Καλώς ήρθατε στη χώρα του «πάμε και όπου βγει»

Καλώς ήρθατε στη χώρα του «πάμε και όπου βγει»

Πάμε και όπου βγει. Αυτό είπε ο μηχανοδηγός της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας που συγκρούστηκε με εμπορικό τρένο στα Τέμπη, σκορπίζοντας τον θάνατο.
Πάμε και όπου βγει. Αυτό σκέφτηκε μάλλον και ο ελληνικός λαός τον Ιούλιο του 2019 και έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στον Κυριάκο Μητσοτάκη, οδηγώντας τη χώρα σε γκρεμό.
Σε λίγο καιρό θα κληθεί να ψηφίσει και πάλι.
To πάμε και όπου βγει δεν είναι πια στο τραπέζι. Ξέρει πλέον και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.
Όσοι έμειναν ευχαριστημένοι από το «ταξίδι» τους, καθισμένοι δίπλα σε βρωμιές, πεινασμένοι και παγωμένοι, ας τον ξαναψηφίσουν.

*** Έβγαλε η πρωθυπουργάρα μας το πόρισμα για τη φονική σύγκρουση των τρένων. Ανθρώπινο λάθος. Όλα τα άλλα λειτουργούσαν κανονικά. Και τα φανάρια και τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας, όλα. Ό,τι συμβαίνει στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες συμβαίνει και εδώ. Ή μήπως όχι;

*** Οι εργαζόμενοι είχαν προειδοποιήσει με κάθε τρόπο για ένα ενδεχόμενο σοβαρό ατύχημα. Με παραιτήσεις, με δελτία Τύπου, με συνεντεύξεις Τύπου, με απεργίες, με δηλώσεις, με posts στα social media, αλλά η κυβέρνηση, όπως σε κάθε περίπτωση, είτε κώφευε, είτε τους λοιδορούσε κι από πάνω που όλο ζητάνε και όλο δεν θέλουν να δουλεύουν…

*** Έχουμε πληρώσει τα πάντα, αλλά δεν λειτουργεί τίποτα. Γιατί πρωταρχικός στόχος ήταν, είναι και θα είναι γι’ αυτή την κυβέρνηση η εισροή εσόδων, έτσι ώστε να μπορεί να δίνει όλο και περισσότερα κουπόνια. Με οποιοδήποτε κόστος. Ακόμα και με αυτό της ασφάλειας των επιβατών σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. «Είμαστε στο manual» είπε ένας εργαζόμενος, ενώ άλλοι συνάδελφοί του επιβεβαίωσαν ότι οι συνομιλίες γίνονται εν έτει 2023 με ασυρμάτους ή με κινητά τηλέφωνα. Όπου πιάνουν, γιατί υπάρχουν, λέει, και τυφλά σημεία.
Ό,τι γινόταν το ‘60 γίνεται και τώρα. Το ίδιο ακριβώς.

*** Ο δε Μητσοτάκης, για να καταλάβετε το μέγεθος της υποκρισίας τους, θα πήγαινε – αν δεν συνέβαινε το δυστύχημα – το Κέντρο Τηλεδιοίκησης και Σηματοδότησης στη Βόρεια Ελλάδα, το οποίο ο πρόεδρος των μηχανοδηγών αγνοεί την ύπαρξή του και φυσικά τη λειτουργία του. Αναρωτιέμαι τι ωραίες ατάκες θα έλεγε πάλι εκεί. Ότι «η Ελλάδα πλέον δεν είναι λαθρεπιβάτης στα τρένα» και πως «ταξιδεύει πρώτη θέση» και διάφορα τέτοια. Στάνταρ. Τι θα έλεγε ότι η Ελλάδα είναι υπόλογη απέναντι στην Ε.Ε για τα ελλιπή μέτρα ασφαλείας στα τρένα με απόφαση στις 15 Φεβρουαρίου 2023; Όχι βέβαια.

*** Για τα μνημόνια φταίμε εμείς που μαζί τα φάγαμε, για τον κορονοϊό οι πιτσιρικάδες που πήγαιναν στις πλατείες και για την τραγική σύγκρουση ο σταθμάρχης.

*** Και τα κανάλια έκαναν ότι δεν ακούν, ελέω λίστας Πέτσα, όταν φώναζαν οι εργαζόμενοι στα τρένα για θέματα ασφάλειας. Τώρα επιχείρησαν να βγουν κι από πάνω.

*** Οι σύμβουλοί του Κώστα Καραμανλή του υπαγόρευσαν μέχρι και τον θρήνο στην εκδήλωση για την παράδοση παραλαβή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Του σημείωσαν πως σε περίπτωση που θα του γίνει κάποια ερώτηση για τα Τέμπη εκείνος θα έπρεπε να απαντήσει: «Σας παρακαλώ πολύ, θα μου επιτρέψετε να μην πούμε τίποτα άλλο σήμερα».
Φαίνεται όμως ότι δεν τον εμπιστεύονται ιδιαίτερα και λίγο πιο κάτω του είχαν και δεύτερη επισήμανση, για την απευκταία περίπτωση που κάποιος δημοσιογράφος μπορεί να επέμενε. Σε εκείνη την περίπτωση θα έλεγε: «Σας παρακάλεσα να μείνουμε σε αυτά. Δεν είναι ώρα για λόγια. Ας σεβαστούμε τη μνήμη τόσων ανθρώπων που χάθηκαν».

https://twitter.com/tony_rgps/status/1631307956959543296

*** Για τον Βασίλη Χιώτη, δεν θα γράψω τίποτα. Δείτε το βίντεο και κρίνετε μόνοι σας. Εγώ ό,τι είχα να πω το είπα στις φίλες μου. Δείτε το βίντεο και εκφραστείτε…

*** Και ενώ η χώρα θρηνεί ο Άδωνις Γεωργιάδης πανηγύριζε για τη δήθεν μείωση των προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού». Βέβαια έπεσε τέτοιο κράξιμο που λίγη ώρα αργότερα υποχρεώθηκε να διαγράψει την ανάρτηση. Πρόλαβε, όμως, να μας δείξει λίγη από την ενσυναίσθησή του…

** Ούτε κόμμα δεν άλλαξαν από το non paper του Μαξίμου αρκετά sites στην προσπάθειά τους να πείσουν γρήγορα τους αναγνώστες τους ότι η κυβέρνηση έχει φροντίσει να εγκατασταθούν σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα στο 70% του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Όχι για την αξιοπρέπειά τους δεν τους νοιάζει. Ούτε καν αυτές τις στιγμές.

Documento Newsletter