Intercity Express: Πόσο κοστίζει και τι παρέχει το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες (Photos)

Intercity Express: Πόσο κοστίζει και τι παρέχει το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες (Photos)

Λίγες ημέρες απομένουν μέχρι να τεθούν σε λειτουργία τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με το Intercity Express που θα διανύει την απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες.

Τα δρομολόγια θα αρχίσουν από τη Δευτέρα 20 Μαΐου, με την Ά θέση να κοστίζει 55 ευρώ για απλή μετάβαση (με 20% έκπτωση μετ’ επιστροφής) και τη Β’ θέση να κοστίζει 45 ευρώ για απλή μετάβαση (με 20% έκπτωση μετ’ επιστροφής).

Το νέο δρομολόγιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πραγματοποιείται με ένα ζεύγος τρένων, το οποίο θα διανύει σε:

-3 ώρες και 57 λεπτά τη διαδρομή από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα, με στάσεις σε Λάρισα και Παλαιοφάρσαλο

-4 ώρες και 10 λεπτά τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, με στάσεις σε Λιανοκλάδι και Λάρισα.

Από την Αθήνα, το πρώτο δρομολόγιο, το οποίο είναι και πιο γρήγορο, θα αναχωρεί στις 6.22 και μετά θα υπάρχουν δρομολόγια ανά τρεις ώρες (9.22, 12.22, 15.22 και 18.22).

Από την Θεσσαλονίκη, το πρώτο δρομολόγιο το οποίο είναι και πιο γρήγορο, θα αναχωρεί στις 6.27 και μετά θα εκτελούνται δρομολόγια ανά τρεις ώρες (9.15, 12.15, 15.15 και 18.15).

Στο πρωινό γρήγορο δρομολόγιο, η διαδρομή Αθήνα – Λιανοκλάδι θα διαρκεί 1 ώρα και 47 λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα – Λάρισα 2 ώρες και 48 λεπτά.

Αντίστοιχα, το δρομολόγιο Λάρισα – Αθήνα θα διαρκεί 2 ώρες και 36 λεπτά και το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα 1 ώρα και 20 λεπτά.

Το Intercity Express, θα διαθέτει αναβαθμισμένες υπηρεσίες εντός της αμαξοστοιχίας που θα περιλαμβάνουν τα εξής:

-Πρίζα σε κάθε θέση.

-Υποστηρικτικό προσωπικό on board.

-WiFi (προς το παρόν, αποκλειστικά στην αμαξοστοιχία I/C51 και για την Α΄ θέση. Σταδιακά θα εγκατασταθεί και στις υπόλοιπες αμαξοστοιχίες).

-Αναβαθμισμένες υπηρεσίες κυλικείου με νέο συνεργάτη την εταιρεία «ΒΕΝΕΤΗΣ».

-Δωρεάν διάθεση εφημερίδων στους επιβάτες της Α’ Θέσης στις αμαξοστοιχίες I/C50 και I/C51.

-Δωρεάν διάθεση σετ προϊόντων περιποίησης στους επιβάτες της Α’ Θέσης σε συνεργασία με τον όμιλο Σαράντη.



Σπίρτζης: Ιστορική η σημερινή ημέρα

Στο μεταξύ σήμερα πραγματοποιήθηκε ειδικό δρομολόγιο μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης, με ηλεκτροκίνητο τρένο, παρουσία του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη και των διοικήσεων των ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, με αφορμή την ολοκλήρωση των έργων ηλεκτροκίνησης στη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή στο εν λόγω τμήμα.

Ο υπουργός Υποδομών, χαρακτήρισε τη σημερινή ημέρα ιστορική και μίλησε για «μία νέα εποχή και νέους ορίζοντες για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο που άνοιξε η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα καθώς αυτή η Κυβέρνηση μετά από 4Ο χρόνια ολοκλήρωσε την ηλεκτροκίνηση της γραμμής από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη και την κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 450 χλμ.

«Σήμερα ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος ξαναγράφει την ιστορία του» τόνισε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε:

«Θα είμαστε εδώ μαζί με τον Πρωθυπουργό για να εγκαινιάσουμε το 2022 και ολόκληρη τη νέα ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική γραμμή από την Πάτρα μέχρι την Ειδομένη.

Η χώρα αλλάζει τοπίο τόσο στις επιβατικές όσο και εμπορευματικές μεταφορές».

Ο Υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε ότι περίπου σε 2,5 χρόνια θα είναι έτοιμος ο νέος υπερσύγχρονος Σιδηροδρομικός Σταθμός στον Σταθμό Λαρίσης που θα συνδέεται με τον υφιστάμενο Σταθμό του Μετρό και θα αποτελεί ενιαία ενότητα.

Διαβάστε ακόμα: Σπίρτζης: Ιστορική η σημερινή ημέρα για τον Σιδηρόδρομο

Documento Newsletter