Για μια ακόμη φορά οι εργαζόμενοι του Ηλεκτρικού χτυπούν τον κώδωνα του κινδύνου για επιβάτες και εργαζομένους προς τη διοίκηση των Σταθερών Συγκοινωνιών (ΣΤΑΣΥ), την οποία «εκλιπαρούν» να προχωρήσει σε ενέργειες στο σταθμό «Μοναστηράκι», έναν από τους μεγαλύτερους και παλαιότερους σταθμούς της Γραμμής 1. Ήδη η σημερινή κακοκαιρία «Αλέξανδρος» έκανε εμφανή την τραγική κατάσταση του σταθμού, με νερά να πέφτουν και σοβάδες να υποχωρούν στην αποβάθρα της καθόδου προς Πειραιά. Σε μια χώρα που θρηνεί 57 νεκρούς από το έγκλημα των Τεμπών, για το οποίο είχαν προειδοποιήσει οι εργαζόμενοι των τρένων, η κυβέρνηση Μητσοτάκη εξακολουθεί να αφήνει τα μέσα σταθερής τροχιάς (τα οικονομικότερα και ασφαλέστερα) να διαλύονται μέρα με την μέρα. Για μια ακόμη φορά οι σταθμάρχες του Ηλεκτρικού προειδοποιούν πως κινδυνεύουν οι ίδιοι και οι επιβάτες. Και μάλιστα η επιστολή αυτή έρχεται μια μέρα την συμπλήρωση των τριών ετών από τον θάνατο του εργοδηγού του Ηλεκτρικού Πέτρου Γιάμαλη.
Υπενθυμίζεται πως ο Ηλεκτρικός (Γραμμή 1) αποτελεί την πρώτη και παλαιότερη σιδηροδρομική γραμμή της χώρας, που εξυπηρετεί εκατομμύρια Αθηναίους και επισκέπτες καθημερινά. Ο σταθμός Μοναστηράκι, ηλικίας 129 ετών (άνοιξε στις 17/5/1895) έχει καταντήσει «κουφάρι», όπως καταγγέλλουν οι σταθμάρχες της γραμμής σε επιστολή τους προς τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, παραθέτοντας μάλιστα και αριθμούς βλαβών που πάνε πίσω στο 2022. Συγκεκριμένα αναφέρουν 10 βλάβες με τις 5 εξ αυτών να έχουν γίνει το τρέχον έτος, ενώ οι σταθμάρχες προσθέτουν «και πόσες άλλες παλαιότερα» οι οποίες υπάρχουν σε ενημερωτικά mail.
Ολόκληρη η καταγγελία:
«ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΦΘΟΡΩΝ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ; ΠΑΛΙ ΧΘΕΣ ΣΟΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΒΛΑ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΙΣ ΑΠΟΒΑΘΡΕΣ… ΒΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΛΥΜΜΗΡΙΖΟΥΜΕ… ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΒΑΝΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΑ… Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΚΟΥΦΑΡΙ…
ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΣ ΒΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΒΡΟΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΚΟΝΗ ΣΟΒΑ ΤΟΥ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗΦΟΡΙΑ, ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ… ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ…
ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΒΛΑΒΩΝ: 110022/15/11/2024, 110035/14/11/2024, 103446/05/03/2024, 102920/11/02/2024, 99507/06/09/2023, 99473/06/09/2023, 91608/ 23/08/2022, 107609/16/08/2024, 107924/30/08/2024, 98042/02/07/2023, 91636/24/08/2022… ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ .. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ MAIL ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ.
ΕΚΛΙΠΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΑΣ.
ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΔΕ ΟΤΙ ΕΠΙΦΥΛΛΑΣΟΜΕΘΑ ΠΑΝΤΩΣ ΝΟΜΙΜΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΑΣ.
ΟΙ ΣΤΑΘΜΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΝΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες στην ίδια κατάσταση βρισκόταν και ο κεντρικός Σταθμός της Ομόνοιας, ο οποίος επιδιορθώθηκε με εκτεταμένες επισκευές μέσω εργολαβιών. Αντίθετα το Μοναστηράκι έχει διαχρονικό πρόβλημα, το οποίο πιστοποιεί η κραυγή αγωνίας των Σταθμαρχών του Ηλεκτρικού. Αξίζει να επισημανθεί πως ο σταθμός πέραν της παλαιότητάς του διατρέχεται από τον Ηριδανό υπογείως και διαβρώνεται από την πάνω του πλευρά εξαιτίας του γεγονότος πως έχει αφεθεί στη μοίρα του. Το documentonews.gr έχει πολλάκις αναδείξει τα κενά ασφαλείας της ιστορικότερης γραμμής της χώρας, με την διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να πετάει τη μπάλα στην εξέδρα στα ερωτήματά μας. Άραγε τι άλλο θα πρέπει να συμβεί στην Γραμμή 1 για να ενδιαφερθεί ο διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, Αθανάσιος Κοτταράς και να προχωρήσει σε μαζικές επιδιορθώσεις στην παρατημένη Γραμμή 1;
Δείτε επίσης: ΗΣΑΠ: Μόλις έξι συντηρητές για το απαρχαιωμένο δίκτυο – Η φωτιά στον συρμό ανέδειξε την τραγική υποστελέχωση της Γραμμής 1
Η ΣΤΑΣΥ επιβεβαιώνει ξανά το Documento για τα κενά ασφαλείας στον Ηλεκτρικό
Μετρό: Ρωγμές στις ράγες εδώ και τρία χρόνια – Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ
Έκθεση – κόλαφος για τα κενά ασφαλείας σε Μετρό και Ηλεκτρικό – Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ