Kαραμέρος: «Έστειλαν τρένο να σφηνώσει στη γραμμή του Μετρό, όσο η ΝΔ πασχίζει καθημερινά για συγκάλυψη στα Τέμπη»

Kαραμέρος: «Έστειλαν τρένο να σφηνώσει στη γραμμή του Μετρό, όσο η ΝΔ πασχίζει καθημερινά για συγκάλυψη στα Τέμπη»

«Τα επικίνδυνα συμβάντα στο σιδηρόδρομο δεν έχουν τέ​λος. Η ανασφάλεια στην καθημερινή μετακίνηση των πολιτών και στις συνθήκες για τους εργαζόμενους εντείνεται, ενώ η κυβέρνηση απλά απεύχεται νέο μοιραίο», δήλωσε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Καραμέρος, με αφορμή το παρ’ ολίγον σοβαρό ατύχημα στη Δουκίσσης Πλακεντίας.

Διαβάστε σχετικά: Παρ’ ολίγον ατύχημα στον σιδηρόδρομο – Έστειλαν τρένο του Προαστιακού στις γραμμές του Μετρό

«Είναι ευτύχημα που ο μηχανοδηγός αντελήφθη από τη φωτοσήμανση ότι πήγαινε προς λανθασμένη κατεύθυνση και ακινητοποίησε εγκαίρως το συρμό που κινούνταν στο ρεύμα προς Πειραιά. Υπενθυμίζεται πως είχε αποφευχθεί την τελευταία στιγμή πριν ένα μήνα περίπου και πάλι, παραλίγο μετωπική σύγκρουση δύο συρμών του Προαστιακού προς το Αεροδρόμιο», πρόσθεσε.

«Τα δύο αυτά σοβαρότατα περιστατικά δεν αφήνουν καμία αμφιβολία ότι τα άλυτα και χρονίζοντα προβλήματα στο σιδηρόδρομο όχι απλώς αφήνουν αδιάφορη την κυβέρνηση της ΝΔ αλλά είναι μία ανεξήγητη πολιτική επιλογή της. Στο χώρο των μεταφορών καταναλώνει όλη την ενέργειά της προκειμένου να συγκαλύψει τις πολιτικές ευθύνες και ποινικές ευθύνες για την τραγωδία των Τεμπών.

Ρωτάμε επισήμως, ποια θα είναι η τύχη της καταγγελίας άμεσης διερεύνησης του συμβάντος στη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) που κατέθεσε η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) η οποία εκπροσωπεί τους μηχανοδηγούς, αλλά και ποια ήταν η τύχη της έρευνας – αν κι εφόσον έγινε- του συμβάντος που προηγήθηκε αυτού της 9ης Οκτωβρίου, όταν η Hellenic Train συστηματικά αρνείται να κοινοποιεί τα εσωτερικά της πορίσματα και ταυτόχρονα μεταθέτει συστηματικά τις ευθύνες της με σκοπό τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης και των αρμόδιων αρχών;

Οι πολίτες ζητούν τεκμηριωμένες απαντήσεις και ρεαλιστικές λύσεις που δεν θα αφήνουν αναπάντητα ερωτήματα και δεν θα υπονομεύουν άλλο στην κοινωνική συνείδηση την ασφάλεια του σιδηρόδρομου. Είναι αδιανόητο οι μηχανοδηγοί να λαμβάνουν οδηγίες για βραδυπορίες και χαμηλές ταχύτητες ακόμα και με 6 χλμ/ώρα εξαιτίας της κατάστασης του δικτύου, ο ΟΣΕ και η Hellenic Train να μην προσαρμόζει τους δρομολογιακούς χρόνους. Οι πολίτες δικαίως διαμαρτύρονται για μεγάλες καθυστερήσεις στη μετακίνησή τους, καθώς τα πραγματικά δρομολόγια και οι ώρες άφιξης και αναχώρησης των τρένων δεν αντιστοιχούν με εκείνες που αναγγέλλονται.

Καλούμε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να μην παραμένει εγκληματικά άπραγο στις εκκλήσεις των εργαζομένων για δραστική παρέμβαση. Είναι χρέος της Πολιτείας να πράξει αυτό που της αναλογεί στο δικαίωμα των πολιτών για ασφαλείς μετακινήσεις. Είναι θλιβερό, όταν η χώρα μας ετοιμάζεται να αναλάβει τα ηνία των ευρωπαϊκών Μεταφορών από τη θέση του αρμόδιου Επιτρόπου της ΕΕ, αντί να συζητούμε για αντίστοιχα βιώσιμες πολιτικές και σχέδια να αγωνιούμε για το αν θα φτάσει σώο και αβλαβές ένα τρένο και οι επιβάτες του, στον προορισμό τους», υπογράμμισε ο Γιώργος Καραμέρος.

Διαβάστε επίσης

Μεγάλο φιάσκο με το «ελληνικό FBI»: Διέρρευσαν όλα τα ονόματα!

«Φρέσκο» κρατικό χρήμα και πάλι στα ΜΜΕ – Ετοιμάζουν νέες «εκστρατείες ενημέρωσης»

Επιχείρηση διαγραφής της δημοσιογραφίας – «Τείχος» για την ελευθεροτυπία, μετά το αδιανόητο αίτημα του Αριστείδη Φλώρου της Energa

Νέα δημοσιεύματα για Τσίπρα-Βενιζέλο: Το δείπνο με οργανωτή τον Μαραντζίδη

Ποιο κράτος δικαίου;

Νοσοκομεία: Πανελλαδική 24ωρη απεργία – Τι απαιτούν οι γιατροί για τη Δημόσια Υγεία

Ολιστική σύγκρουση Καραμανλή – Σαμαρά με Μητσοτάκη

Documento Newsletter