Κασσελάκης για σόου Μητσοτάκη: Η στολή «πελάτης σουπερμάρκετ» πάλιωσε – Την επόμενη φορά ας ντυθεί κάτι άλλο

Κασσελάκης για σόου Μητσοτάκη: Η στολή «πελάτης σουπερμάρκετ» πάλιωσε – Την επόμενη φορά ας ντυθεί κάτι άλλο

«Στον ίδιο χώρο που ο πρωθυπουργός μπαίνει για σόου, οι πολίτες μπαίνουν για να ψωνίσουν, οπότε καλό θα είναι να μην τους εμπαίζουμε» τονίζει ο Στέφανος Κασσελάκης σε ανάρτησή του, με αφορμή την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη σε σούπερ μάρκετ σήμερα το πρωί.

«Οι μόνοι έλεγχοι που γίνονται στην αγορά είναι οι “απροειδοποίητοι” -συνοδεία 40 καμερών- επισκέψεις του πρωθυπουργού σε σουπερμάρκετ μια φορά το τρίμηνο, με τις οποίες δίνει πάντα “μάχη κατά της ακρίβειας” και πάντα τη χάνει» αναφέρει με νόημα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

«Αντί για οτιδήποτε άλλο παραθέτω στον πρωθυπουργό -ενόψει Τσικνοπέμπτης- τις αυξήσεις στο κρέας, από χθεσινό ρεπορτάζ του MEGA. Την επόμενη φορά ας ντυθεί κάτι άλλο, γιατί η στολή “πελάτης σουπερμάρκετ” πάλιωσε, και είναι και προκλητική προς το κοινό αίσθημα» συμπληρώνει.

«Προφανώς και δεν έχουμε αντιμετωπίσει το πρόβλημα της ακρίβειας» παραδέχθηκε ο πρωθυπουργός και μίλησε για μια «διαρκή μάχη» κατά της ακρίβειας, η οποία όμως, όπως φαίνεται εδώ και 5 χρόνια, δεν έχει επιφέρει θετικά αποτελέσματα…

Η δήλωση Μητσοτάκη:

«Είχαμε την ευκαιρία σήμερα, μαζί με τον Υπουργό, να κάνουμε μία επίσκεψη σε ένα σούπερ μάρκετ στο κέντρο της Αθήνας για να διαπιστώσουμε στην πράξη την αποδοτικότητα των πρόσφατων μέτρων που ρύθμισε η κυβέρνηση σχετικά με τη μείωση των τιμών σε μια σειρά από κωδικούς, περί τους 4.000, καταναλωτικά προϊόντα, απορρυπαντικά. Ήδη οι πολίτες μπορούν να τα βλέπουν σε χαμηλότερες τιμές στο ράφι.

Προφανώς και δεν έχουμε αντιμετωπίσει το πρόβλημα της ακρίβειας. Είναι μία συνεχιζόμενη μάχη, όπως έχουμε πει πολλές φορές, αλλά πιστεύω ότι είναι ένα σημαντικό βήμα, διαρθρωτικό βήμα, το οποίο αφορά την ίδια τη λειτουργία της αγοράς, το οποίο τελικά θα έχει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα -αυτό ελπίζουμε- με μειωμένες τιμές για τον καταναλωτή σε μια σειρά από σημαντικά προϊόντα.

Να ξεχωρίσω ιδιαίτερα το βρεφικό γάλα, ένα προϊόν το οποίο μας είχε απασχολήσει πολύ. Και με την παρέμβαση την οποία κάναμε, ουσιαστικά ρυθμίζοντας το περιθώριο του κέρδους, βλέπουμε μειώσεις οι οποίες είναι μεταξύ 15% και 20%. Μειώσεις σημαντικές, ειδικά για τους νέους γονείς, καθώς οι τιμές το τελευταίο διάστημα είχαν όντως ξεφύγει. Και η προσπάθεια προφανώς συνεχίζεται.

Ευχαριστώ πολύ».

Διαβάστε επίσης: Ακρίβεια: Εκτός πραγματικότητας ο Μητσοτάκης – Βγήκε χαμογελαστός από σούπερ μάρκετ (Video)

Τσικνοπέμπτη… ακρίβειας: «Τσουχτερές» οι τιμές στο κρέας – Πόσο θα κοστίσει φέτος το τραπέζι (Video)

Τέμπη: Τα «εγκλήματα» της ιατροδικαστικής διαδικασίας

Έγκλημα Τέμπη: Συνεχίζεται η κάλυψη Μαξίμου σε Τριαντόπουλο για το μπάζωμα

Τι έκρυψαν κάτω από τα μπάζα στα Τέμπη;

Μαρία Καρυστιανού: Μόνη της και όλοι τους…

Τέμπη: Αντί GPS για τρένα είχαν τοποθετήσει σύστημα που βάζουν ντελιβεράδες – Εντόπιζε τη θέση τους «κατά προσέγγιση»

Documento Newsletter