Μια κατάπτυστη ανακοίνωση εξέδωσε το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού στο τιμόνι του οποίου βρίσκεται η Λίνα Μενδώνη με αφορμή την αποχώρηση της από το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού στην Καλαμάτα πριν βρεθεί αντιμέτωπη με πανό της βέλγικης καλλιτεχνικής ομάδας Peeping Tom που έγραφε «οι βιαστές πρέπει να είναι φυλακή». Το υπουργείο αναφέρει ότι συνειδητά αποχώρησε «για να μην νομιμοποιήσει…την εργαλειοποίηση του Πολιτισμου».
Υπενθυμίζεται ότι με την παράσταση Triptych ξεκίνησε στην Καλαμάτα το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού και η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη βρέθηκε εκεί μαζί και ο Νίκος Γιατρομανωλάκης, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι ενημερώθηκαν για τη δράση του καλλιτέχνη να διαμαρτυρηθεί με αυτόν τον τρόπο και αποχώρησαν λίγα λεπτά πριν ανοίξει η αυλαία.
Στην ανακοίνωση του το υπουργείο επιβεβαιώνει τον λόγο που αποχώρησε πριν ξεκινήσει η παράσταση:
Ειδικότερα το υπουργείο Πολιτισμού αναφέρει: «Η απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού να μην παραστεί στην πρεμιέρα του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας ήταν απολύτως συνειδητή επιλογή, προκειμένου να μη νομιμοποιήσει με την παρουσία της την εργαλειοποίηση του Πολιτισμού. Ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να μετατρέψει τις θεατρικές σκηνές σε λαϊκά δικαστήρια. Σε αυτόν τον κατήφορο δεν πρόκειται να τους ακολουθήσουμε.
Ηλιόπουλος για Μενδώνη: Δεν χρειαζόταν να φύγει άρον άρον από το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
Ανακοίνωση εξέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ με αφορμή το δελτίο Τύπου του υπουργείου: «Η δίκαιη αντίδραση των ανθρώπων του πολιτισμού για τον βιαστή Λιγνάδη χαρακτηρίζεται εργαλειοποίηση του πολιτισμού από την κα Μενδώνη.
Η κα Μενδώνη συνεχίζει να προσβάλει τον πολιτισμό και τους ανθρώπους του. Βλέπει παντού το φάντασμα του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία. Δυστυχώς για αυτήν δεν χρειάζεται κάποιος να είναι ΣΥΡΙΖΑ για να έχει κατανοήσει τον βρώμικο ρόλο της.
Όπως φάνηκε στην Καλαμάτα, δεν χρειάζεται να είναι καν απ’ την Ελλάδα».
Αποφυλάκιση Λιγνάδη: Μεγαλώνει το κύμα αντιδράσεων – Μπαράζ παρεμβάσεων σε θέατρα και παραστάσεις