Προς 10.000 ευρώ αξιολογεί ο Δήμος της Αθήνας τα ποσταρίσματα -ενός μόλις μήνα- στα social media της Athens Voice για την προβολή της πόλης των Αθηνών.
Πριν από λίγους μήνες το Documento σε σχετικό ρεπορτάζ είχε αναφερθεί σε άλλη μια χρηματοδότηση της Athens Voice εκ μέρους της Τεχνόπολης του ∆ήµου Αθηναίων. Στην ουσία το δημόσιο χρηματοδότησε διαγωνισμό και έκδοση πολυτελούς λευκώματος, το οποίο σήμερα εκμεταλλεύεται εμπορικά, βγάζοντας κέρδος, η εταιρεία Αθενς Βόις. Το 104 σελίδων λεύκωµα πωλείται στην τιµή των 20 ευρώ και ο ενδιαφερόµενος το παραγγέλνει από το σάιτ του free press, ενώ διατίθεται και σε βιβλιοπωλεία. Ο ∆ήµος Αθηναίων µε χρήµατα των δηµοτών του κάλυψε το κόστος έκδοσης µε 30.000 ευρώ και στη συνέχεια η «Athens Voice» το διαθέτει σε διάφορα σηµεία πώλησης. Αλλο ένα ποσό, 20.000 ευρώ, κατευθύνθηκε στο… μηδενικής ακροαματικότητας ραδιοφωνικό σταθμό της εταιρείας Athens Voice Radio 102.5.
Αυτήν τη φορά η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) αποφάσισε την απευθείας ανάθεση εκτέλεσης σύμβασης παροχής υπηρεσιών στην εταιρεία με την επωνυμία «Αθενς Βόις Ανώνυμη Εκδοτική Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «Athens Voice».
Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά στην «παροχή υπηρεσιών υλοποίησης καμπάνιας για την παρουσία της Πόλης των Αθηνών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης του μέσου επικοινωνίας ATHENS VOICE». Οπως αναφέρει το έγγραφο, η συνολική διάρκεια υλοποίησης του αντικειμένου της σύμβασης ορίζεται από την υπογραφή της (23/05/2022) έως τις 15/06/2022, δηλαδή λιγότερο από ένα μήνα.
Το κόστος της σύμβασης, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. πρωτ. 1565/ΕΥΥΑΠ 1499/18.05.2022 Ε.Α.Τ.Α. Α.Ε. υποβληθείσα οικονομική προσφορά της εταιρείας «Athens Voice», ανέρχεται στο ποσό των δέκα χιλιάδων ευρώ (€10.000,00), πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ, μείον των νόμιμων κρατήσεων.
Εάν διατρέξει κανείς στις συμβάσεις της «Athens Voice» θα βρει αρκετές συμβάσεις με δημόσιους φορείς από τους οποίους λαμβάνει έσοδα για την διαφημιστική τους προβολή στο έντυπό της. Πραγματικά αναρωτιόμαστε όταν ο εκδότης της, Φώτης Γεωργελές, εάν αυτά που δήλωνε σε παλαιότερη συνέντευξή του, ότι δηλαδή ευχόταν: «να μη γίνουµε ένα μέσο ενηµέρωσης που απευθύνεται περισσότερο προς την εκάστοτε εξουσία παρά στους αναγνώστες του. Να μην παίρνουµε κρατική διαφήµιση και δάνεια από τις κρατικές τράπεζες µε λίγο εκβιασµό, λίγο λιβανιστήρι. Να µη γίνουµε ένα ακόµη κρατικοδίαιτο μέσο. Να κρατήσουµε έξω τη στρατευµένη δηµοσιογραφία», εξακολουθεί να τα ενστερνίζεται…
Για την ιστορία, πρόεδρος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής των Αθηνών είναι σήμερα η κ. Αλεξία Εβερτ, την οποία ορθώς είχε καθαιρέσει ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης από τη θέση της αντιδημάρχου Κοινωνικής Αλληλεγγύης, όταν σε δημόσιο διαδικτυακό σχόλιό της χαρακτήρισε «κατσαρίδες και τρωκτικά» τα μέλη του ΚΚΕ πραγματοποίησαν πορεία για τον εορτασμό του Πολυτεχνείου τον Νοέμβριο του 2020.