O Νίκος Μπελαβίλας, καθηγητής Πολεοδομίας και Ιστορίας της Πόλης στη Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, ΕΜΠ, γράφει για τη λειτουργική επανένταξη στον αστικό ιστό της Βιέννης του συγκροτήματος Karl Marx Hof και την εκκρεμότητα για τα προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας και της Νίκαιας.
Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης ξεκινά στις 4 Νοεμβρίου και ο κριτικός κινηματογράφου Αλέξης Δερμεντζόγλου ξεδιπλώνει τη βιωματική σχέση με τον θεσμό σε ένα στόρι που φλερτάρει με το νουάρ.
Με αφορμή το βιβλίο της ««Οικογένειες Παπανδρέου – Μητσοτάκη. 20 συνεντεύξεις»» η δημοσιογράφος-interviewer Όλγα Μπακομάρου μιλάει με τον Αντώνη Μποσκοΐτη για την ευθύνη και τη σκληρή δουλειά που κρύβει πίσω της μια καλή συνέντευξη.
Ο ζωγράφος Αλέξης Κυριτσόπουλος συζητάει με την Αφροδίτη Ερμίδη με αφορμή την έκθεσή του με θέμα τον Δον Κιχώτη.
Ο Γιάννης Μόσχος, από τους εκπροσώπους της νέας γενιάς συγγραφέων της αστυνομικής λογοτεχνίας, μιλάει με την Έμυ Ντούρου για το βιβλίο του «Και οι τέσσερις ήταν απαίσιοι», τη χούντα των συνταγματαρχών και την προσπάθεια κάποιων να γράψουν την ιστορία καταπώς τους βολεύει.
Η σκηνοθέτρια Κατερίνα Γιαννοπούλου μιλάει με τον Παναγιώτη Φρούντζο για τον «Παράδεισο», θεατρικό έργο που βασίζεται στην «Τριλογία για το κλίμα» του Τόμας Κεκ, που ανεβάζει στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση.
Ο μουσικός Δημήτρης Τζιμέας συζητάει με την Ηλέκτρα Ζαργάνη σχετικά με τα ταξίδια που γέννησαν τους στίχους της μπάντας RadioSol και αντιπαραβάλλει τη χαρά της μουσικής έκφρασης στην αποστεωμένη ωδειακή κουλτούρα.
Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Χάρης Αθανασιάδης γράφει για την επέτειο του «όχι» και θέτει μια σειρά από ερωτήματα που αφορούν τον Ελληνοϊταλικό Πόλεμο και την Αντίσταση.