Την επιστολή του Συλλόγου Ατόμων με νόσο του Crohn & Ελκώδη Κολίτιδα που μιλά για την άνιση μεταχείριση μαθητών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες από το ΥΠΑΙΘ κατέθεσαν οι τομεάρχες Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκος Φίλης και Μερόπη Τζούφη ως κοινοβουλευτική αναφορά ζητώντας από την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως να επανεξετάσει άμεσα το ζήτημα.
Δείτε επίσης: Εξετάσεις: Ανιση μεταχείριση του υπουργείου Παιδείας στους μαθητές ευπαθών ομάδων
Όπως είχε δημοσιεύσει το documentonews.gr, από την προηγούμενη εβδομάδα οι μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και παρακολουθούσαν όλο αυτό το διάστημα τα μαθήματα τους μέσω τηλεκπαίδευσης καλούνται να δώσουν προαγωγικές εξετάσεις στο χώρο του σχολείου τους και ακόμα χειρότερα να εξεταστούν σε ύλη που δεν έχουν διδαχθεί όπως αναφέρεται σε επιστολή του ο «Σύλλογος Ατόμων με νόσο του Crohn και ελκώδη κολίτιδα Ελλάδας» η οποία έχει σταλεί στο υπουργείο Παιδείας.
Συγκεκριμένα, στις 10 Μαΐου ο σύλλογος σε επιστολή του προς το υπουργείο Παιδείας μιλά καθαρά για την άνιση μεταχείριση των συγκεκριμένων μαθητών του διαδικτυακού λυκείου. Αναλυτικά αναφέρει οτι έχει δεχτεί παράπονα από γονείς παιδιών της 2ας Λυκείου που παρακολουθούσαν τα μαθήματα της τάξης τους μέσω διαδικτυακού σχολείου λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας σχετικά με την άνιση εξέταση τους για την προβίβασή τους στην 3η Λυκείου σε θέματα που θα οριστούν από την τράπεζα θεμάτων επί ύλης που δεν έχουν διδαχθεί.
Εν τω μεταξύ όπως εξηγούν γονείς «τα παιδιά είναι σε κατάσταση ανασοκαταστολής, υπό επιβαρυντικές θεραπείες και καλούνται να δώσουν εξετάσεις δια ζώσης θέτοντας τον εαυτό τους στον κίνδυνο που ελλοχεύει ο συνωστισμός στις σχολικές αίθουσες, με ύλη η οποία καλύφθηκε ανεπαρκώς λόγω της σμίκρυνσης της σχολικής χρονιάς γι’ αυτούς, ενώ οι ίδιοι ήταν σε βραχεία ή εκτεταμένης διάρκειας νοσηλεία ενώ παράλληλα τα τεχνικά προβλήματα δημιουργούσαν αντίξοες συνθήκες για την διεξαγωγή του μαθήματος».
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι για τα συγκεκριμένα παιδιά καθυστέρησε η έναρξη των διαδικτυακών μαθημάτων λόγω έλλειψης καθηγητών οπότε αυτό που εξηγούν οι γονείς είναι ότι τα παιδιά χωρίς να ευθύνονται και χωρίς να έχουν ξεκινήσει τα μαθήματα τους από την αρχή της σχολικής χρονιάς αντιμετωπίζονται όπως όλοι οι υπόλοιποι μαθητές που παρακολουθούσαν κανονικά τα μαθήματα τους. «Τα μαθήματα ξεκίνησαν 1η Νοεμβρίου με έναν μόνο καθηγητή και στελεχώθηκαν τα διαδικτυακά τμήματα με εκπαιδευτές πλήρως τον Φεβρουάριο, ενώ έγινε αλλαγή καθηγητή σε εξεταστέο μάθημα τον Μάρτιο» υποστηρίζουν στο documentonews.gr.
Με δεδομένο λοιπόν ότι η υγεία των παιδιών αυτών δεν πρέπει να διαταράσσεται από εξωγενείς παράγοντες άγχους, γονείς και μαθητές μέσω της επιστολής του συλλόγου ζητούν τα παιδιά να δώσουν εξετάσεις ενδοσχολικά ή μέσω τηλεδιάσκεψης και μόνο για την ύλη που καλύφθηκε από το σχολείο τους το όποιο προϋποθέτει την άρση ισχύος της τράπεζας θεμάτων γι’ αυτούς, αφού δεν έχουν διδαχθεί το σύνολο της εξεταστέας ύλης, όχι από δική τους υπαιτιότητα.