Και υποκλοπέας προσωπικών δεδομένων – Στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το Docville

Και υποκλοπέας προσωπικών δεδομένων – Στο Documento που κυκλοφορεί – μαζί το Docville
GIGA σκάνδαλο με τη διαρροή στοιχείων χιλιάδων πολιτών και την υπογραφή Μητσοτάκη
* Υπόλογος ο πρωθυπουργός για το κόμμα-μεγάλο αδερφό
* Πώς παραδόθηκαν χιλιάδες emails στον μηχανισμό της Νέας Δημοκρατίας
* Ο Παύλος Μαρινάκης ομολογεί στο Documento το «γαλάζιο» παραμάγαζο μέσα στο υπουργείο Εσωτερικών και ότι το Μαξίμου παριστάνει τον «εισαγγελέα»!
* Ο κομβικός ρόλος του γραμματέα Αποδήμων της ΝΔ Νίκου Θεοδωρόπουλου
* Εκτεθειμένη ανεπανόρθωτα η Κεραμέως, εκτός ευρωψηφοδελτίου η Ασημακοπούλου
* Ζήτημα διαβλητότητας των εκλογών θέτει η Κουμουνδούρου
* * *
Αποκλειστική συνέντευξη Χάρης Δούκας: «Πιστεύω βαθιά στις συνεργασίες». Ο δήμαρχος Αθηναίων στο Documento: «Η απειλή της ακροδεξιάς πρέπει να κινητοποιήσει όλες τις προοδευτικές δυνάμεις»
* * *
Ηλίας Μίχος. Ύβρις επί Κολωνώ
* Οι μαύρες τρύπες στη δικαστική διαδικασία, οι υψηλές γνωριμίες του κατηγορούμενου και το παιδί ενός κατώτερου Θεού
* Το «βεβαρυμένο παρελθόν» της εισαγγελέα και ο βιασμός κάθε έννοιας δικαιοσύνης
* * *
Τρία χρόνια μετά. «Νιώθουμε ότι δεν θα δικαιωθεί ο Ιάσονας». «Σε δέκα μέρες η εκταφή και δεν έχει ξεκινήσει καν η πρώτη δίκη» λένε η μητέρα και η αδερφή του
* * *
ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ. Σημάδια ανάκαμψης, στα χακί ο Κασσελάκης
* * *
Τέμπη. Δύο υπουργοί «έπνιξαν» στοιχεία και πειστήρια
* * *
Γιώργος Καραγιάννης: Στο κάδρο των ευθυνών και ο «άνθρωπος του Κυριάκου»
* * *
Υγεία. Μόνο για έχοντες το νέο ΕΣΥ του Άδωνη
* * *
«Χορηγίες» & μυστικές συμφωνίες. Από Βρυξέλλες μέχρι Αθήνα τα σκάνδαλα της Ούρσουλας. Μια σειρά από περίεργες υποθέσεις ρίχνουν βαριά τη σκιά τους στη Φον ντερ Λάιεν που διεκδικεί εκ νέου την προεδρία της Κομισιόν
* * *
Ψηφιακή κάρτα. Εργοδοτική ασυδοσία με ψηφιακό «φερετζέ»
* * *
Απόδειξη αισχροκέρδειας. Αυξήθηκαν 25% οι τιμές μέσα σε μία τετραετία
* * *
Ζορντάν Μπαρντελά. Το πουλέν της Λεπέν
* * *
Ολυμπιακός & ΠΑΟΚ. Σπάνε τα ρεκόρ και ονειρεύονται

Η τέχνη ξανασταυρώνεται – Στο Docville την Κυριακή με το Documento

Από τον «Τελευταίο Πειρασμό» το 1988 έως τα «Αδέσποτα κορμιά» το 2024, σαν να μην πέρασε μια μέρα. Μια αφίσα ξύπνησε τα πιο συντηρητικά και σκοταδιστικά αντανακλαστικά. Η Χρυσούλα Παπαΐωάννου είδε το καταπληκτικό ντοκιμαντέρ της Ελίνας Ψύκου με θέμα την άμβλωση, την εξωσωματική γονιμοποίηση και την ευθανασία και μίλησε με τον δημιουργό της αφίσας, τον κινηματογραφιστή Νίκο Πάστρα.

Η Μαργαρίτα Ζορμπαλά είχε μια χειμαρρώδη συζήτηση με τον Αντώνη Μποσκοΐτη, στην οποία χώρεσαν ο Θεοδωράκης και ο Χατζιδάκις, οι ποιητές, η γενέτειρα της Σοβιετική Ένωση και η φιλοσοφία της για τη ζωή και την τέχνη.

Η Ειρήνη Δρίβα βρέθηκε στην πρόβα της παράστασης «Το πιο όμορφο σώμα που έχει βρεθεί ποτέ σε αυτό το μέρος» (Θέατρο Θησείον) και μίλησε με τον Αργύρη Ξάφη και τη Ζωή Ξανθοπούλου.

Μόλις κυκλοφόρησε το συγκλονιστικό χρονικό «Βασανιστήρια στην ΕΣΑ» (εκδ. Πόλις) του Δημήτρη Σερεμέτη για τους βασανισμούς στα χρόνια της χούντας. Γράφει η Έμυ Ντούρου.

«Δεν πάψαμε ποτέ να προσφεύγουμε στην ιρλανδική λογοτεχνία, με τους πλούσιους και παθιασμένους τρόπους της, με τις αιφνιδιαστικές και εκπληκτικές τροπές της. Από την πρώτη μιας νιότη κιόλας, ο Σάμιουελ Μπέκετ και ο Τζέιμς Τζόυς αποτέλεσαν αείζωους φίλους και οδοδείκτες μας». Γράφει ο Γιώργος-Ίκαρος Μπαμπασάκης.

Δέκα χρόνια μετά το… κύκνειο live των HIM στην Ελλάδα και εννέα μήνες μετά την εμφάνισή των VV στο Rockwave festival, ο Βίλε Βάλο επιστρέφει για δύο συναυλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ο Γιάννης Πούλλος μίλησε μαζί του.

Το ντοκιμαντέρ «Με το στάχυ στη φανέλα», όπου είναι συμπαραγωγός η ερμηνεύτρια Αργυρώ Καπαρού, ήταν το έναυσμα για μια συζήτηση με την Ειρήνη Δρίβα.

Ο Ηρακλής Λογοθέτης είδε την παράσταση «Πλατόνοφ», το νεανικό έργο του Τσέχωφ, ανεβαίνει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά με την υπογραφή του διαπρεπούς Ρώσου σκηνοθέτη Αντολφ Σαπίρο και τους ηθοποιούς Γιώργο Χριστοδούλου, Έρρικα Μπίγιου, Παναγιώτα Βλαντή, Όμηρο Πουλάκη κ.ά.

Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης γράφει για το αφιέρωμα του Cinobo στον σπουδαίο σκηνοθέτη Νίκο Παπατάκη, καθώς για πρώτη φορά μέσα από μια πλατφόρμα δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθήσει κανείς μια πλήρη ρετροσπεκτίβα στο έργο του.

Documento Newsletter