Και όμως, η Volkswagen φτιάχνει κάθε μέρα 18.000… λουκάνικα

Είναι γεγονός. Η Volkswagen έχει έως σήμερα πουλήσει περισσότερα λουκάνικα -wurst, γερμανιστί- απ’ ότι «Σκαθάρια» στην ιστορία της. Η αξιοσημείωτη δημοφιλία του Volkswagen Originalteil (αυθεντικό εξάρτημα, στα γερμανικά) έχει εξασφαλίσει στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θέση αναφοράς στον κόσμο του currywurst, του γερμανικού βραστού λουκάνικου με κάρυ.

   Το 1973, η εταιρεία άρχισε να φτιάχνει currywurst, γνωστά ως «item no. 199 398 500 A», σε μια μικρή μονάδα στο βορειοανατολικό άκρο των εργοστασιακών εγκαταστάσεών της στο Βόλφσμπουργκ. Προορίζονταν για πρωινό ή μεσημεριανό των εργατών και σερβίρονταν με τη σάλτσα κάρυ, την οποία υπογράφει η ίδια η VW (περιέχει σκόνη κάρυ, πιπέρι, τζίντζερ, αλλά η συνταγή είναι επτασφράγιστο μυστικό).

Σήμερα, 30 τεχνίτες, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι εκπαιδευμένοι κρεοπώλες, γεμίζουν κάθε μέρα 18.000 λουκάνικα -προσοχή, πρόκειται για bockwurst όχι για bratwurst. Το χοιρινό προέρχεται από τοπικές φάρμες. Τα λουκάνικα έρχονται σε δύο μεγέθη, αφυγραίνονται και στη συνέχεια τα καπνίζουν πάνω από ξύλα σημύδας. Ακολούθως, στον ατμό, στους 80 βαθμούς Κελσίου για 100 λεπτά. Στο τέλος, ανά πέντε, τα βάζουν σε πλαστικό, τα σφραγίζουν και τα αποστέλλουν σε μεταπωλητές της VW σε όλη τη χώρα, όπου δίνονται δώρο σε αγοραστή μετά από επιτυχημένη συμφωνία.

Το 2017, η Volkswagen πούλησε σχεδόν 7 εκατομμύρια currywurst «Volkswagen Originalteil», πιο πολλά από τον συνολικό αριθμό αυτοκινήτων VW που πουλήθηκαν σε όλον τον κόσμο.

Αν και χρειάζεται να ταξιδέψει κανείς στη Γερμανία για να δοκιμάσει το Volkswagen Originalteil, η αγορά ενός VW δεν είναι αναγκαστικά προϋπόθεση γι’ αυτό. Τα περίφημα λουκάνικα διατίθενται και από ορισμένα καταστήματα τροφίμων, αλλά μπορεί να τα προμηθευτεί κανείς και από το διαδίκτυο.

(ΑΠΕ ΜΠΕ)

Ετικέτες