Εκτός λειτουργίας είναι ξανά η γέφυρα της Διάβας, η οποία είχε κατασκευαστεί μέσα σε χρόνο ρεκόρ προκειμένου να αντικαταστήσει την παλιά που είχαν παρασύρει τα ορμητικά νερά του Πηνειού το 2016. Η γέφυρα, η οποία στοίχισε περί τα 4,6 εκατ. ευρώ με τους αρμοδίους να πανηγυρίζουν για το ««χρόνο ρεκόρ κατασκευής» της, έπαθε καθίζηση όπως μπορεί να δει κανείς από τις φωτογραφίες και τα βίντεο. Είναι ερώτημα πως μια ολοκαίνουργια γέφυρα στην ουσία «κατέρρευσε» ξανά από την κακοκαιρία και ίσως αυτό θα πρέπει να το διερευνήσει η Δικαιοσύνη.
Μιλώντας στο Δίκτυο Θεσσαλίας της ΕΡΤ, ο τότε αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων Χρήστος Μιχαλάκης είχε κάνει λόγο «χρόνο ρεκόρ κατασκευής ενός δημόσιου έργου που δείχνει ότι η συνεργασία όλων αποδεικνύει έμπρακτα την αποτελεσματικότητα».
Επίσης είχε αναφερθεί επαινετικά «στο σύνολο των εμπλεκόμενων Υπηρεσιών και Φορέων, από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον Δήμο Καλαμπάκας μέχρι τα Υπουργεία, τους βουλευτές, τις Τεχνικές Υπηρεσίες αλλά και τη κατασκευαστική εταιρεία “ΚΟΚΚΙΝΟΣ Α.Τ.Ε.Ε.” που ολοκλήρωσε ταχύτατα το πρώτο βασικό στάδιο του έργου, να δοθεί δηλαδή σε κυκλοφορία η γέφυρα» σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιεύματα.
Η χρηματοδότηση του έργου προήλθε προήλθε από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας και με την επίβλεψη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων.
Όπως ανέφεραν τα σχετικά δημοσιεύματα η εργολαβία «εκσυγχρονίστηκε σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές, κατασκευάζοντας νέο βάθρο, στη θέση αυτού που κατέρρευσε, σε βάθος 15 μέτρων, ενώ προστατεύθηκαν τα υπόλοιπα βάθρα και εκτελέστηκαν όλα εκείνα τα έργα για την καλύτερη σεισμική- αντισεισμική και στατική συμπεριφορά της γέφυρας, με ταυτόχρονη κατασκευή πεζοδρομίων, στηθαίων ασφαλείας και ιστών ηλεκτροφωτισμού».
Ωστόσο, η νέα γέφυρα «αχρηστεύτηκε» μετά την κακοκαιρία Daniel. Πως είναι δυνατόν μία καινούργια γέφυρα η οποία κατασκευάστηκε μετά από μια φυσικά καταστροφή να «καταρρέει»;; Οι αρμόδιοι πρέπει να δώσουν άμεσα απαντήσεις και οι εισαγγελικές αρχές να το διερευνήσουν.