Ο Νίκος Κοκλώνης «άλωσε» την ελληνική τηλεόραση με ακριβές παραγωγές από κανάλι σε κανάλι και πλασαρίστηκε στην ελληνική σόουμπιζ ως το απόλυτο success story. Κι ας έσερνε πίσω του το ναυάγιο της AirFastTickets.
Ο παραγωγός και παρουσιαστής Ν. Κοκλώνης εξελίχθηκε μέσα στα χρόνια, και ειδικά τα τελευταία, σε γερό παίκτη της τηλεοπτικής βιοτεχνίας –που νομίζει ότι έγινε βιομηχανία–, με τους καναλάρχες να σφάζονται στα πόδια του και τον ίδιο να… πετάει από κανάλι σε κανάλι με τελική σούμα πάνω από 25 προγράμματα διαφορετικών ειδών. Μόνο την τηλεοπτική σεζόν 2021-22, όπως λέει ο ίδιος, η εταιρεία του Barking Well Media ΑΕ (γύρω από την οποία υπάρχει μια μπάμπουσκα εταιρειών, κάποιες εκ των οποίων και ζημιογόνες για το δημόσιο) παρήγαγε περισσότερες από 1.500 ώρες περιεχομένου.
Με αφετηρία την ταξιδιωτική εκπομπή «Celebrity travel» το 2016 για τον Σκάι, όπου έκανε ταξιδάκια με λαμπερούς αστέρες σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης. Μέσα σε μια διετία η συγκεκριμένη εκπομπή μεταπήδησε στον Ant1 και κατέληξε στο Open. Εκεί ξεκίνησε το 2019 και το τηλεοπτικό του σόου «It’s show time», που όμως δεν μακροημέρευσε. Το 2020 πήρε τα δικαιώματα από το BBC για το ριάλιτι «Just the 2 of us» αρχικά για το Open και στη συνέχεια για τον Alpha, με παρουσιαστή τον ίδιο και (φετινή) κριτική επιτροπή πρώτης γραμμής με τους Δέσποινα Βανδή, Σταμάτη Φασουλή, Βίκυ Σταυροπούλου και Καίτη Γαρμπή. Με τη Βανδή μάλιστα έκανε και δεύτερη συνεργασία στο «The chart show», καθώς ήταν η κεντρική παρουσιάστρια και οι καλεσμένοι ερμήνευαν μουσικές επιτυχίες παλιών δεκαετιών. Από την NBC Universal πήρε τα δικαιώματα για το «Celebrity game night» με τη Σμαράγδα Καρύδη. Ανέλαβε ακόμη τα «Σούπερ Κατερίνα» (Alpha) με την Κατερίνα Καινούργιου και «Χαμογέλα και πάλι» (Mega) με τη Σίσσυ Χρηστίδου.
Δεν έδωσε καθαρά trash στίγμα όπως ο Μένιος Φουρθιώτης. Πουλούσε λαϊφστάιλ και ψευδαίσθηση ευημερίας παραπέμποντας σε εποχές παχιών αγελάδων. Παρουσίαζε «άρτο και θεάματα» με λαμπερά ονόματα από τον χώρο της σόουμπιζ και παραγωγές πασπαλισμένες με χρυσόσκονη, κατέχοντας έως τώρα το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας στην τηλεοπτική παραγωγή των ψυχαγωγικών εκπομπών. Στις παραγωγές του εργάζονταν δεκάδες, οι οποίοι βρήκαν δουλειά σε μια εποχή που η ελληνική τηλεόραση είχε γονατίσει και οι τηλεθεατές έψαχναν προγράμματα (έστω και τέτοια ψυχαγωγικά) με το κιάλι. Ο Γιώργος Λιάγκας πολλές φορές είχε αναφερθεί στο υψηλό κόστος του «Just the 2 of us», αποκαλύπτοντας ότι κάθε επεισόδιο κοστίζει 280.000 ευρώ (!). Και πριν από λίγους μήνες είπε ότι γνωρίζει πως ο Ν. Κοκλώνης χάνει 100.000 ευρώ το επεισόδιο. Ο τηλεπαρουσιαστής και παραγωγός πάντως απαντούσε στον Γ. Λιάγκα: «Αν χρειαστώ οικονομικό διευθυντή, θα είναι ο πρώτος στον οποίο θα απευθύνω πρόταση».
Το ερώτημα είναι πώς θα συνεχιστούν τα γυρίσματα των εκπομπών που «τρέχουν» τη φετινή σεζόν με τις μαύρες τρύπες που αφήνει πίσω του. Ηταν πάντως απορίας άξιο πώς καναλάρχες και επιχειρηματίες εμπιστεύονταν ένα πρόσωπο το οποίο είχε ρίξει μια εταιρεία (AirFastTickets) στα βράχια με ζημία 45 εκατ. ευρώ και θολές δραστηριότητες.