Καταχειροκροτήθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο η Καρυστιανού: «Στα Τέμπη χάσαμε ό,τι πιο ιερό γεννήσαμε»

Καταχειροκροτήθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο η Καρυστιανού: «Στα Τέμπη χάσαμε ό,τι πιο ιερό γεννήσαμε»

«Οι άνθρωποι μας και εμείς μαζί γίναμε θύματα μιας σκόπιμης παραπλάνησης. Οι διαχειριστές της ζωής και των ευρωπαϊκών κονδυλίων, αποφάσισαν ότι οι πολίτες μπορούν να θυσιάζονται στον βωμό της υποτιθέμενης βελτίωσης».

Για τρίτη φορά στο Ευρωκοινοβούλιο η Μαρία Καρυστιανού, μετά την απόφαση της Επιτροπής Αναφορών PETI να μείνει ανοιχτή η αναφορά της και να παραπεμφθεί στις αρμόδιες Επιτροπές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου TRAN και LIBE.

Η Μαρία Καρυστιανού, που έχασε την 20χρονη κόρη της Μάρθη είναι αποφασισμένη να δικαιώσει τα θύματα του εγκλήματος των Τεμπών όσες φορές και αν χρειαστεί να ταξιδέψει στις Βρυξέλλες. Κάθε φορά καθηλώνει ακόμα περισσότερο καθώς έρχεται να αποδομήσει με στοιχεία και συγκλονιστικές μαρτυρίες την αναλγησία της κυβέρνησης, που αρνείται πεισματικά να δικαιώσει τους 57 νεκρούς του εγκλήματος των Τεμπών.

Στην αίθουσα του ευρωκοινοβουλίου βρέθηκαν η πρόεδρος της Επιτροπής TRAN του Ευρωκοινοβουλίου Karima Delli, ο Επικεφαλής Μονάδας Μεταφορών- Κινητικότητας της Κομισιόν Keir Fitch καθώς και νομικοί, εκπρόσωποι εργαζομένων στον ελληνικό σιδηρόδρομο, επιζώντες και συγγενείς θυμάτων, ευρωβουλευτές και βουλευτές.

Παίρνοντας το λόγο η Μαρία Καρυστιανού ξεκίνησε λέγοντας πως θα μιλήσει για ένα αδιανόητο σιδηροδρομικό έγκλημα, στο οποίο έχασαν την ζωή τους 57 ψυχές.

Ανέλυσε το πώς οδηγήθηκε στην σημερινή του κατάσταση ο σιδηρόδρομος και πως τα οικονομικά συμφέροντα μπήκαν ακόμα και πάνω από την ανθρώπινη ζωή. «Πώς είναι δυνατόν ο ανθρώπινος παράγοντας να αποτελεί τη μοναδική δικλείδα ασφαλείας στην μετακίνηση των επιβατών εν έτη 2023» αναρωτήθηκε και επεσήμανε πως η ελληνική κυβέρνηση είχε λάβει προειδοποιήσεις για την μη ασφαλή κίνηση των τρένων, χωρίς όμως να κάνει τίποτα επί της ουσίας, αφού αποδεδειγμένα αγνόησε κάθε προειδοποίηση.

Η κατάσταση παραμένει ίδια

Εν συνεχεία γνωστοποίησε στους ευρωπαίους πως η κατάσταση παραμένει ίδια μέχρι και σήμερα. «Μέχρι αυτή τη στιγμή που σας μιλώ η άνοδος γίνεται κάθοδος και το αντίστροφο ενώ τρένα κινούνται σε αντίθετες κατευθύνσεις. Μέχρι αυτή τη στιγμή που σας μιλώ επικρατούν τυφλές συνθήκες κίνησης αφού ούτε σηματοδότηση υπάρχει, ούτε έλεγχος κυκλοφορίας. Έχουν κατά τύχη και τελευταία στιγμή αποφευχθεί κι άλλες μετωπικές συγκρούσεις κατά τη χρόνια που διανύουμε. Μιλάμε για έναν εξαιρετικά μεγάλο και υπαρκτό κίνδυνο μετακίνησης των επιβατών».

Η φράση της δε «οι άνθρωποι μας και εμείς μαζί γίναμε θύματα μιας σκόπιμης παραπλάνησης. Οι διαχειριστές της ζωής και των ευρωπαϊκών κονδυλίων, αποφάσισαν ότι οι πολίτες μπορούν να θυσιάζονται στον βωμό της υποτιθέμενης βελτίωσης» έκανε ιδιαίτερη αίσθηση.

Η Μαρία Καρυστιανού περιγράφοντας τα κατάφωρα λάθη, τις παραλείψεις και όσα έγιναν παραβαίνοντας κάθε υπάρχον πρωτόκολλο σχολίασε πως «σε ένα κράτος δικαίου, είναι επιτρεπτό να γίνει τέτοια παρέμβαση από την εκτελεστική εξουσία; Σε ένα δημοκρατικό κράτος , θα αδιαφορούσε τόσο απροκάλυπτα για την ΜΗ τήρηση των πρωτοκόλλων και των νόμων, η δικαστική εξουσία; Βέβαια, σε ένα κράτος δικαίου και σε μια δημοκρατική κοινωνία , δεν θα διορίζονταν , οι ανώτατοι δικαστικοί από την εκάστοτε κυβέρνηση, όπως συμβαίνει δυστυχώς στην Ελλάδα εδώ και 10ετιες».

«Αποφεύγουν την ευθύνη κρυμμένοι στην ασυλία τους»

«Στη χώρα μας ωστόσο- συνέχισε- οι άνθρωποι στις μεγαλύτερες θέσεις ευθύνης, αρνούνται και αποφεύγουν την ευθύνη κρυμμένοι στη βουλευτική ασυλία τους. Και όταν τα πράγματα ζορίζουν, αντεπιτίθενται με επιχειρήματα ,του τύπου, έχουν ξανασυμβεί εγκλήματα κατά πολιτών με κυβερνητικές ευθύνες χωρίς να αποδοθεί τιμωρία. Γιατί τώρα? Τους φαίνεται λογικό και δίκαιο να συνεχίζει το σάπιο σύστημα να παραμένει σάπιο.

Το έγκλημα στα Τέμπη καταδεικνύει με τον χειρότερο τρόπο τη διαφθορά στον σιδηρόδρομο ως μέρος ενός γενικότερου διεφθαρμένου συστήματος όπως έχει αποδειχθεί μέχρι σήμερα».

Φτάνοντας προς το τέλος της ομιλίας της αναφέρθηκε και στην απαξίωση που δέχονται οι χαροκαμένοι γονείς από πολιτικούς και μερίδα του Τύπου. «Εμάς εδώ τους γονείς που βλέπετε αλλά και εκείνους τους γονείς των οποίων τον πόνο και το δίκιο εκπροσωπούμε σήμερα εδώ, εμάς, μας κατηγορούν. Κατηγορούμαστε από πολιτικούς και δημοσιογράφους, επειδή ακουγόμαστε, επειδή επιζητούμε την αλήθεια και τη δικαίωση των νεκρών μας, επειδή αγαπάμε και υπερασπιζόμαστε τα παιδιά μας είτε ζουν είτε είναι πεθαμένα. Επειδή επιδιώκουμε και εργαζόμαστε για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης στη χώρα μας».

Κλείνοντας και πριν καταχειροκροτηθεί είπε χαρακτηριστικά:

«Εδώ βρίσκονται 3 από τους γονείς των χαμένων μας παιδιών. Δυο μανάδες και ένας πατέρας. Δεν είμαστε όμως μόνοι μας. Έχουμε μαζί μας τον πόνο και την ψυχή όλων των υπόλοιπων οικογενειών που χάσαμε ό,τι πιο ιερό γεννήσαμε. Είμαστε ακόμη οι σχεδόν 1.400 εκατ., όσοι κατάφεραν τελικά, παρά τον αλγόριθμο, να υπογράψουν το ψήφισμα για την τροποποίηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών. Είμαστε σχεδόν όλη η κοινωνία, είμαστε πλέον μια ομάδα, μια ελληνική ψυχή. Σας ευχαριστώ»

Το βίντεο:

Ολόκληρη η ομιλία της Μαρίας Καρυστιανού:

«Αξιότιμα μέλη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, κυρίες και κύριοι βουλευτές,

εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων

Αξιότιμη Πρόεδρε της Επιτροπής ΤΡΑΝ, κ Ντέλλι, κυρίες και κύριοι,

Βρίσκομαι σήμερα ενώπιον σας να μιλήσω για ένα αδιανόητο σιδηροδρομικό έγκλημα. Μέσα σε αυτό χάθηκε η ζωή της κόρης μου και άλλων 56 ψυχών, ως επί το πλείστων φοιτητών. Είμαι μια μητέρα από την Ελλάδα και μαζί με άλλους γονείς, φέρουμε την ίδια απώλεια, τον ίδιο αβάσταχτο πόνο και το βαθύ αίσθημα της αδικίας και της αγανάκτησης για την χρόνια παθογένεια του πολιτικού συστήματος που υπονομεύει τις ζωές μας.

Είμαστε φορτισμένοι από την κατάφωρη οργή για την αποδόμηση των θεσμών που διέπουν ένα κράτος δικαίου.

Στις 28/2/2023 δύο τρένα συγκρούονται μετωπικά. Δυο τρένα κινούνται με αντίθετη κατεύθυνση στην ίδια γραμμή για 12 λεπτά χωρίς κανείς άνθρωπος να αντιληφθεί τίποτα και χωρίς να υπάρχει οποιοδήποτε ψηφιακό σύστημα που μπορεί να τα ανιχνεύσει και άρα να αποτρέψει τη σύγκρουση.

Ένας σταθμάρχης σε θέση απόλυτης ευθύνης. Ο διορισμός του σταθμάρχη ήταν παράνομος για πολλούς λόγους. Έγινε σε γνώση του υπουργείου μεταφορών κάτω από αδιαφανείς συνθήκες,

Αυτός ο κρατικός υπάλληλος με εμπειρία μόλις 45 ημερών και με ελλιπέστατη εκπαίδευση, έχοντας μπροστά του ένα απαρχαιωμένο πίνακα τηλεδιοίκησης με καμένες λυχνίες ,που θα δυσκόλευε πιθανότατα και τον πιο έμπειρο, καταδικάζει σε θάνατο 57 ανθρώπους και τραυματίζει άλλους 180. Πολλοί από τους τραυματίες παλεύουν να ορθοποδήσουν και δίνουν το δικό τους αγώνα επιβίωσης τόσο σε ψυχικό όσο και σε σωματικό επίπεδο. Σωστά αναρωτιέστε, μαζί με όλο τον ελληνικό λαό, πώς είναι δυνατόν ο ανθρώπινος παράγοντας να αποτελεί τη μοναδική δικλείδα ασφαλείας στην μετακίνηση των επιβατών εν έτη 2023….

Αυτό φυσικά ήταν κάτι άγνωστο σε εμάς και σίγουρα θα αποτρέπαμε τα παιδιά μας από την επιλογή του τρένου αν γνωρίζαμε τη φρικτή πραγματικότητα…

Μαθαίνουμε εκ των υστέρων πως η καθημερινή λειτουργία των τρένων ήταν γεμάτη από βλάβες και ατυχήματα. Εκ μέρους των μηχανοδηγών, πολλαπλά υπομνήματα και υπενθυμίσεις είχαν φτάσει στο γραφείο του πρωθυπουργού, των υπουργών μεταφορών και της ΡΑΣ χωρίς κανένα από αυτά να απαντηθεί ποτέ αλλά ούτε η κατάσταση να βελτιωθεί Στα συγκεκριμένα υπομνήματα μιλούσαν καθαρά για πιθανούς θανάτους. Θανάτους πολιτών!! Πως μπορείς να αδιαφορείς για κάτι τέτοιο.

Δεν ήταν η πρώτη φορά που συνέβη θανατηφόρο δυστύχημα στον σιδηρόδρομο, αλλά δεν άλλαξε ποτέ κάτι ουσιαστικό στη λειτουργία του συρμού. Μετά από τέτοια δυστυχήματα, το υπουργείο μεταφορών όφειλε, σε συμμόρφωση προς ευρωπαϊκή Οδηγία που έγινε νόμος του κράτους το 2019, να επιταχύνει την θέσπιση των κανόνων ασφαλείας , που παρανόμως δεν είχαν θεσπιστεί και μάλιστα με επαυξημένη ασφάλεια. Ουδέποτε το έπραξε το υπουργείο, ούτε καν μετά το δυστύχημα των Τεμπών.

Στις κακοσυντηρημένες γραμμές κυκλοφορίας αναγκάζονται μέχρι σήμερα τα τρένα να αλλάζουν συνεχώς γραμμές κυκλοφορίας λόγω τοπικών βλαβών.

Μέχρι αυτή τη στιγμή που σας μιλώ η άνοδος γίνεται κάθοδος και το αντίστροφο ενώ τρένα κινούνται σε αντίθετες κατευθύνσεις. Μέχρι αυτή τη στιγμή που σας μιλώ επικρατούν τυφλές συνθήκες κίνησης αφού ούτε σηματοδότηση υπάρχει, ούτε έλεγχος κυκλοφορίας. Έχουν κατά τύχη και τελευταία στιγμή αποφευχθεί κι άλλες μετωπικές συγκρούσεις κατά τη χρόνια που διανύουμε. Μιλάμε για έναν εξαιρετικά μεγάλο και υπαρκτό κίνδυνο μετακίνησης των επιβατών.

Οι άνθρωποι μας και εμείς μαζί γίναμε θύματα μιας σκόπιμης παραπλάνησης. Οι διαχειριστές της ζωής και των ευρωπαϊκών κονδυλίων, αποφάσισαν ότι οι πολίτες μπορούν να θυσιάζονται στον βωμό της υποτιθέμενης βελτίωσης.

Μιας βελτίωσης που δε βίωσε ο τόπος μας, σε κανένα επίπεδο την τελευταία δεκαετία.

Ακούγαμε για τεράστια ποσά που δαπανώνται για τον σιδηρόδρομο (από το 2014 η ΕΕ έχει χρηματοδοτήσει με 700 εκατ. τον σιδηρόδρομο). Ακούσαμε για ευρωπαϊκού τύπου αναβαθμίσεις , με στόχο πάντα το σεβασμό και την ασφάλεια του πολίτη. Ψέματα. Ανήθικα και ξεδιάντροπα ψέματα. Μέσα στο κοινοβούλιο, στις ομιλίες, σε συνεντεύξεις, στην τηλεόραση. Παντού.

Τραγική ειρωνεία, μια μέρα μετά την τραγωδία των Τεμπών, στις 1 Μαρτίου 2023 ο πρωθυπουργός της χώρας μας είχε προγραμματίσει να παραβρεθεί στα εγκαίνια του Κέντρου τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης του σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος για το νέο σύστημα τηλεδιοίκησης. Στην πραγματικότητα, δεν υπήρχε κανένα σύστημα τηλεδιοίκησης για να εγκαινιαστεί! Επρόκειτο για μια ακόμη κοροϊδία! Στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη δε λειτουργούν συστήματα ασφαλείας, δεν υπάρχουν φωτοσήματα, δεν υπάρχουν ενδείξεις ούτε έλεγχος κυκλοφορίας. Όλα είναι χειροκίνητα. Αυτά έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί από το 2020. Η σύμβαση είχε αρχικό προϋπολογισμό 41 εκατομμύρια. Έλαβε 7 αδικαιολόγητες παρατάσεις, που κατέληξαν σε τριπλασιασμό του κόστους του έργου και ακόμα δεν έχει παραδοθεί. Δεν έλειψαν οι Προσφυγές και οι Ενστάσεις στην δικαιοσύνη από εταιρίες που δεν επικράτησαν στους διαγωνισμούς. Οι ανάδοχες πάντως εταιρείες αντιμετώπισαν πλείστες τεχνικές δυσκολίες, που δεν είχαν προβλέψει. Μάλιστα, μετά τις υπογραφές ανάληψης του έργου ζητούνταν ΣΥΧΝΑ συμπληρωματικές συμβάσεις, χωρίς να χαρακτηρίζονται ανακόλουθες, χωρίς καμία ποινή. Αξίωναν και λάμβαναν bonus ανικανότητας.

Για παράδειγμα, το 2021 επιβλήθηκε πρόστιμο 1,3 εκ. ευρώ γιατί η μία από τις δύο εταιρίες της κοινοπραξίας, τοποθετούσε διαφορετικό και μη πιστοποιημένο σύστημα σε αντίθεση με την άλλη με αποτέλεσμα να μην επικοινωνούν μεταξύ τους τα δυο συστήματα. Έτσι, υποχρεώθηκαν να το ξηλώσουν και να αρχίσουν από την αρχή να τοποθετούν το σωστό, το οποίο δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Ακολούθως η εταιρία ζήτησε για τα λάθη που έκανε η ίδια σε 70 σημεία του δικτύου και για τα οποία έλαβε το πρόστιμο, αδικαιολόγητη αποζημίωση ,απαιτώντας το συνολικό ποσό των 2.8εκ Ε περίπου. Με απόφαση του πρώην υπουργού Μεταφορών και οι επτά ενστάσεις έγιναν δεκτές, καθώς και η αποζημίωση 2.8εκατ Ε. Με ποια λογική; Κάπως έτσι μπορούμε να φανταστούμε όλοι μας πως χάθηκαν 700 εκατομμύρια και ο σιδηρόδρομος παραμένει σε αυτή την τραγική κατάσταση η οποία ομοιάζει με συνθήκες λειτουργίας σιδηροδρόμου προ 20ετιας τουλάχιστον.

Και αναρωτιέμαι …..Δεν είναι ανάγκη να ελέγξουμε και να ελέγξετε που ξοδεύτηκαν αυτά τα χρήματα; Ζημία για τον πολίτη. Ζημία για την Ελλάδα . Ζημία για την Ευρώπη. Ανυπολόγιστη ζημία για τις ανθρώπινες αξίες και την δικαιοσύνη. Πρωθυπουργός και Υπουργοί είχαν το αποκλειστικό δικαίωμα αξιοποίησης αυτών των κονδυλίων. Χρήματα φορολογούμενων. Ελλήνων και Ευρωπαίων. Δεν έχει γίνει κανένας έλεγχος για το που κατέληξαν αυτά τα χρήματα και αν κατέληξαν ορθώς.

Δεν έγινε καμία έρευνα για τυχόν παράνομο πλουτισμό. Δεν έγινε καμία έρευνα για ζημία δημοσίου. Ο σιδηρόδρομος πουλήθηκε ή για να το θέσω ορθά χαρίστηκε στους Ιταλούς. Στο συμβόλαιο αγοράς όμως, παρουσιάζεται μια σημαντική επένδυση ύψους 800 εκατομμυρίων που όφειλαν να πραγματοποιήσουν οι αγοραστές, για αναβάθμιση του δικτύου. Αρκούσε το υπουργείο μεταφορών να ολοκληρώσει τα συστήματα ασφαλείας. Το ποσό αυτό θα ενίσχυε σημαντικά το παρατημένο σιδηροδρομικό σύστημα και θα βελτίωνε τις συνθήκες λειτουργίας του. Εν ολίγοις, Θα είχαμε τα παιδιά μας στο σπίτι.. και έναν σημαντικά αναβαθμισμένο σιδηρόδρομο.

Ο πρώην υπουργός, όμως, αποφάσισε να μην προβεί στην εκπλήρωση της υποχρέωσης . Ο πρώην υπουργός αδιαφόρησε για το κύριο ζητούμενο και αναφαίρετο δικαίωμα της μαζικής μεταφοράς των πολιτών που είναι η ασφάλεια! Χάρισε, λοιπόν, στον αγοραστή το εν λόγω ποσό μετατρέποντας τελικά, την πώληση των ελληνικών σιδηροδρόμων από μια αμφίβολη κίνηση σε ένα μοναδικό σκάνδαλο παγκοσμίως.

Έτσι οδηγηθήκαμε στο αναμενόμενο τραγικό δυστύχημα του Φεβρουαρίου 2023 που για τους προαναφερθέντες λόγους χαρακτηρίζεται από την κοινωνία ως έγκλημα. Η τραγικότητα των γεγονότων όμως, δεν τελειώνει εδώ. Το επιβατικό τρένο συγκρούστηκε με ένα εμπορικό. Η εμπορική αμαξοστοιχία από τα μέχρι τώρα στοιχεία, μετέφερε εύφλεκτες ύλες, μη δηλωμένες και επομένως παράνομες.

Με τη σύγκρουση, αυτές προκάλεσαν τεράστια έκρηξη – ανάφλεξη και κατέκαψαν αρκετούς ζωντανούς τραυματίες. Μιλάμε για εύφλεκτες παράνομες ουσίες, σχεδόν με βεβαιότητα, καθώς παρά τις ταχύτατες και άμεσες προσπάθειες συγκάλυψης, έχουμε άφθονα αποδεικτικά στοιχεία.

Σχεδόν αμέσως μετά τη σύγκρουση και εντός ολίγων ωρών, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η πλήρης και ενδελεχής συλλογή των σωρών, ξεκίνησε η αδικαιολόγητη μετακίνηση χωμάτων από το σημείο της τραγωδίας σε παρακείμενες περιοχές. Τα χώματα που περιείχαν υπολείμματα των βίαια νεκρών παιδιών μας και υπολείμματα των παράνομων ουσιών μεταφέρθηκαν με απόλυτη βιασύνη σε διαφορετικές περιοχές. Άγνωστες και αδήλωτες περιοχές φιλοξενούν μέλη των αγαπημένων μας ,αυτή τη στιγμή που βρίσκομαι μπροστά σας. Ένα χρόνο μετά.

Σύντομα και μάλιστα αρχές της 2η μέρα τοποθετήθηκε καινούριο χώμα στην περιοχή και καλύφθηκε κατά μήκος με άσφαλτο. Παραβιάστηκε κατάφορα το πρωτόκολλο αντιμετώπισης τέτοιων καταστάσεων. Από τις πρώτες ώρες μαζί με τα φορτηγά απομάκρυνσης των χωμάτων, κόσμος ελεύθερα κινούνταν στον χώρο του δυστυχήματος. Όλες οι οδηγίες μπαζώματος που έγιναν με σκοπό να αποκρύψουν και να καταστρέψουν σημαντικά στοιχεία της δικογραφίας, δόθηκαν, σύμφωνα με δημόσια παραδοχή σε συνεντεύξεις, από τον πρωθυπουργό. Η όλη επιχείρηση ονομάστηκε επιχειρησιακό σχέδιο…

Σε ένα κράτος δικαίου, είναι επιτρεπτό να γίνει τέτοια παρέμβαση από την εκτελεστική εξουσία;;;

Σε ένα δημοκρατικό κράτος , θα αδιαφορούσε τόσο απροκάλυπτα για την ΜΗ τήρηση των πρωτοκόλλων και των νόμων , η δικαστική εξουσία;;;

Βέβαια, σε ένα κράτος δικαίου και σε μια δημοκρατική κοινωνία , δεν θα διορίζονταν , οι ανώτατοι δικαστικοί από την εκάστοτε κυβέρνηση, όπως συμβαίνει δυστυχώς στην Ελλάδα εδώ και 10ετιες.

Σε ένα κράτος δικαίου είναι αδύνατον να μην παρουσιαστούν έστω για να δώσουν εξηγήσεις αξιωματούχοι που εμπλέκονται σε μια υπόθεση με τόσους θανάτους εξαιτίας της κρατικής ανευθυνότητας. Στη χώρα μας ωστόσο οι άνθρωποι στις μεγαλύτερες θέσεις ευθύνης, αρνούνται και αποφεύγουν την ευθύνη κρυμμένοι στη βουλευτική ασυλία τους. Και όταν τα πράγματα ζορίζουν, αντεπιτίθενται με επιχειρήματα ,του τύπου, έχουν ξανασυμβεί εγκλήματα κατά πολιτών με κυβερνητικές ευθύνες χωρίς να αποδοθεί τιμωρία. Γιατί τώρα? Τους φαίνεται λογικό και δίκαιο να συνεχίζει το σάπιο σύστημα να παραμένει σάπιο.

Το έγκλημα στα Τέμπη καταδεικνύει με τον χειρότερο τρόπο τη διαφθορά στον σιδηρόδρομο ως μέρος ενός γενικότερου διεφθαρμένου συστήματος όπως έχει αποδειχθεί μέχρι σήμερα.

Έχουμε καταθέσει Αναφορά στην Επιτροπή Αναφορών PETI για το ζήτημα των Τεμπών αναφορικά με το κράτος δικαίου και τις χρονιές παθογένειες που δυστυχώς το διεφθαρμένο σύστημα δεν επιτρέπει να λύσουμε. Στις 18.3.2024 αποφασίστηκε ομόφωνα ότι η Αναφορά θα παραμείνει ανοιχτή, θα παραπεμφθεί στις αρμόδιες επιτροπές LIBE και TRAN του Ευρωκοινοβουλίου, ενώ ζητήθηκε και γραπτή απάντηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Κυρία Πρόεδρε της Επιτροπής ΤΡΑΝ, κα Deli, σας ζητάμε να αναλάβετε πρωτοβουλία, ώστε να εξετάσετε την Αναφορά μας με τη μορφή του κατεπείγοντος σε δημόσια συνεδρίαση της Επιτροπής TRAN, που είναι αρμόδια για την ασφάλεια των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων , πριν τη λήξη αυτής της κοινοβουλευτικής περιόδου.

Η διαχείριση των στοιχείων, η ασέβεια προς τους νεκρούς και τις οικογένειες τους αλλά και η συστηματική παραπλάνηση μιας ολόκληρης κοινωνίας σχετικά με την αλήθεια που αφορά το έγκλημα των Τεμπών απέδειξε την κατάλυση του Κράτους Δικαίου, τη φίμωση της δικαιοσύνης, της Δημοκρατίας, της ανεξαρτησίας του Τύπου. Όλα οφείλουν να διορθωθούν καθώς είναι θέμα χρόνου να συμβεί κάτι ανάλογο. Δυστυχώς. Και τότε δεν θα υπάρχουν δικαιολογίες για κανέναν. Εμάς εδώ τους γονείς που βλέπετε αλλά και εκείνους τους γονείς των οποίων τον πόνο και το δίκιο εκπροσωπούμε σήμερα εδώ, εμάς, μας κατηγορούν. Κατηγορούμαστε από πολιτικούς και δημοσιογράφους, επειδή ακουγόμαστε, επειδή επιζητούμε την αλήθεια και τη δικαίωση των νεκρών μας, επειδή αγαπάμε και υπερασπιζόμαστε τα παιδιά μας είτε ζουν είτε είναι πεθαμένα. Επειδή επιδιώκουμε και εργαζόμαστε για την αποκατάσταση της δικαιοσύνης στη χώρα μας.

Η διάκριση των πολιτών από τους πολιτικούς θα έπρεπε να στοχεύει και να εξυπηρετεί την προστασία και το σεβασμό των πολιτών και όχι το ακαταλόγιστο και την ατιμωρησία των πολιτικών.

Λυπάμαι που ερχόμαστε εν έτη 2024 να αποκαταστήσουμε αλήθειες που στη χώρα μας ειπώθηκαν και υλοποιήθηκαν πρι 2.500 χρόνια .

Σεβόμαστε και εμπιστευόμαστε την ανεξάρτητη δικαιοσύνη. Είμαστε λάτρεις της πραγματικής και ουσιαστικής δημοκρατίας με όρους ισονομίας. Μέσα από τη θέση του γονέα ,του πολίτη και του ανθρώπου επιζητούμε την ελεύθερη και ακέραιη ενημέρωση.

Εδώ βρίσκονται 3 από τους γονείς των χαμένων μας παιδιών. Δυο μανάδες και ένας πατέρας. Δεν είμαστε όμως μόνοι μας. Έχουμε μαζί μας τον πόνο και την ψυχή όλων των υπόλοιπων οικογενειών που χάσαμε ό,τι πιο ιερό γεννήσαμε. Είμαστε ακόμη οι σχεδόν 1.400 εκατ., όσοι κατάφεραν τελικά, παρά τον αλγόριθμο, να υπογράψουν το ψήφισμα για την τροποποίηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών. Είμαστε σχεδόν όλη η κοινωνία, είμαστε πλέον μια ομάδα, μια ελληνική ψυχή. Σας ευχαριστώ»

Διαβάστε επίσης:

Κασσελάκης για την έφοδο της αστυνομίας στον ΟΣΕ: «Δηλαδή ο υπουργός Δικαιοσύνης έλεγε ψέματα;»

Έγκλημα Τέμπη: Παραδέχονται πως δεν είχαν έως σήμερα όλα τα ηχητικά;

Documento Newsletter