Κατάφεραν να αποτύχουν κατά 98,84% στην Κρουαζιέρα

Κατάφεραν να αποτύχουν κατά 98,84% στην Κρουαζιέρα

Τσακίστηκε στα βράχια των τουριστικών λιμανιών της χώρας, το …οργανωμένο κυβερνητικό σχέδιο για το άνοιγμα της τουριστικής περιόδου της περασμένης χρονιάς. 

Ο λόγος για τα μεγέθη της κρουαζιέρας το 2020 που έφτασε να χάσει το 98,84% σε σχέση με το 2019… Παρόλα αυτά ο αρμόδιος υπουργός Χ. Θεοχάρης έχει κριθεί προσφάτως, στον ανασχηματισμό, από τον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη ως επιτυχημένος γι’ αυτό και παραμένει στη θέση του. Αυτοί οι δύο, Μητσοτάκης-Θεοχάρης δηλαδή σχεδιάζουν και ήδη δηλώνουν ότι έχουν έτοιμο το σχέδιο για την τουριστική περίοδο του 2021…

Από τα 5,5 εκ τουρίστες στις 64 χιλιάδες

Ας μείνουμε όμως στα πεπραγμένα τους για το 2020… Άλλωστε τα στοιχεία βοούν για μία Κυβέρνηση που απέτυχε παταγωδώς σε ότι και αν έχει καταπιαστεί μέχρι τώρα…

Σύμφωνα λοιπόν με το “restart tourism 2020” του «επιτυχημένου» Χ. Θεοχάρη, «ένα πάρα πολύ συγκροτημένο, επαγγελματικό σχέδιο για τον τουρισμό» όπως δήλωνε στις αρχές του περασμένου Ιουνίου ο υπουργός Επικρατείας Γ. Γεραπετρίτης κατάφερε να φέρει μέσα στο 2020 στους 43 καταγγεγραμμένους προορισμούς 202 κρουαζιερόπλοια και 64.356 επιβάτες! Για να κατανοήσουμε βαθιά το μέγεθος του συγκροτημένου και επαγγελματικού σχεδίου “restart tourism 2020” του Κυριάκου Μητσοτάκη θα πρέπει να αναφέρουμε ότι το 2019 κατέπλευσαν στους ίδιους προορισμούς 3.899 πλοία με 5.537.500 επιβάτες. Για να καταλάβουμε το μέγεθος κατάφεραν να αποτύχουν κατά 98,84% σε εισροή επιβατών κρουαζιέρας και κατά 94,82% σε καταπλεύσεις κρουαζιεροπλοίων στα τουριστικά λιμάνια της χώρας. Όλα αυτά δεν είναι δικές μας πληροφορίες αλλά τα επίσημα στοιχεία όπως ανακοινώθηκαν από την Ένωση Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ)!!!!

Τα λιμάνια των στεναγμών

Ο Πειραιάς βέβαια (που συνδέεται με τον κλασσικό γύρο Ακρόπολη-Μυκήνες-Δελφοί) κρατά τα σκήπτρα της καταστροφής αφού πέρυσι κατέπλευσαν 76 κρουαζιερόπλοια με 16.640 επιβάτες, ενώ το 2019 είχαν φτάσει 622 κρουαζιερόπλοια με 1.098.091 επιβάτες… Ωστόσο το νησί που διάλεξε πέρυσι ο Κ. Μητσοτάκης για να εκκινήσει το σχέδιο του που οδήγησε σε μία παταγώδη αποτυχία και καταστροφή, η Σαντορίνη κατάφερε το 2020 να προσελκύσει 3 πλοία με 131 επιβάτες, ενώ την προηγούμενη χρονιά κατέπλευσαν στη Σαντορίνη 592 πλοία με 980.771 επιβάτες. Για να μη ξεχνιόμαστε στις 13 Ιουνίου με μία κουστωδία «υμνητών», χειροκροτητών και παρατρεχάμενων (δυστυχώς και πολλών δημοσιογράφων) ο Κ. Μητσοτάκης, δήλωνε από τη Σαντορίνη διαφημίζοντας το “restart tourism 2020”: «Φιλοδοξούμε να έχουμε ένα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από μια πολύ μικρότερη πίτα»… Προφανώς το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς συγκαταλέγονταν και τα 3 πλοία με τους 131 επιβάτες που επισκέφθηκαν τη Σαντορίνη. Ιδια κατάσταση βέβαια επικράτησε και στη Μύκονο στην οποία κατέπλευσαν 17 πλοία με 914 επιβάτες ( το 2019 τα πλοία ήταν 550 πλοία και οι επιβάτες 787.490).

Από τη άλλη τα λιμάνια του Ναυπλίου, του Αγίου Νικολάου, της Μήλου, της Μονεμβασιάς, της Σάμου, του Γυθείου, της Καλαμάτας, του Ρεθύμνου, της Πύλου βίωσαν στο πετσί τους το κατά Γεραπιτρίτη «συγκροτημένο, επαγγελματικό σχέδιο για τον τουρισμό» που πήρε το όνομα restart tourism 2020, αφού κατέγραψαν μηδενικές αφίξεις κρουαζιεροπλοίων!

Όπως όλοι μπορούμε να καταλάβουμε, μόνο τρόμος μπορεί να διακατέχει την τουριστική «βιομηχανία» της Ελλάδας για το 2021 που οι ίδιοι άνθρωποι Μητσοτάκης-Θεοχάρης καλούνται να φέρουν διαφορετικό αποτέλεσμα!

Documento Newsletter