Ολοκληρώθηκε σήμερα μία διαγωνιστική διαδικασία που_x000D_
ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια και η οποία ανοίγει μία νέα σελίδα για την_x000D_
ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την πώληση και μεταβίβαση του 100% της εταιρείας στην Ferrovie_x000D_
Dello Stato Italiane S.p.A., έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατ. ευρώ.
Παράλληλα, η ιδιωτικοποίηση επέφερε το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ύψους 692 εκατ. ευρώ.
Οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. αποτελούν την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στην Ευρώπη και αναλαμβάνουν να ενισχύσουν και να αναπτύξουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την τεχνογνωσία και την εμπειρία τους, δημιουργώντας έναν σημαντικό πάροχο σιδηροδρομικών υπηρεσιών.
Σημειώνεται ότι η υπογραφή της συμφωνίας έγινε στην Κέρκυρα, στο πλαίσιο των εργασιών του ανωτάτου συμβουλίου συνεργασίας Ελλάδας- Ιταλίας, από την πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ Λίλα Τσιτσογιαννοπούλου και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrovie dello Stato Italiane Group, Renato Mazzoncini.
Ικανοποιημένη η Ν.Δ. από την ιδιωτικοποίηση
Την ικανοποίησή της, για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έστω και με υπομνήσεις και αιχμές για το τίμημα της ιδιωτικοποίησης εκφράζει η ΝΔ.
«Εν πάση περιπτώσει, τόσο η Νέα Δημοκρατία, όσο κι εγώ προσωπικά, που είχα ξεκινήσει τη συγκεκριμένη διαδικασία, είμαστε ικανοποιημένοι διότι με την πώληση στην TRENITALIA, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να ανέβει κατηγορία στην Ευρώπη.
Eλπίζουμε ότι δεν θα βρεθεί και πάλι ένας σύμβουλος του πρωθυπουργού να στείλει και τους Ιταλούς εκεί που έστειλε την Eldorado Gold o κ. Καρανίκας», αναφέρει στη δήλωσή του ο Αντιπρόεδρος του κόμματος Κ. Χατζηδάκης.
Αναλυτικά η δήλωση του κ. Χατζηδάκη έχει ως εξής:
«Δεν ξέρω αν ο κ. Τσίπρας και ο κ. Σπίρτζης οδηγήθηκαν στην υπογραφή της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με χαρά ή με… δάκρυα στα μάτια.
Διότι δεν ήταν μόνο αντίθετοι στην ιδιωτικοποίηση της εταιρείας ως Aντιπολίτευση, αλλά έκαναν και ό,τι μπορούσαν επί μια διετία για να καθυστερήσουν μια σχεδόν ολοκληρωμένη διαδικασία από την προηγούμενη Kυβέρνηση.
Ο κ. Σταθάκης μας κατηγορούσε ότι ήμασταν έτοιμοι να ξεπουλήσουμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 300.000.000 ευρώ – που είχε ανακαλύψει ο ίδιος – ενώ σήμερα η συμφωνία υπογράφηκε με 45.000.000 ευρώ!
Εν πάση περιπτώσει, τόσο η Νέα Δημοκρατία, όσο κι εγώ προσωπικά, που είχα ξεκινήσει τη συγκεκριμένη διαδικασία, είμαστε ικανοποιημένοι διότι με την πώληση στην TRENITALIA, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να ανέβει κατηγορία στην Ευρώπη.
Eλπίζουμε ότι δεν θα βρεθεί και πάλι ένας σύμβουλος του πρωθυπουργού να στείλει και τους Ιταλούς εκεί που έστειλε την Eldorado Gold o κ. Καρανίκας.».