ΚΚΕ: Η παραίτηση Παπαδημητρίου μία από τις μεθοδεύσεις της κυβέρνησης για την συγκάλυψη των ευθυνών

ΚΚΕ: Η παραίτηση Παπαδημητρίου μία από τις μεθοδεύσεις της κυβέρνησης για την συγκάλυψη των ευθυνών
(ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI)

«Η προαναγγελθείσα παραίτηση του αναπληρωτή προέδρου του ΕΟΔΑΣΑΑΜ είναι μία από τις πολλές μεθοδεύσεις και παρεμβάσεις της κυβέρνησης σε μια νέα ακόμα προσπάθεια αποπροσανατολισμού της συζήτησης και συγκάλυψης των κυβερνητικών ευθυνών», επισημαίνει σε σχόλιό του το ΚΚΕ.

«Το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ενώ αρχικά παρουσιάστηκε ως “θέσφατο”, στη συνέχεια και με αφορμή τις παλινωδίες του προέδρου του, έγινε προσπάθεια να αμφισβητηθεί εντελώς, επιστρατεύοντας ακόμη και την εισαγγελέα του Αρείου πάγου» προσθέτει το σχόλιο του κόμματος και καταλήγει:

«Το ΚΚΕ από την πρώτη στιγμή τοποθετήθηκε επιφυλακτικά απέναντι στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, όχι όμως για τους λόγους που επικαλούνται όψιμα τα κυβερνητικά επιτελεία.

Πρόκειται για το πόρισμα μιας επιτροπής διορισμένης από την κυβέρνηση, που όφειλε να είχε συσταθεί εδώ και πάνω από δέκα χρόνια, αλλά καμία κυβέρνηση δεν προχώρησε σε αυτό. Η δε κυβέρνηση της ΝΔ έφερε νέο νόμο ένα μήνα πριν το έγκλημα, για να συγκροτηθεί τελικά μετά ο οργανισμός. Και σαν να μην έφτανε αυτό, πέρασαν δυο χρόνια να βγάλει πόρισμα κι ενώ κρίσιμα στοιχεία είχαν αλλοιωθεί ή “εξαφανιστεί”. Το πόρισμα αυτό, πέρα από επιμέρους ζητήματα, κινείται στην ίδια γραμμή συγκάλυψης του μεγάλου ενόχου για το έγκλημα στα Τέμπη: το σύστημα του κέρδους που θεωρεί αναλώσιμη την ανθρώπινη ζωή και μη επιλέξιμο κόστος τα μέτρα ασφαλείας».

Αύξηση 23% των σιδηροδρομικών ατυχημάτων

Στην συζήτηση με την Ο. Gherghinescu, υπό διορισμό Εκτελεστική Διευθύντρια του Οργανισμού Σιδηροδρόμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ERA), σε συνεδρίαση της επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού (TRAN) του Ευρωκοινοβουλίου στις Βρυξέλλες πραγματοποίησε παρέμβαση η Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ.

Ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ, Κώστας Παπαδάκης, τόνισε, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση. τα εξής στην ομιλία του:

«”Η ασφάλεια των σιδηροδρόμων παραμένει αποδεκτή για όλες τις κατηγορίες χρηστών” σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση αξιολόγησης των κοινών στόχων ασφαλείας (CSI) του ERA.

“Αποδεκτό επίπεδο ασφάλειας” των σιδηροδρόμων επικαλείται ο ERA, όταν τα σιδηροδρομικά ατυχήματα σε όλη την ΕΕ αυξήθηκαν κατά 23% την περίοδο 2021-2023, ανάμεσα τους και με τους 57 νεκρούς του εγκλήματος των Τεμπών στην Ελλάδα, που οφείλεται στη σύγκρουση δύο αμαξοστοιχιών στις ίδιες ράγες εξαιτίας των πολιτικών της ΕΕ και της κυβέρνησης της ΝΔ κι όλων των προηγούμενων. Όλα αυτά εξαιτίας της στρατηγικής απελευθέρωσης των σιδηροδρόμων, για ακόμα μεγαλύτερες ταχύτητες, μεγαλύτερη χωρητικότητα επιβατών και φορτίων, όλα για τα κέρδη των ομίλων.

Κι όλα αυτά με το 85% του συνολικού σιδηροδρομικού δικτύου στην ΕΕ να παραμένει με απαρχαιωμένα συστήματα ασφαλείας, κίνδυνος – θάνατος για επιβάτες και εργαζόμενους

Στο ίδιο αυτό επικίνδυνο δίκτυο σύμφωνα με τεκμηριωμένα δημοσιεύματα μεταφέρονται ΝΑΤΟϊκά πολεμικά φορτία, “μαύρα φορτία” χωρίς έλεγχο και παραστατικά, στο πλαίσιο της “στρατιωτικής κινητικότητας” της ΕΕ με ό,τι κινδύνους μπορεί να σημαίνει αυτό για την ασφάλεια εργαζομένων και επιβατών, ενώ δεν αποκλείεται τέτοια φορτία να σχετίζονται και με την έκρηξη στα Τέμπη.

Μια έκρηξη από την οποία προέκυψε πυρόσφαιρα η οποία ευθύνεται για μέρος των θανάτων από τη φωτιά και τις αναθυμιάσεις, χωρίς αυτή να έχει εξιχνιαστεί ακόμα εξαιτίας της επιχείρησης συγκάλυψης της κυβέρνησης της ΝΔ κι ενώ ο ERA είναι αυτός που έδινε σε πεπαλαιωμένες αμαξοστοιχίες σαν αυτές των Τεμπών χωρίς πιστοποιητικά πυρασφάλειας.

Με δεδομένο ότι είστε υποψήφια για την θέση της Εκτελεστικής Διευθύντριας του ERA πρέπει να απαντήσετε στα παραπάνω ζητήματα».

Διαβάστε επίσης:

Νίκος Ανδρουλάκης: Χρειάζονται προγραμματικοί πόλοι σταθερότητας – Όχι στα κόμματα του τικ τοκ

Φάμελλος: «Ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ έπρεπε να είναι ανεξάρτητος οργανισμός, όμως δεν είναι»

Πόρισμα ΕΟΔΑΣΑΑΜ: Από το «Ευαγγέλιο» στις «θεωρίες συνωμοσίας» – Η αδιανόητη δήλωση Δήμα στη Βουλή

Documento Newsletter