Μετά το επικοινωνιακό σόου εντός της εβδομάδας με τον υπουργό Ανάπτυξης στα σούπερμάρκετ, τελικά, η κριτική έπιασε τόπο(έστω κατά μία έννοια) και ο Α. Γεωργιάδης θα επιστρέψει με διορθώτική ΚΥΑ στο «καλάθι του νοικοκυριού» αλλά όχι για τους προφανείς λόγους.
Νέα υπουργική απόφαση για το «καλάθι του νοικοκυριού» θα εκδώσει, τις επόμενες μέρες, το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Αδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ. Η απόφαση θα προβλέπει να είναι μεγαλύτερες και ευδιάκριτες οι ταμπέλες στα προϊόντα του καλαθιού και να διασφαλίζεται η επάρκεια των προσφερόμενων προϊόντων.
Επίσης, ο υπουργός σημείωσε ότι η πρώτη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου ήταν ενθαρρυντική ενώ πρόσθεσε ότι από την Τετάρτη στην ηλεκτρονική εφαρμογή του υπουργείου θα παρακολουθούνται οι τιμές των προϊόντων ανά εβδομάδα.
Ταυτόχρονα προανήγγειλε συνάντηση με τους εκπροσώπους των βιομηχανιών τροφίμων, αφού όμως πρώτα – όπως είπε – λάβει τα αποτελέσματα των ελέγχων της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α).
Υπενθυμίζεται ότι σε χθεσινή ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός, μετά από νέα επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ στην Δ. Αθήνα έγραψε: «…Έχουμε δρόμο για να φθάσουμε εκεί που θέλουμε. Θα φροντίσουμε να μεγαλώσουμε την σήμανση και να υπάρχει οπωσδήποτε συνεχής επάρκεια των προϊόντων».
Σημειώνεται ότι «επικοινωνιακό φιάσκο» χαρακτήρισε το καλάθι του νοικοκυριού ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νάσος Ηλιόπουλος, μιλώντας το βράδυ της Παρασκευής στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του «BEST TV» Καλαμάτας.
«Στα διάφορα ρεπορτάζ και τις καταγγελίες που έγιναν τις τελευταίες μέρες, είδαμε ότι ακόμα και προσφορές που εντάσσονται στο “καλάθι” μπορούν να είναι ακριβότερες από τις προσφορές που δίνει κανονικά το ίδιο το σούπερ μάρκετ», σημείωσε.
Αναφερθείς στην πηγή του προβλήματος, τόνισε: «με βάση τα στοιχεία για τις τιμές ενέργειας τον Οκτώβριο, βλέπουμε ότι οι πάροχοι αγόραζαν στα 232 ευρώ τη μεγαβατώρα και πουλούσαν στα 619, αυτό σημαίνει 166% περιθώριο κέρδους!».«Αυτή η ακραία αισχροκέρδεια είναι φυσικό να περάσει στο σύνολο της οικονομίας, στην παραγωγή, σε ένα μικρό φούρνο στη γειτονιά και βέβαια να περάσει και στα σούπερ μάρκετ», υπογράμμισε ο Νάσος Ηλιόπουλος.