοντας παράλληλα τις σχετικές υπουργικές αποφάσεις για τα ηλικιακά όρια που πρέπει να τηρούνται σε σχέση με την τοποθέτηση σταθμαρχών.

Αναλυτικά η δήλωση του κ. Κόκκαλη:

«Μετά την εθνική τραγωδία των Τεμπών, παρά τις επίμονες και αγωνιώδεις προσπάθειες της Κυβέρνησης να κάνει επιμερισμό της πολιτικής ευθύνης, εντούτοις, είχαμε, ως αξιωματική αντιπολίτευση το πολιτικό θάρρος, να αναζητήσουμε τις πραγματικές ευθύνες και να αποδοθούν αυτές στην αληθινή τους έκταση. Κατέθεσα λοιπόν, με 30 ακόμη Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, την πρώτη κοινοβουλευτική ερώτηση προς τους συναρμόδιους υπουργούς Εσωτερικών και Μεταφορών, αναδεικνύοντας την εξόφθαλμα παράνομη μετάταξη του σταθμάρχη.

Ο υπουργός Εσωτερικών κ. Βορίδης, μόλις πρόσφατα απήντησε σε αυτή και στην ουσία επιβεβαιώνει απόλυτα και χωρίς κανένα αστερίσκο τις αιτιάσεις μας, καθώς πουθενά δεν κάνει λόγο για νόμιμη μετάταξη. Επιπλέον, είναι σαφής η πρόθεσή του να απεκδυθεί της ευθύνης το δικό του Υπουργείο, μεταφέροντας αυτή στον Υπουργό Μεταφορών, καθώς καταλήγει, τονίζοντας «πως αρμόδιο για να δώσει περαιτέρω απαντήσεις είναι το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών». Ενώ συγχρόνως, δεν διστάζει να προσανατολίσει την ευθύνη στην τριμελή επιτροπή του ΟΣΕ που δεν αξιολόγησε σωστά τα προσόντα του σταθμάρχη και που θα έπρεπε να αποκλείσει αυτόν εξαρχής, λόγω υπέρβασης του ορίου ηλικίας.

Πως λοιπόν να μην μιλήσουμε πλέον για έντονη οσμή ρουσφετολογικού σκανδάλου;».

Διαβάστε επίσης:

Βορίδης «καρφώνει» Καραμανλή για τραγωδία Τεμπών: Στα 28 έτη το ηλικιακό όριο τοποθέτησης σταθμαρχών

Τραγωδία στα Τέμπη: Το «κουφάρι» διερεύνησης ατυχημάτων και ο σταθμάρχης

Τραγωδία Τέμπη: Ο μοιραίος σταθμάρχης είχε απορριφθεί το 2020 για μετάταξη στον ΟΣΕ – Αποκαλυπτικά έγγραφα

Το άσπρο μαύρο κάνει ο Σκέρτσος για το πόρισμα της επιτροπής Γεραπετρίτη για τα Τέμπη

Documento Newsletter